quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Hezbollah denies it fired rockets at the Israeli city of Haifa, Reuters reports.
Welles. Nietes.
Israel ontkent ook de bombardering van die strandquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Hezbollah denies it fired rockets at the Israeli city of Haifa, Reuters reports.
Welles. Nietes.
nota bene onze grootste handelspartnerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kan je niets posten in een fatsoenlijke taal uit een fantsoenlijke bron (der spiegel)
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
dat strand...
De levering van raketten en ander tuig is voldoende aanleiding.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg een beetje de kriebels van Israel die roept dat Hezbollah die 2 soldaten naar Iran wil smokkelen.
Het zou toch niet zo zijn dat we nu met smoesjes een reden gaan verzinnen om Iran aan te vallen...![]()
Ik wens ze veel succes. Israel kan die strijd alleen verliezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg een beetje de kriebels van Israel die roept dat Hezbollah die 2 soldaten naar Iran wil smokkelen.
Het zou toch niet zo zijn dat we nu met smoesjes een reden gaan verzinnen om Iran aan te vallen...![]()
Nee, nee, let op: het is een compot van de Amerikanen en Joden, ze hebben zelf die raketten laten neerkomen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Raketten zijn letterlijk uit de lucht komen vallen..
Met wat steun zijn ze tot véél in staat, reeds afdoend bewezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes. Israel kan die strijd alleen verliezen.
Tenzij ze een Enola Gay op laten stijgen.![]()
Die steun kan maar van één kant komen. En ik denk dat die kant dat niet riskeert. Dit gezien de recentelijke waarschuwingen van bijvoorbeeld China, een belangrijk handelspartner van Iran en in iets mindere mate Rusland.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:55 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Met wat steun zijn ze tot véél in staat, reeds afdoend bewezen.
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn, bij eerdere oorlogen met de Arabische landen dacht men dat ook en toen liep het toch anders. Bovendien zullen Iran en de Arabische landen nooit samen tegen Israël optrekken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes. Israel kan die strijd alleen verliezen.
Tenzij ze een Enola Gay op laten stijgen.![]()
Er is helemaal geen invasie hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:54 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee, nee, let op: het is een compot van de Amerikanen en Joden, ze hebben zelf die raketten laten neerkomen!![]()
Nu nog wachten op de eerste die dit echt serieus gaat beweren
Ze vochten grondoorlogen tegen Arabische buurlanden. Iran succesvol aanvallen kan Israël niet in z'n eentje. Daarnaast, Iran heeft banden met de Arabische Hezbollah en Hamas en een militair bondgenootschap met het Arabische Syrië, waarom zouden ze nooit samen op kunnen trekken? Ja, omdat ze toch niet winnen, maar niet omdat ze niet samen kunnen strijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn, bij eerdere oorlogen met de Arabische landen dacht men dat ook en toen liep het toch anders. Bovendien zullen Iran en de Arabische landen nooit samen tegen Israël optrekken.
Door Israelische soldaten als ze woningen binnenvallen bedoel je? Inderdaad...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut waar. Aan de andere kant worden zij natuurlijk ook als menselijk schild gebruikt.
Dacht dat al die landen samenwerkten om Israel te vernietigen en nu het zover is kunnen ze niet samenwerken ?,,,quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn, bij eerdere oorlogen met de Arabische landen dacht men dat ook en toen liep het toch anders. Bovendien zullen Iran en de Arabische landen nooit samen tegen Israël optrekken.
Iran is te groot. Dat wordt een nieuw fenomeen voor ze. Er moet nogal wat land worden overgestoken, alvorens Israel een aantal strategische bombardementen kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie de verhouding tussen soennieten en sjiieten in Irak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze vochten grondoorlogen tegen Arabische buurlanden. Iran succesvol aanvallen kan Israël niet in z'n eentje. Daarnaast, Iran heeft banden met de Arabische Hezbollah en Hamas en een militair bondgenootschap met het Arabische Syrië, waarom zouden ze nooit samen op kunnen trekken? Ja, omdat ze toch niet winnen, maar niet omdat ze niet samen kunnen strijden.
Ik vrees van niet. Daar wordt al jaren op geanticipeerd door Iran. Het is moeilijk een verrassings-aanval uit te voeren door Israel, door het enorme gebied wat overgestoken moet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie de verhouding tussen soenieten en sjiieten in Irak.
En nee, Israël zal Iran niet kunnen bezetten, maar ze zijn vermoedelijk wel in staat om het Iraanse leger dusdanig te treffen dat zij Israël niet kunnen raken.
De Palestijnse autoriteit heeft helemaal geen macht meer omdat Israel al hun infrastructuur vernietigd heeft. De Palestijnen hadden ooit een politiemacht, maar toen deze zich enkele keren mengden bij invallen van het joodse leger heeft Israel ingegrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Terroristen hebben sowieso vrij spel in de bezette gebieden. De Palestijne Autoriteit weigert er namelijk tegen op te treden. Op die manier maakt zij zich ook indirect schuldig aan oorlogsmisdaden.
ik volg het nieuws niet meer dus ik ben tering laat met reageren maar dit vind ik wel een goeie post waar ik het ook mee eens ben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:19 schreef DeBastaard het volgende:
Tja,
Van de ene kant zou je bijna sympathie krijgen voor de Palestijnen, Hezbollah etc.
Israël gaat nu maar vrolijk hun gangetje, bombarderen alles binnen de Gaza, en nu zelfs al de buurlanden. En niemand doet er wat tegen, Amerika vind het allang prima zo, tja, Bush moet wel als hij nog graag financiele steun wilt krijgen voor zijn campagnes...
Ik vind het persoonlijk echt zeer triest, Israël lapt alle regels aan zijn laars, je gaat toch geen burger-gebouwen bombarderen, als je achter een paar terroristen aan zit !
Dan kan Hezbollah netzogoed héél Israël platgooien, want als je het goed bekijkt is Israël net zo fout bezig, als de Hezbollah. Ze zijn écht geen haar beter!
Het is ook triest, om steeds weer te zien dat Israël altijd weer de slachtoffer positie in neemt, "ze zijn toch altijd al zóóó zielig" geweest, bahbah. Wat een vrijbrief om zomaar alles plat te bombarderen
Nou kom maar op met de reacties, dat ik anti semitistisch bezig ben
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef Doderok het volgende:
het Israëlische leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |