Ja, daar zou volgens Israel een leider zitten van de "terroristen"quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:19 schreef Demarest het volgende:
Raketten op Haifa... Was het niet zo dat Israël flatgebouwen in Beiroet ging platgooien indien Hezbollah raketten zou afvuren op Haifa?
Kan je niets posten in een fatsoenlijke taal uit een fantsoenlijke bron (der spiegelquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Glasnosteraar het volgende:
Bericht über Raketeneinschläge in israelischer Hafenstadt Haifa
Word Hezbollah aangestuurd door de regering van Libanon of is het een stel fundamentalisten dat op eigen houtje die raketten afvuurd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:19 schreef Demarest het volgende:
Raketten op Haifa... Was het niet zo dat Israël flatgebouwen in Beiroet ging platgooien indien Hezbollah raketten zou afvuren op Haifa?
Nee dat was andersom, maar Hizbollah wilde blijkbaar een pre-emptive strike uitvoerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:19 schreef Demarest het volgende:
Ze worden niet aangestuurd door de regering, het is geen militie ván de regering, maar na de Kerstbomen Revolutie heeft het, of de politieke tak ervan, wel twee ministers in het kabinet. De regering moet Hezbollah ontwapenen, maar heeft daartoe de macht niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
Word Hezbollah aangestuurd door de regering van Libanon of is het een stel fundamentalisten dat op eigen houtje die raketten afvuurd?
Katyusha raketten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij wel vrij zwakke en onnauwkeurige raketten.
Een beetje te vergelijken met de Koerdische en Sjietische milties die getolereerd worden, omdat de centrale overheid niet sterk genoeg is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze worden niet aangestuurd door de regering, het is geen militie ván de regering, maar na de Kerstbomen Revolutie heeft het, of de politieke tak ervan, wel twee ministers in het kabinet. De regering moet Hezbollah ontwapenen, maar heeft daartoe de macht niet.
Die stammen toch uit de 2e wereldoorlog?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Katyusha raketten..
[afbeelding]
Nou, steekt wel anders in elkaar. Hezbollah is een restant van de burgeroorlog, terwijl de Iraakse milities gewoon echt de milities zijn van de grote regeringspartijen, anders dan in Libanon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een beetje te vergelijken met de Koerdische en Sjietische milties die getolereerd worden, omdat de centrale overheid niet sterk genoeg is.
digitale tv nemen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef deedeetee het volgende:
Verdorie ik ontdek net dat ik geen CNN meer op m'n tv heb ! Welke bosmongool heeft die eraf geveegd voor zo'n stomme limburgse zender !!![]()
Ik kan 't wel vangen maar iemand hier in huis heeft het eraf geveegd ipv een leeg kanaal te nemen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
digitale tv nemen..
* venomsnake kan kiezen uit. CNN, BBC World, Euronews, Sky news, Cnbc europe, Al-Jazeera.![]()
Ehm, nee... Als je 'ns een keer goed het nieuws zou lezen is het niet alleen voor twee 'ventjes'.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Wanneer gaan ze Israel aanpakken. Al die shit voor 2 ventjes![]()
Hezbollah neemt wel gewoon deel aan de regering.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, steekt wel anders in elkaar. Hezbollah is een restant van de burgeroorlog, terwijl de Iraakse milities gewoon echt de milities zijn van de grote regeringspartijen, anders dan in Libanon.
Ja, dat zeg ik ook in mijn eerdere post. Alleen het is niet vergelijkbaar. De geschiedenis van de milities, de opbouw van het land en de partijen is anders in Libanon dan in Irak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hezbollah neemt wel gewoon deel aan de regering.
de originele wel ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die stammen toch uit de 2e wereldoorlog?
Ik zeg toch ook een beetje te vergelijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook in mijn eerdere post. Alleen het is niet vergelijkbaar. De geschiedenis van de milities, de opbouw van het land en de partijen is anders in Libanon dan in Irak.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die stammen toch uit de 2e wereldoorlog?
Wat het weer een interessante wending zou geven...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Caesu het volgende:
die neerkwamen op Haifa zijn waarschijnlijk uit Iran geimporteerde Fajr raketten die verder komen.
Verhelderendquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
de originele wel ja.
maar nu worden alle kleine raketten gemaakt door o.a. Hezbollah zo genoemd.
die neerkwamen op Haifa zijn waarschijnlijk uit Iran geimporteerde Fajr raketten die verder komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |