ik ken foto's van terminator waarop je ze niet eens bier naar binnen kan gietenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar lig je dan, met je benen wijd.
Zonder bier.
Bierquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind zonder bier het einde van de wereld.
Ik heb idd ook graag wat in de pap te brokkelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan hè
http://fok.phserver.net/lucy-zara-019.jpg
Goede zin.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ken foto's van terminator waarop je ze niet eens bier naar binnen kan gieten
dat is pas triest
Meisjequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:55 schreef TwyLight het volgende:
Als hier een meisje aanwezig is, zou jij je laten vast binden
?
Ik maar met 1quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
wie heeft er wel eens sex gehad met meer dan 2 mensen [afbeelding]
ja als je van passieve vrouwen houdt kan je net zo goed een opblaaspop nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb idd ook graag wat in de pap te brokkelen
jij bent liever de dominante?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
Laten vasthouden wel, vastbinden niet.
Niets eens handboeien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
I am overherequote:
tegelijk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
En als jij mannen vast bind?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
Vrouwen zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
Hoe me vastquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
Saaiquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisje
Wel met tienhonderdquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
vrouwen die van bondage houden zijn niet perse passief... ikzelf hou er niet zo van om totaal ondergeschikt te zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
ja als je van passieve vrouwen houdt kan je net zo goed een opblaaspop nemen
als man dan he?
nee dat doe je niet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:00 schreef Forcefuzz het volgende:
nou, als dit topic vol is, dn ga ik naar bed!
Ik ook heb me bestandje gedownload van Rapidshare wat ik moest hebben!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:00 schreef Forcefuzz het volgende:
nou, als dit topic vol is, dn ga ik naar bed!
ik ben wel eens op een orgie geweest maar vond het zo geil, dat ik, nou uhm... niet écht sex heb gehad.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
Niet aan beide handenquote:
Bondagequote:Op donderdag 13 juli 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
PS weet niet wat leuk is![]()
[afbeelding]
Mooi toch![]()
Als het even kan, ja graagquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:01 schreef Playdoh het volgende:
Moet dit topic vol ?
ja anders kan ik niet naar bedquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:01 schreef Playdoh het volgende:
Moet dit topic vol ?
ik bedoelde ook eigenlijk dat ik niet van totaal ondergeschikte vrouwen houquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vrouwen die van bondage houden zijn niet perse passief... ikzelf hou er niet zo van om totaal andergeschikt te zijn
Jongetjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vrouwen die van bondage houden zijn niet perse passief... ikzelf hou er niet zo van om totaal ondergeschikt te zijn
Aufwiedersnitzel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ik bedoelde ook eigenlijk dat ik niet van totaal ondergeschikte vrouwen hou
maar kut, het is 2 uur geweest, ik ga nog effe 6 uurtjes slapen...
truste PSen de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |