Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.quote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen... De reacties van SHE wijken niet af van veel reacties die gegeven worden. Het spijt me, maar ik zie het flamen er niet in... Ik zie alleen maar een BenchMark die iets zoekt eerlijk gezegd![]()
secondquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
Zoek het hogerop zou ik zeggen... FA's bereik je door naar forum@fok.nl te mailen. Ik zal Five_ ook nog vragen om er naar te kijken. Maar ik blijf bij mijn mening...quote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
FEEDBACK... da's hierquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef freak1 het volgende:
[..]
mental note: bied op sjeen, leuk als target practice
Ik zie even het probleem niet. In de eerste plaats (en ik ga hier in [WGR]-mod-herhaling vallen) is SHE hier een user. Mod of niet. Daarnaast word ik niet warm of koud van de posts.quote:
geen kusje voor mijquote:
Ahhhh... da's idd niet eerlijkquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Koewam het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet een centraal boete-topic?
Nou, men wil eigenlijk eenbeetje van de centrale topics af. Ik snap het wel, maar een probleem is o.a. dat de FAQ te weinig gelezen wordt. (en dit is nu eens een FAQ zoals deze oorspronkelijk bedoeld is en niet zoals de meeste bedoeld als regeltjes-topic.quote:
En bedanktquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef benchMarc het volgende:
Woei, kusjes voor alle mods weer!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
Wat is er niet ontopic aan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
D en I negeren imo ook juist veel nuttige reacties, vooral wanneer ze er echt iets aan hebben maar het niet in hun straatje valt..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:06 schreef berney het volgende:
[..], en over een paar weken maak jij of Djeez weer een huillie topic open.
![]()
Er zijn zat ontopic reacties gegeven, beetje sneu om nu om een slotje te vragen.
Ontopic wordt door de TS meestal anders geïnterpreteerd dan door andere users... In dit geval sluit ik me overigens geheel aan bij de post van Five_ We houden het topic in de gaten, hebben nog niks gezien dat over het randje ging. Behalve dan een post die netjes door Alicey ge-edit is.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat dat er een beetje rot uitkomt, tja, dat is Swetsenegger
Bullshit, als je een topic wil met tips hoe jullie zielig kunnen blijven moet je dat duidelijk maken (in de titel).quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Geeft niks.... ik ken het verschijnsel...quote:
Ingrid,quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet.
DE vakantie kost ons juist niks, alleen eten, wat je thuis ook moet.
Djeez rijd heen en weer, we hoeven niks te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |