Hoi Roosquote:
Een Deerne zonder Roos ?quote:
Dat zei ik ROOS.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:08 schreef Q. het volgende:
Kut.
Broer ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh! Ben nog zo dronken als een konijn!
eeej men dat is voor jou wel de enige mogelijkheid tot het internet momenteel Ouwe.quote:
Werken voor je Paquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:17 schreef GI het volgende:
[..]
Heb je die auto in het vorige topic gezien ?
Werkgevers
Noem eens een situatie dan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.quote:
Wat voor conflicten heb je het dan over ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld bij een conflict of door je pa afgerekend worden op fouten vind ik flink minder dan door mn werkgever zegmaar.
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Wat voor conflicten heb je het dan over ?
Ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Werken voor je PaLijkt me in sommige situaties best lastig.
Ja ben je HOMO ofzeau ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat klonk wel erg gay.
Mwoah, wat dat betreft ben ik in loondienst en heb ik te luisteren naar de baasquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Heftig oplopende discussies aangaande bijvoorbeeld bedrijfsvoering of idee'tjes die gelijk de grond in worden geboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |