abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 13:52:36 #101
151842 mrk_
ah 1211
pi_39905520
Bij ons ( 1211 ) komt vers nu tegenwoordig om 3 uur smiddags inplaats van 10 uur smorgens! Heeft ook een duidelijke invloed op de werktijden, de komende 4 weken ( ma-za) mag ik maar liefst 20x 's avonds bij albert heijn eten.. mag zowat wel een planning gaan maken met wat ik ga eten
Software is like sex, its better when its free
pi_39907068
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef IedeK. het volgende:
Heey leuk een AH-medewerkerstopic
Ik werk bij AH Urk op afdeling houdbaar, nu iets van twee maanden.
'K ben 16 en ik werk er twee avonden in de week van 6 tot 9 en om de twee weken op Zaterdag van 1 tot 8.

Leuk verhaal over een klant:

Oude vrouw komt de winkel binnen en vraagt aan één medewerker naar een bepaald soort pudding.
Medewerker vertelt dat we het niet hebben en de vrouw loopt verder.
Ze heeft vervolgens bij 5 anderen precies hetzelfde gevraagd, ook al werd steeds verteld dat we het niet hadden.
Vervolgens de chef er bij gehaald waar mevrouw doodleuk verteld dat we de pudding niet wilden pakken voor haar.
Nadat ook de chef vertelde dat we het toch echt niet in ons assortiment hadden is ze hoofdschuddend weggegaan.
Wat voor pudding zocht ze dan?
pi_39907304
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wat voor pudding zocht ze dan?
Weet ik niet precies, haar omschrijving erg vaag.
Maarja
pi_39909907
Heijn Krent
Geeft ons 2 % !!

Vind hem wel mooi bedacht.
  maandag 17 juli 2006 @ 16:12:17 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39910038
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef IedeK. het volgende:
Heey leuk een AH-medewerkerstopic
Ik werk bij AH Urk op afdeling houdbaar, nu iets van twee maanden.
'K ben 16 en ik werk er twee avonden in de week van 6 tot 9 en om de twee weken op Zaterdag van 1 tot 8.

Leuk verhaal over een klant:

Oude vrouw komt de winkel binnen en vraagt aan één medewerker naar een bepaald soort pudding.
Medewerker vertelt dat we het niet hebben en de vrouw loopt verder.
Ze heeft vervolgens bij 5 anderen precies hetzelfde gevraagd, ook al werd steeds verteld dat we het niet hadden.
Vervolgens de chef er bij gehaald waar mevrouw doodleuk verteld dat we de pudding niet wilden pakken voor haar.
Nadat ook de chef vertelde dat we het toch echt niet in ons assortiment hadden is ze hoofdschuddend weggegaan.
Dat soort dingen zijn altijd leuk.

Of van die ouwetjes die dan zeggen : Pak dat es effe voor me!, ik kom er niet bij!"
En dan doen alsof je het niet hoort en rustig een andere klant helpen
  maandag 17 juli 2006 @ 20:00:37 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39916624
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel een beetje het nieuws volgen he...
Er gaan mensen van alle DC's in eigen tijd even naar Zaandam om te laten zien dat er actiebereidheid is. Medewerkers van Zaandam doen dat mogelijk in de tijd van de baas, maar niet langer dan 2 uur. Deze actie zal nauwelijks invloed hebben op de belevering van filialen.

Na deze actie heeft AH tot na de zomervakantie om te bedenken wat ze willen doen.
Ik lees vaak zat het nieuws, dus dat scheelt. Maar ik ga niet vol spanning constant het nieuws volgen met dit soort weer

En iig, jammer dat ze niet gaan staken 0.5%, zucht!

Anyway, vanmorgen van 5 tot 12 gewerkt, morgen van 12 tot 10 (of later waarschijnlijk).
pi_39920780
http://www.nu.nl/news/780(...)ijn_%28video%29.html

Inclusief filmpje

Wel appart, dat het gewoon je collega's zijn eigenlijk....
pi_39924634
Ik was vandaag bij de Appie en kwam voor een dillema te staan.
Ik had de jongen achter de kassa mijn statiegeld bonnetje gegeven, waarna hij hem scande en direct doormidden scheurde en in de prullenbak gooide.
Nou heb ik een paar jaar geleden zelf bij de Appie gewerkt en wij moesten altijd netjes die bonnetjes in de kassa doen, want ze golden natuurlijk als geld.
Ik vond het te bijdehand om er iets van te zeggen, maar aan de andere kant hoop ik niet dat hij bij sluitingstijd op zn knietjes snippers uit de prullenbak moet halen.
Dus mijn vraag: Moet je die dingen tegenwoordig nog steeds in je kassa doen?
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_39925073
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Kings het volgende:
Ik had de jongen achter de kassa mijn statiegeld bonnetje gegeven, waarna hij hem scande en direct doormidden scheurde en in de prullenbak gooide.
Nou heb ik een paar jaar geleden zelf bij de Appie gewerkt en wij moesten altijd netjes die bonnetjes in de kassa doen, want ze golden natuurlijk als geld.
Ik vond het te bijdehand om er iets van te zeggen, maar aan de andere kant hoop ik niet dat hij bij sluitingstijd op zn knietjes snippers uit de prullenbak moet halen.
Ik ben zelf geen kassa medewerker en ben er ook niet voor geauthoriseerd, maar volgens mij moeten die bonnen nog wel bewaard blijven zodat de waarde van de bonnen niet als kasverschil geregistreerd wordt.
pi_39925939
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef Kings het volgende:
De bonnen zijn in theorie maar 1 keer scanbaar dus je zou ze weg kunnen gooien.
Echter ben ik daar zelf een tegenstanders van, klanten kunnen ze uit prullenbakken vissen, smoes bedenken etc.

