abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:24:02 #176
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_40202037
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:16 schreef kmaestro het volgende:
* kmaestro is weer terug

ZIN IN DE VERBOUWING
Behoorlijk ja.

Ze zijn momenteel al druk bezig met het trekken van nieuwe leidingen voor de nieuwe koelingen.
Het leven is geen krentenbol.
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:25:37 #177
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40203989
Weet iemand hoe het zit met dat Fietsenplan waarbij je ADV uren moet inleveren???
pi_40212685
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:24 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Behoorlijk ja.

Ze zijn momenteel al druk bezig met het trekken van nieuwe leidingen voor de nieuwe koelingen.
pi_40220310
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand hoe het zit met dat Fietsenplan waarbij je ADV uren moet inleveren???
Ik heb twee collega's die dat gedaan hebben, kom je via winkelweb en handboeken niet ver genoeg dan?
Als je specifieke vragen hebt, wil ik ze wel even stellen aan de betreffende heren..
  Vis een optie? donderdag 27 juli 2006 @ 14:34:30 #180
70532 loveli
N
pi_40237895
Waar je wel rekening mee moet houden, is dat je over die ADV geen ploegentoeslag krijgt. AH wil op die manier makkelijk het grote aantal ADV uren verminderen, maar bij het vaststellen van het budget zijn ze even vergeten dat je recht hebt op toeslag over ADV (is dus nog een puntje van discussie). Als je geen of weinig ploegentoeslag krijgt is het wel voordelig.
crap in = crap out
pi_40243157
Ploegentoeslag is voor winkelpersoneel toch helemaal niet aan de orde?
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:10:36 #182
111612 blrrrt
pi_40243527
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef CryptoKnight het volgende:
Ploegentoeslag is voor winkelpersoneel toch helemaal niet aan de orde?
Is alleen voor DC-personeel ja.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:15:27 #183
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40243666
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Ik heb twee collega's die dat gedaan hebben, kom je via winkelweb en handboeken niet ver genoeg dan?
Als je specifieke vragen hebt, wil ik ze wel even stellen aan de betreffende heren..
Ik ben nu op vakantie, Dus WW en Handboeken gaan een beetje lastig.
pi_40251439
Hmm de afgelopen paar dagen meermaals merken ontvangen van verkeerde leveranciers

Edah Kip-kerriesalade
AH 's lands beste halfvolle melk 2 ltr

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40254111
Kennis:

"AH is veels te duur"
"Hoezo?"
"Nou, gewoon, de prijzen zijn te hoog"
"Kom je er wel eens dan?"
"Nee, al jaren niet meer geweest"

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:50:30 #187
111612 blrrrt
pi_40255552
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef highway101 het volgende:
Hmm de afgelopen paar dagen meermaals merken ontvangen van verkeerde leveranciers

Edah Kip-kerriesalade
AH 's lands beste halfvolle melk 2 ltr

Wat is daar mis mee dan?
pi_40266879
´s Lands beste verkopen we niet.

Wel Zaanse Hoeve of AH eigen merk, of Campina.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40273666
Heeft AH geen pc prive
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:47:57 #190
111612 blrrrt
pi_40274000
Gisteren in AH Emiclaerhof in Amersfoort geweest. Mooie winkel.

De indeling is wat onconventioneel (openen met de kaasafdeling? ) maar het gaf de winkel wel wat bijzonders. Ook de verdere inrichting was minstens bijzonder te noemen, met z'n schuine actiestraat die halverwege nog splitst ook, de opstelling van het vlees en de drogmetica.

Wat de winkel echt bijzonder maakt is natuurlijk het vergevorderde stadium van de zelfscan waarin ze zich daar bevinden. Ze hebben nu 6 normale kassa's (waren er 17?) iets van 4 express-scanmeubels en een aantal betaalpalen.

Ik ging expressscannen en ik moet zeggen dat het vrij makkelijk werkte inderdaad. Vooral het kunnen inpakken van je boodschappen in je eigen tempo in de gratis tasjes was makkelijk. Het is alleen jammer dat je daarna nog naar een betaalpaal toe moet. Is dat niet te integreren in het scanexpress-meubel?

Wat me opviel was dat ze ook nog zeeën van ruimte hadden bij en achter de palen en meubels. Misschien dat het nodig is als het druk is, maar daar kan bij een herindeling van de winkel wel wat moois meegedaan worden volgens mij.
pi_40278391
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef blrrrt het volgende:
Gisteren in AH Emiclaerhof in Amersfoort geweest. Mooie winkel.

De indeling is wat onconventioneel (openen met de kaasafdeling? ) maar het gaf de winkel wel wat bijzonders. Ook de verdere inrichting was minstens bijzonder te noemen, met z'n schuine actiestraat die halverwege nog splitst ook, de opstelling van het vlees en de drogmetica.

Wat de winkel echt bijzonder maakt is natuurlijk het vergevorderde stadium van de zelfscan waarin ze zich daar bevinden. Ze hebben nu 6 normale kassa's (waren er 17?) iets van 4 express-scanmeubels en een aantal betaalpalen.

Ik ging expressscannen en ik moet zeggen dat het vrij makkelijk werkte inderdaad. Vooral het kunnen inpakken van je boodschappen in je eigen tempo in de gratis tasjes was makkelijk. Het is alleen jammer dat je daarna nog naar een betaalpaal toe moet. Is dat niet te integreren in het scanexpress-meubel?

Wat me opviel was dat ze ook nog zeeën van ruimte hadden bij en achter de palen en meubels. Misschien dat het nodig is als het druk is, maar daar kan bij een herindeling van de winkel wel wat moois meegedaan worden volgens mij.
95 procent van de winkels beginnen met AGF, wij ook niet toch

Vandaag in Heemskerk en XL Purmerend geweest
De pilot is grotendeels AHonwaardig, zitten ook wel een paar goeie dingen in. Grotendeels leken de schappen op van die Xenos-schappen. Je had niet het idee dat je in een AH liep

XL Purmerend is schitterend, goed lopende winkel enz.
Bijna precies hetzelfde als XL Rijswijk, op paar punten na, en het loopt 10x beter dan Rijswijk
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:02:35 #192
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40281020
Ik hoorde via via dat mijn filiaal geen werkende koelingen meer heeft. De helft was al defect voor mijn vakantie.

Maar ach, 6 september opent de nieuwe winkel
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:03:02 #193
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40281035
Wij beginnen ook niet met AGF, nieuwe winkel weer wel
pi_40283627
Effe een vraagje, wat is de KW-afdeling? Ik hoor ze het wel eens oproepen maar heb geen idee wat het betekend

edit: De links onder het Media gedeelte in de OP werken niet meer.
pi_40283981
Kruidwaren = Houdbaar = pauperafdeling
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40283993
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40284155
Weer wat geleerd , maar welke afdelingen zijn dat dan allemaal? Broodbeleg.... en...?
pi_40284193
Bier-Fris, babyvoeding, alles wat niet vers is eigenlijk. soms valt Diepvries ook onder houdbaar...

Bij ons in de winkel is Houdbaar de gangbare naam, niemand gebruikt KW eigenlijk, das ook vrij ouderwetsch.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:15:37 #199
111612 blrrrt
pi_40286398
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Weer wat geleerd , maar welke afdelingen zijn dat dan allemaal? Broodbeleg.... en...?
Alles wat niet onder vers of bevroren valt inderdaad.

Dus van broodbeleg tot wijn en van tampons tot chips.
pi_40288896
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef highway101 het volgende:
Bier-Fris, babyvoeding, alles wat niet vers is eigenlijk. soms valt Diepvries ook onder houdbaar...

Bij ons in de winkel is Houdbaar de gangbare naam, niemand gebruikt KW eigenlijk, das ook vrij ouderwetsch.
Bij ons wordt soms nog de ouderwetse term "de zaan" (de vracht) gebruikt

Moet zeggen dat ik een beetje pissig op DC Tilburg begin te worden, ben een week terug van vakantie, en de afgelopen 11 vrachten die ik heb mee gemaakt (HB+Vers dus) was er GEEN 1 op tijd, allemaal met vertraging. Je mag ze ook niet bellen, en wel een fax sturen dat je een deellzending krijgt om half 7, die dus nooit komt . Ik heb al uitdagingen zat om vulplanningen en de weekplanning van AGF rond te krijgen (4 man ipv de gebruikelijke 10) en dan kun je dit soort spul er gewoon niet bij hebben.

Zo, frustratie moest er even uit
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')