abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39796756
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:19 schreef Demarest het volgende:
Raketten op Haifa... Was het niet zo dat Israël flatgebouwen in Beiroet ging platgooien indien Hezbollah raketten zou afvuren op Haifa?
Ja, daar zou volgens Israel een leider zitten van de "terroristen"
pi_39796761
quote:
Kan je niets posten in een fatsoenlijke taal uit een fantsoenlijke bron (der spiegel )
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39796772
quote:
Raketten op Haifa... Was het niet zo dat Israël flatgebouwen in Beiroet ging platgooien indien Hezbollah raketten zou afvuren op Haifa?
Word Hezbollah aangestuurd door de regering van Libanon of is het een stel fundamentalisten dat op eigen houtje die raketten afvuurd?
pi_39796787
Duits is een fatsoenlijke taal, het is jammer dat ik het niet fatsoenlijk beheers.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:21:57 #230
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39796794
oh jee
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_39796813
quote:
Nee dat was andersom, maar Hizbollah wilde blijkbaar een pre-emptive strike uitvoeren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39796830
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Word Hezbollah aangestuurd door de regering van Libanon of is het een stel fundamentalisten dat op eigen houtje die raketten afvuurd?
Ze worden niet aangestuurd door de regering, het is geen militie ván de regering, maar na de Kerstbomen Revolutie heeft het, of de politieke tak ervan, wel twee ministers in het kabinet. De regering moet Hezbollah ontwapenen, maar heeft daartoe de macht niet.
pi_39796884
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij wel vrij zwakke en onnauwkeurige raketten.
Katyusha raketten..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39796915
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze worden niet aangestuurd door de regering, het is geen militie ván de regering, maar na de Kerstbomen Revolutie heeft het, of de politieke tak ervan, wel twee ministers in het kabinet. De regering moet Hezbollah ontwapenen, maar heeft daartoe de macht niet.
Een beetje te vergelijken met de Koerdische en Sjietische milties die getolereerd worden, omdat de centrale overheid niet sterk genoeg is.
-Rabia Al-Basri
pi_39796929
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Katyusha raketten..

[afbeelding]
Die stammen toch uit de 2e wereldoorlog?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:28:27 #236
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39796957
Verdorie ik ontdek net dat ik geen CNN meer op m'n tv heb ! Welke bosmongool heeft die eraf geveegd voor zo'n stomme limburgse zender !!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39797000
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een beetje te vergelijken met de Koerdische en Sjietische milties die getolereerd worden, omdat de centrale overheid niet sterk genoeg is.
Nou, steekt wel anders in elkaar. Hezbollah is een restant van de burgeroorlog, terwijl de Iraakse milities gewoon echt de milities zijn van de grote regeringspartijen, anders dan in Libanon.
pi_39797002
Wanneer gaan ze Israel aanpakken. Al die shit voor 2 ventjes
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_39797014
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef deedeetee het volgende:
Verdorie ik ontdek net dat ik geen CNN meer op m'n tv heb ! Welke bosmongool heeft die eraf geveegd voor zo'n stomme limburgse zender !!
digitale tv nemen..

* venomsnake kan kiezen uit. CNN, BBC World, Euronews, Sky news, Cnbc europe, Al-Jazeera.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:32:18 #240
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39797052
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

digitale tv nemen..

* venomsnake kan kiezen uit. CNN, BBC World, Euronews, Sky news, Cnbc europe, Al-Jazeera.
Ik kan 't wel vangen maar iemand hier in huis heeft het eraf geveegd ipv een leeg kanaal te nemen.
En ik heb nog nooit op deze tv een zender gezocht, het is een lastig ding om erop te gaan zoeken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:33:18 #241
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39797075
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Wanneer gaan ze Israel aanpakken. Al die shit voor 2 ventjes
Ehm, nee... Als je 'ns een keer goed het nieuws zou lezen is het niet alleen voor twee 'ventjes'.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39797083
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou, steekt wel anders in elkaar. Hezbollah is een restant van de burgeroorlog, terwijl de Iraakse milities gewoon echt de milities zijn van de grote regeringspartijen, anders dan in Libanon.
Hezbollah neemt wel gewoon deel aan de regering.
-Rabia Al-Basri
pi_39797117
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hezbollah neemt wel gewoon deel aan de regering.
Ja, dat zeg ik ook in mijn eerdere post. Alleen het is niet vergelijkbaar. De geschiedenis van de milities, de opbouw van het land en de partijen is anders in Libanon dan in Irak.
pi_39797129
Haifa is geraakt door Hezbollah raketten. Voor het eerst in de geschiedenis van Israel.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39797147
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

de originele wel ja.
maar nu worden alle kleine raketten gemaakt door o.a. Hezbollah zo genoemd.

die neerkwamen op Haifa zijn waarschijnlijk uit Iran geimporteerde Fajr raketten die verder komen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39797153
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik ook in mijn eerdere post. Alleen het is niet vergelijkbaar. De geschiedenis van de milities, de opbouw van het land en de partijen is anders in Libanon dan in Irak.
Ik zeg toch ook een beetje te vergelijken
-Rabia Al-Basri
pi_39797192
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

van de Russen.

Hezbollah knutselt wat aan die dingen om ze iets effectiever te maken..
pi_39797227
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Caesu het volgende:

die neerkwamen op Haifa zijn waarschijnlijk uit Iran geimporteerde Fajr raketten die verder komen.
Wat het weer een interessante wending zou geven...

Israël beschuldigt Iran er al jaren van Hezbollah te bewapenen met raketten die verder kunnen, zoals tot Haïfa. Nu gebeurt het dus echt. Zullen ze Iran de schuld geven? Kijk, ze houden de islamitische republiek sowieso verantwoordelijk, maar hoe ver gaan ze? En Syrië?
pi_39797236
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Caesu het volgende:

[..]

de originele wel ja.
maar nu worden alle kleine raketten gemaakt door o.a. Hezbollah zo genoemd.

Verhelderend
-Rabia Al-Basri
pi_39797286
Hezbollah denies it fired rockets at the Israeli city of Haifa, Reuters reports.

Welles. Nietes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')