Gewoon aftekenen die handel en achter afhandelen.
pi_39925961
Ow ja, en alle scanbare coupons staan los van kasverschillen e.d.
pi_39932521
wij bewaren ze iig wel in de kassa!
pi_39935901
Wij moeten wel... bij ons worden flessen handmatig aangenomen, en een bonnetje geprint. Dus je moet handmatig de embalage op de kassa aan slaan.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:31:58 #114
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_39937959
wij moeten ze in principe ook bewaren maar echt met als enig doel dat mensen ze anders uit de prullenbak kunnen vissen. zodra de lades achter in het kantoor staan gaan die dingen massaal de prullenbak in, er wordt niets meer mee gedaan. dus als die jongen hem goed doorgescheurd heeft zodat er echt niets meer mee te beginnen is, kan het op zich geen kwaad.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:58:34 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39938861
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef Webgangster het volgende:
http://www.nu.nl/news/780(...)ijn_%28video%29.html

Inclusief filmpje

Wel appart, dat het gewoon je collega's zijn eigenlijk....
apart dat je er om de hoek woont, alleen jammer dat ik nu op vakantie ben.
pi_39951921
Vandaag lossen op het heetst van de dag (13:00)

Ga je even na de kantine om wat te drinken, komt je SM aangeschreeuwd: 'Je hebt nog lang geen koffiepauze'
pi_39952302
Collegiaal...

Ik ga morgen eens een verzoek indienen voor water op de warme plekken, vooral voorin de winkel is het niet te doen en is water geen overbodige luxe..
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:36:41 #118
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39952372
Als ik koffiepauze wil, neem ik koffiepauze. drinken zowiezo altijd tussendoor met dit weer
pi_39952989
Inderdaad veel drinken. Het is alleen vanuit de kassa een stuk moeilijker te realiseren dan vanuit de winkel.
Eens kijken wat we morgen gaan doen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:15:35 #120
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39954042
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef CryptoKnight het volgende:
Inderdaad veel drinken. Het is alleen vanuit de kassa een stuk moeilijker te realiseren dan vanuit de winkel.
Eens kijken wat we morgen gaan doen
Bij ons mogen de cassieres flesje water mee naar de kassa. Als het rustig is mogen ze drinken
pi_39954170
Wij vernietigen emballagebonnetjes door ze doormidden te scheuren in de lengterichting. Aangezien klanten de bonnetjes kunnen scannen met de handscanner en zelf de emballagebon dus verrekenen of inleveren voor contanten bij de betaalpaal is bij ons eenmaal een bon ongeldig dus ook echt ongeldig.
pi_39954210
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:15 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Bij ons mogen de cassieres flesje water mee naar de kassa. Als het rustig is mogen ze drinken
In 1123 liggen zelfs groenten gekoeld als dit de kwaliteit bevordert. Wij hebben zoveel koelmeubels en koelwanden dat airco overbodig is. IJskoud in de winkel.
pi_39956311
quote:

[..]

vage regel. rustig is een nogal relatief begrip

en zowiezo beetje scheef tegenover andere collega's, die lichamelijk een stuk zwaarder werk doen dan cassieres
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:51:06 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_39967619
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

De bonnen zijn in theorie maar 1 keer scanbaar dus je zou ze weg kunnen gooien.
Echter ben ik daar zelf een tegenstanders van, klanten kunnen ze uit prullenbakken vissen, smoes bedenken etc.

Gewoon aftekenen die handel en achter afhandelen.
Onze kassameiden moeten ze ook altijd aftekenen, dan kan je als klant ook niet met de smoes komen van 'Jaa m'n pen deed t niet' ofzoiets
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef CryptoKnight het volgende:
Collegiaal...

Ik ga morgen eens een verzoek indienen voor water op de warme plekken, vooral voorin de winkel is het niet te doen en is water geen overbodige luxe..
Ik heb al een keer een verzoek ingediend daarvoor, maar dat was schijnbaar niet nodig? M'n lippen vallen er bijna af inmiddels door de droogte in de winkel, en het watertekort tijdens het werk
quote:

[..]

Elke afdeling heeft natuurlijk z'n eigen afwasbak enzo (behalve houdbaar+kassa+vers+zuivel enzo), dus die drinken de hele dag door . Kassa neemt ook bekertjes water mee. Houdbaar+de anderen die op de vloer lopen mogen niet eens naar boven om wat te drinken of wat dan ook . Terwijl wij juist het zwaarste werk doen.. Niet bepaald eerlijk.

Afgelopen zaterdag trouwens in de winkel Houdbaar is nog net niet klaar met spiegelen, komt de kassa 'Ja zijn jullie wel om 21:15 klaar? Ik wil namelijk nog wel iets aan m'n avond hebben'. Ze loopt vervolgens door, gezellig kletsend met haar collega's, langs de houdbaar mensen die druk aan het spiegelen zijn en gaat boven in de kantine zitten Echt hoor, alle afdelingne komen altijd helpen, maar kassa heeft af en toe nog zoiets van ' Niet mijn afdeling, niet mijn probleem'.. ARGH!
pi_39968145
Bekend probleem dat laatste !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')