Precies!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de verhalen van Final Fantasy goed gevonden zijn en de werelden die ze steeds weer uit de grond weten te stampen zijn erg indrukwekkend. Maar dat is ook weer de ervaring die hard meetelt, want waar draait het nu uiteindelijk om? Een net-geen-pubertje redt een wereld vol magie en monsters van een misantropische slechterik.
Xenogears idd! FFVII vind ik ook redelijk briljant.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:06 schreef Diablos79 het volgende:
Een geniaal verhaal is een groot woord, maar je hebt zeker spellen met leuke en boeiende verhalen. Farhenheit, Metal gear solid, Vagrant story, Xenogears, Fatal frame, Silent hill, Final Fantasy(niet allemaal) en nog velen andere hebben best leuke en goede verhalen. belangrijker is, zoals gezegd, hoe het gebracht word. Meeste films hebben ook maar standaard verhaaltjes, ik ken eigenlijk ook geen film waarvan het verhaal echt geniaal is, maar als je het goed weet te brengen kan het toch heel goed overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar ik vind dat geen goed verhaal. Ik heb wel zeer veel bewondering voor Quantic Dream voor de cinematische manier waarop ze alles brachten. Maar het verhaal kan veel en veel beter, en dat hebben ze zelf ook eerlijk toegegeven.
zijn dit geen Xbox screensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien wat voor een ander topic, die discussies over verhalllijnen in games.
Ondertussen wat screens van de 360 versie van the Godfather.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwaar teleurstellend.
Wat een afgang zeg, dit ziet er niet uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1837
Blijkbaar niet.
Tuurlijk kan het beter, maar erg slecht was het verhaal ook weer niet. Niks slechter dan de gemiddelde film. En de manier waarop het werd gebracht maakt het verhaal toch wel amusant. Maar Vagrant Story en Xenogears zijn toch 2 spellen met erg boeiende verhalen waar de meeste films niet aan kunnen tippen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Retuobak het volgende:
Je noemt bijvoorbeeld Fahrenheit
Wat gebeurt daar nou?
Sorry, maar ik vind dat geen goed verhaal. Ik heb wel zeer veel bewondering voor Quantic Dream voor de cinematische manier waarop ze alles brachten. Maar het verhaal kan veel en veel beter, en dat hebben ze zelf ook eerlijk toegegeven.
Wat mooi, de xbox versie in hogere resolutiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwaar teleurstellend.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef -Dries- het volgende:
De hele metal gear solid reeks heeft gewoon een verhaal dat je zo zou kunnen aantreffen in een geslaagde film hoor..
*Mond vol braaksel* Emmer..... NU!!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwaar teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |