je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb nieuwe vaste aansluiting gevraagd aan KPN voor in 070. Kreeg ik een brief dat de aansluiting gisteren om 13:00 zou werken. Ik kom gister thuis maar geen telefoon. Ik bellen met KPN. Ja dat kan 26 juli pas.
Laat ik nu net voor mijn werk 19 mobieltjes moeten verlengen met 2 jaar. Heb die gast even gemaild net en gezegd dat ik het contract pas onderteken als mijn telefoonlijn thuis het doet.
quote:
Ga.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Uiteraard.quote:
Respect voor newbies heb ik niet in een [oldbie] topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Beetje respect voor de newbies ja...zonder newbies/gebruikers geen succesvol forum
![]()
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef miss_bleu het volgende:
GI weet je al wanneer jullie naar campzone komen?
Ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt toch wel een fix cadeau ge-eist.
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
Hej JK!
Ik heb zin om met mijn auto een ravijn in te rijden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n niet-zin in werken?
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
T, zullen we met onze auto's op de rails gaan staan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Keuze 2 voor de verliezer graagquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en elkaar dan tegemoed rijden?
Kijken wie er als eerst of van de rails af word gehaald door de politie of geramt word door een trein???
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelenquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
De Betuwelijn, heb je ook geen last van treinen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |