Curacao / bolletjequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
Je snapt hem niet ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef NJ het volgende:
En dat met Bolletje heb ik ff gemist.
quote:
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef NJ het volgende:
BEN JE HOMO OFZO????
Impressivequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
NEE, IK SPAM ZOVEEL MOGELIJK DE SCHITTERENDE BLOEM ZANTEDESCHIA VANDAAG, OMDAT EEN GOEDE VRIEND VAN ME WERELDLEIDER IS OP DE ZANTEDESCHIA-MARKT.
Hoef je niet zo te schreeuwen men !quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou die Homo zijn ofzo ?quote:
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef NJ het volgende:
Jaja...
Ben je homo ofzo ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Ben je homo ofzo ?
en je zou overal ja op zeggenquote:
Leuk boek is dat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja is dus het probleem. Net het boek Yes man gelezen. Kerel die een jaar lang overal ja op zegt. Leuk boek, leuk initiatief, leuke levensvisie. Ik denk, doe hetzelfde. Vraagt die lul aan me of ik zijn bloemen wat meer wil promoten. Bij deze dus.
Even een situatieschets:quote:
*tieft* , wel veel crew hier in dit topic trouwens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Joene, tief jij die UIO even door een bushok.
Liegen mag dan weer niet.quote:
Dus toch een Ja ?quote:
Je kent het boek, dan weet je dat misbruik van de ja-situatie ook niet toegestaan is. Zal wel een zantedeschia voor je meenemen naar de picknick.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef Ripley het volgende:
Leuk boek is dat.
Trouwens, UIO, kan ik 100 euro van je krijgen. En een zantedeschia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |