abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:47:04 #201
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39818203
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de verhalen van Final Fantasy goed gevonden zijn en de werelden die ze steeds weer uit de grond weten te stampen zijn erg indrukwekkend. Maar dat is ook weer de ervaring die hard meetelt, want waar draait het nu uiteindelijk om? Een net-geen-pubertje redt een wereld vol magie en monsters van een misantropische slechterik.
Precies!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:49:30 #202
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39818283
Ik denk dat we terug moeten gaan naar de kern van de stelling, alhoewel dit 360 topic niet daarvoor de juiste plaats is. De stelling was: 'geen enkele game heeft een top verhaal' en daar ben ik het volledig mee oneens......
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:55:39 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_39818495
als je het plot indikt blijft er negen van de tien keer weinig van over...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:56:00 #204
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39818503
MGS 1 vond ik wel een goed verhaal hebben bv
EN was een coole beleving.

Maar over het algemeen zijn het flinterdunne verhalen... uitgerekt tot zoveel uur spelplezier.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:06:08 #205
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39818790
Een geniaal verhaal is een groot woord, maar je hebt zeker spellen met leuke en boeiende verhalen. Farhenheit, Metal gear solid, Vagrant story, Xenogears, Fatal frame, Silent hill, Final Fantasy(niet allemaal) en nog velen andere hebben best leuke en goede verhalen. belangrijker is, zoals gezegd, hoe het gebracht word. Meeste films hebben ook maar standaard verhaaltjes, ik ken eigenlijk ook geen film waarvan het verhaal echt geniaal is, maar als je het goed weet te brengen kan het toch heel goed overkomen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:33:17 #206
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39819594
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:06 schreef Diablos79 het volgende:
Een geniaal verhaal is een groot woord, maar je hebt zeker spellen met leuke en boeiende verhalen. Farhenheit, Metal gear solid, Vagrant story, Xenogears, Fatal frame, Silent hill, Final Fantasy(niet allemaal) en nog velen andere hebben best leuke en goede verhalen. belangrijker is, zoals gezegd, hoe het gebracht word. Meeste films hebben ook maar standaard verhaaltjes, ik ken eigenlijk ook geen film waarvan het verhaal echt geniaal is, maar als je het goed weet te brengen kan het toch heel goed overkomen.
Xenogears idd! FFVII vind ik ook redelijk briljant.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:34:08 #207
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39819621
Je noemt bijvoorbeeld Fahrenheit
Wat gebeurt daar nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar ik vind dat geen goed verhaal. Ik heb wel zeer veel bewondering voor Quantic Dream voor de cinematische manier waarop ze alles brachten. Maar het verhaal kan veel en veel beter, en dat hebben ze zelf ook eerlijk toegegeven.
pi_39819766
Misschien wat voor een ander topic, die discussies over verhalllijnen in games.

Ondertussen wat screens van de 360 versie van the Godfather.









Zwaar teleurstellend.
pi_39819876
Omg, dat ziet er echt niet uit
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:58:32 #210
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39820428
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:


Zwaar teleurstellend.
Daarom was ik er ook tegen... blijf van Godfather af
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:59:59 #211
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39820472
Met Saint' Row online kan je in de lobby op elkaar schieten

vanuit de metro
pi_39820837
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien wat voor een ander topic, die discussies over verhalllijnen in games.

Ondertussen wat screens van de 360 versie van the Godfather.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zwaar teleurstellend.
zijn dit geen Xbox screens
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_39820931
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

zijn dit geen Xbox screens
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1837

Blijkbaar niet.
pi_39820953
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1837

Blijkbaar niet.
Wat een afgang zeg, dit ziet er niet uit
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_39824237
Boxart Forza 2:
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:33:46 #216
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39825122
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Retuobak het volgende:
Je noemt bijvoorbeeld Fahrenheit
Wat gebeurt daar nou?
Sorry, maar ik vind dat geen goed verhaal. Ik heb wel zeer veel bewondering voor Quantic Dream voor de cinematische manier waarop ze alles brachten. Maar het verhaal kan veel en veel beter, en dat hebben ze zelf ook eerlijk toegegeven.
Tuurlijk kan het beter, maar erg slecht was het verhaal ook weer niet. Niks slechter dan de gemiddelde film. En de manier waarop het werd gebracht maakt het verhaal toch wel amusant. Maar Vagrant Story en Xenogears zijn toch 2 spellen met erg boeiende verhalen waar de meeste films niet aan kunnen tippen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39825181
De hele metal gear solid reeks heeft gewoon een verhaal dat je zo zou kunnen aantreffen in een geslaagde film hoor..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:39:27 #218
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39825246
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien wat voor een ander topic, die discussies over verhalllijnen in games.

Ondertussen wat screens van de 360 versie van the Godfather.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zwaar teleurstellend.
Wat mooi, de xbox versie in hogere resolutie
Als het er echt zo gaat uitzien op de xbox360 mogen ze zichzelf heel erg gaan schamen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:23:00 #219
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39829617
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef -Dries- het volgende:
De hele metal gear solid reeks heeft gewoon een verhaal dat je zo zou kunnen aantreffen in een geslaagde film hoor..
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:13:38 #220
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_39831005
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef taart het volgende:
Boxart Forza 2:
[afbeelding]

tvp
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:17:42 #221
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_39831120
Oranje
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:39:09 #222
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_39831730
Max Payne had ook een flinterdun verhaal. Maar de manier waarop deze verteld werd was te gek!

De film-noir setting in stripboek vorm blijf ik geniaal vinden. (beetje Sin-city achtig)

"Only a fool would fall for a person that has just put a bullet in his head, love hurts."

I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:40:31 #223
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_39831762
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien wat voor een ander topic, die discussies over verhalllijnen in games.

Ondertussen wat screens van de 360 versie van the Godfather.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zwaar teleurstellend.
*Mond vol braaksel* Emmer..... NU!!!!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:57:58 #224
35662 Heintje
Gears of War.
pi_39834024
Je kan volgens mij het verhaal van een game niet vergelijken met het verhaal van een goede thriller.
Hooguit met het verhaal van een actie film.
In een thriller hebben ze ongeveer 2 uur om het verhaal te vertellen. Als een game daar 2 uur mee bezig is dan wordt dat als een zwaar minpunt gezien omdat je dan niet genoeg aan gamen toekomt.
In een game moet je een verhaal hebben dat je in een paar miniten kan vertellen en dat er dan iets komt dat de gamer een tijd bezig houd en dan weer een stukje verhaal.

En als het op een goede manier gebracht wordt kan een heel simpel verhaal nog goed zijn. Neem Serious Sam 2. Het verhaal is gewoon, de werlerd moet gered worden, doe jij dat even? Maar toch was het wel leuk om alle filmpjes te kijken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:01:50 #225
35662 Heintje
Gears of War.
pi_39835889
Net ff de demo van LOTR BFME gespeeld. Maar zoveel vind ik er niet aan. De besturing is te doen maar toch niet zo fijn als op de pc. Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:03:23 #226
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39835940
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Heintje het volgende:
Je kan volgens mij het verhaal van een game niet vergelijken met het verhaal van een goede thriller.
Hooguit met het verhaal van een actie film.
In een thriller hebben ze ongeveer 2 uur om het verhaal te vertellen. Als een game daar 2 uur mee bezig is dan wordt dat als een zwaar minpunt gezien omdat je dan niet genoeg aan gamen toekomt.
In een game moet je een verhaal hebben dat je in een paar miniten kan vertellen en dat er dan iets komt dat de gamer een tijd bezig houd en dan weer een stukje verhaal.
Niet volgens Hideo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:22:57 #227
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39836638
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:01 schreef Heintje het volgende:
Net ff de demo van LOTR BFME gespeeld. Maar zoveel vind ik er niet aan. De besturing is te doen maar toch niet zo fijn als op de pc. Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Precies wat ik ook al zei, diepgang ontbreekt volledig.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:40:50 #228
133161 Emerica
Dead Rising?
pi_39838864
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:01 schreef Heintje het volgende:
Net ff de demo van LOTR BFME gespeeld. Maar zoveel vind ik er niet aan. De besturing is te doen maar toch niet zo fijn als op de pc. Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Welkom in de wondere wereld van de RTS. Bij ELKE RTS werkt het op die manier. Degene die de meeste en beste units heeft wint. Period.
Aight
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:50:05 #229
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_39839135
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Emerica het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de RTS. Bij ELKE RTS werkt het op die manier. Degene die de meeste en beste units heeft wint. Period.
Het ging toch om wie het snelst de meeste superweapons heeft?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_39843143
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Emerica het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de RTS. Bij ELKE RTS werkt het op die manier. Degene die de meeste en beste units heeft wint. Period.
Onzin
In een Medieval: Total War win je echt niet altijd met numerieke voordelen.
Ook in een Rise of Nations: Thrones & Patriots kun je flink wat schade doen met minder en minder sterke units door er slim mee om te gaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:17:38 #231
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843155
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:05 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Onzin
In een Medieval: Total War win je echt niet altijd met numerieke voordelen.
Ook in een Rise of Nations: Thrones & Patriots kun je flink wat schade doen met minder en minder sterke units door er slim mee om te gaan.
klopt en bij de meeste RTS games zoals C&C is het ook altijd verstand om meerdere units te combineren en met unit A unit B slopen om B zwak is tegen A enzo.
Ik heb BFME niet gespeeld dus ik weet niet hoe het bij die game zit
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39843207
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

klopt en bij de meeste RTS games zoals C&C is het ook altijd verstand om meerdere units te combineren en met unit A unit B slopen om B zwak is tegen A enzo.
Ik heb BFME niet gespeeld dus ik weet niet hoe het bij die game zit
Bij de vroegere C&C's valt ook dat wel mee hoor.
Daar werkten tank rushes geweldig. Tanks konden immers veel schade hebben en ondanks dat ze niet supereffectief waren tegen infanterie, had de tegenstander eigenlijk op dat moment nooit genoeg anti-tank infantry om jouw tanks te stoppen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:52:36 #233
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843244
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bij de vroegere C&C's valt ook dat wel mee hoor.
Daar werkten tank rushes geweldig. Tanks konden immers veel schade hebben en ondanks dat ze niet supereffectief waren tegen infanterie, had de tegenstander eigenlijk op dat moment nooit genoeg anti-tank infantry om jouw tanks te stoppen.
Bazooka mannetjes bouwen, heel goedkoop en sloopt heel gemakkelijk tanks
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:06:25 #234
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843290
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:01 schreef Heintje het volgende:
Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Ja je moet het net leuk vinden maar is dat niet altijd zo met RTS games dat de beste units winnen (niet zozeer te meeste)........ Ik vind het spel persoonlijk erg cool!
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:23:37 #235
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843370
ik heb net de demo van BFME zitten doen, maar tering wat is RTS gamen met een controller irritant.
Ik krijg nooit de indruk dat ik zelf iets doe, ik dubbel klik op wat units zodat ik ze allemaal selecteer, ik tik de vijand aan en de rest gaan automatisch, zit niet echt strategy in.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39843436
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Sjotime het volgende:
maar is dat niet altijd zo met RTS games dat de beste units winnen
Nee.
Een goede RTS heeft geen 'beste units'
Een goede RTS heeft 'de beste units voor dat specifieke geval'
Zodat je een goede afstelling van units moet hebben.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:41:10 #237
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843473
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee.
Een goede RTS heeft geen 'beste units'
Een goede RTS heeft 'de beste units voor dat specifieke geval'
Zodat je een goede afstelling van units moet hebben.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
Alt klik was idd erg tof met tanks vooral als het kat en muis werd, mannetjes rennen, tanks erachteraan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39843480
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Alt klik was idd erg tof met tanks vooral als het kat en muis werd, mannetjes rennen, tanks erachteraan
Ja, dat heb ik wel eens minuten volgehouden met iemand online
Enige wat daar ontbrak was een Benny Hill muziekje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:59:58 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39843559
Gears of War vanaf 2 oktober in de Amerikaanse winkels

de vraag is of het ook de Europese datum is
The line is a dot to you!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:47:54 #240
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843898
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee.
Een goede RTS heeft geen 'beste units'
Een goede RTS heeft 'de beste units voor dat specifieke geval'
Zodat je een goede afstelling van units moet hebben.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
Ja dat is jou mening Ik geniet erg van deze eerste echte RTS voor een console en de reviews liegen er ook niet om.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:49:45 #241
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843917
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net de demo van BFME zitten doen, maar tering wat is RTS gamen met een controller irritant.
Ik krijg nooit de indruk dat ik zelf iets doe, ik dubbel klik op wat units zodat ik ze allemaal selecteer, ik tik de vijand aan en de rest gaan automatisch, zit niet echt strategy in.
Probeer eens op hard te gamen en wat levels verder. Tactiek komt echt wel. Ik maak voor bijna elke grote battle diverse groepen aan. Verschil in Archers, en standaard attack ventjes is erg belangrijk. Helemaal het gebruik van Heroes en voertuigen.

Maar sommige mensen moeten idd beter RTS games blijven gamen op PC's.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_39843922
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee.
Een goede RTS heeft geen 'beste units'
Een goede RTS heeft 'de beste units voor dat specifieke geval'
Zodat je een goede afstelling van units moet hebben.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
Dus 'in dat specifieke geval' bouw je zoveel mogelijk van de 'beste units'. Voor mij is dat hetzelfde. Net als FIFA spelen, na een tijdje heb je door hoe je met 40-0 moet winnen. Of wanneer je doorhebt dat je bij Mafia vanuit treinen op mensen kan schieten...Dan is de 'clou' gevonden en herhaal je hetzelfde trucje tot in het oneindige.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:54 #243
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39844053
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Probeer eens op hard te gamen en wat levels verder. Tactiek komt echt wel. Ik maak voor bijna elke grote battle diverse groepen aan. Verschil in Archers, en standaard attack ventjes is erg belangrijk. Helemaal het gebruik van Heroes en voertuigen.

Maar sommige mensen moeten idd beter RTS games blijven gamen op PC's.
ik heb em niet gekocht, ik koop em niet ook.
Ik blijf erbij dat RTS lekkerder speelt op een pc en mijn PC draait BFME2 gewoon goed dus ik zie geen reden om het op een console te doen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39844775
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dus 'in dat specifieke geval' bouw je zoveel mogelijk van de 'beste units'. Voor mij is dat hetzelfde. Net als FIFA spelen, na een tijdje heb je door hoe je met 40-0 moet winnen. Of wanneer je doorhebt dat je bij Mafia vanuit treinen op mensen kan schieten...Dan is de 'clou' gevonden en herhaal je hetzelfde trucje tot in het oneindige.
Jij snapt me niet.
Ik bedoel meer:
Vijand bouwt graag een mix van tanks en artillery
Jij gaat voor anti-tank infantry en vliegtuigen.
Door een game moet je je dan telkens aanpassen en zorgen dat je zelf geen gaten open laat in je verdediging. etc. etc.
Zo hoort het wmb in een echte RTS game.

En daarnaast horen goede RTS games natuurlijk ook dingen als flanking, raiding etc. te faciliteren.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:51:23 #245
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39844897
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ja dat is jou mening Ik geniet erg van deze eerste echte RTS voor een console en de reviews liegen er ook niet om.
Ik ook! Ondanks dat ik alleen nog maar de eerste tutorial heb gespeeld wegens chronisch tijdsgebrek
pi_39846313
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net de demo van BFME zitten doen, maar tering wat is RTS gamen met een controller irritant.
Ik krijg nooit de indruk dat ik zelf iets doe, ik dubbel klik op wat units zodat ik ze allemaal selecteer, ik tik de vijand aan en de rest gaan automatisch, zit niet echt strategy in.
Oefening baart kunst. In 't begin dacht ik ook van, nou..... maar gaandeweg kom je er achter dat het best wil. De Gameplay is alleen een stuk trager, beetje saai soms zelfs. Maar das puur persoonlijk.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:37:55 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39847234
Heb gister een uur gespeeld tegen zo'n gast op XBL met de LOTR demo, echt geweldige wedstrijd . Uiteraard gewonnen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39848933
M'n review van LOTR: BFME2 voor de X360, voor de liefhebbers.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:48:49 #249
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_39848996
Zijn er eigenlijk mensen die de Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable hebben gekocht? en ook daadwerkelijk verschil zien met de standaard cable die er bij zit?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_39849226
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
M'n review van LOTR: BFME2 voor de X360, voor de liefhebbers.
waarom schrijf je als minpunt: grafisch had mooier gekund. Dat geldt altijd Geluid had sterker gekund, spel had langer kunnen zijn etc. Zeg dan dat het grafisch tegenvalt of zo
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')