Het punt is goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
Ja en wat is nou je punt?
dat is niet zo .....quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:11 schreef hoM3r het volgende:
BEARGUMENTEER DAT GODVERDOMME DAN!
bweheheh.
gothics eten stiekem poep als je even niet kijkt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Die dus.
Klagen is idd wel ok, maar als ik deze OP zie dan zou ik ook haast gaan klagen, en wel om dezelfde reden als in de TT staatquote:
Dat is dan in feite ook de opzet, je kunt zowaar klagen zonder een punt te hebben maar toch genoeg om te zorgen dat je topic niet wordt dicht gegooid, soort van loophole in the system.quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klagen is idd wel ok, maar als ik deze OP zie dan zou ik ook haast gaan klagen, en wel om dezelfde reden als in de TT staat![]()
Frikandellen van moeders?quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
En ik ben geen braun, maar wil wel weten wat mijn notes zijn bij dit profiel
Dat had ik wel al door hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 03:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is dan in feite ook de opzet, je kunt zowaar klagen zonder een punt te hebben maar toch genoeg om te zorgen dat je topic niet wordt dicht gegooid, soort van loophole in the system.
Edit: ow kut, nu beargumenteer ik.
ik zoek trouwens : indie-post-melo-prog-emo-proto-polka-math-metal-core enig idee ed ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:00 schreef ThE_ED het volgende:
Van die technical hardcore emo punk-rock luisteraars bedoel je?
Bedoel je Screamo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:00 schreef ThE_ED het volgende:
Van die technical hardcore emo punk-rock luisteraars bedoel je?
Of ... toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:29 schreef Nembrionic het volgende:
Of van die mensen die hun zinnen....
beargumenteren is al volt dwquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:41 schreef Keiichi het volgende:
Je hebt het zelf niet ge-beargumenteert (wtf, moet weer eens cursus nl pakken) waarom die mensen zo slecht zijn
Kut argumentatie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is dan in feite ook de opzet, je kunt zowaar klagen zonder een punt te hebben maar toch genoeg om te zorgen dat je topic niet wordt dicht gegooid, soort van loophole in the system.
Edit: ow kut, nu beargumenteer ik.
Ooooooh!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:41 schreef Keiichi het volgende:
Je hebt het zelf niet ge-beargumenteert (wtf, moet weer eens cursus nl pakken) waarom die mensen zo slecht zijn
dat klopt nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
OFfSprngr je staat niet alleen in je negatieve houding ten opzichte van mensen die hun stellingnames niet onderbouwen met argumenten. Ik deel je opvatting om de volgende drie redenen:
1. Een mening hebben is an sich niet moeilijk, maar de waarde van een mening is sterk afhankelijk van de mate waarin is nagedacht over de validiteit van de onderliggende aannames alsmede de mate waarin alternatieve stellingnames object in overweging genomen zijn door de stellingnemer.
2. Het verkondigen van een mening zonder onderbouwing is in een dicussie door de participanten enkel ter kennisgeving aan te nemen en heeft derhalve geen toegevoegde waarde.
3. Talpa
waardeloze user.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waardeloze OP (<-- argumentatie). Derhalve slotje.
Nep Emo.quote:
Ik denk dat ze met 'waardeloze user' jou niet bedoelde TS!quote:
Hoe dan ook, ze houd toch van me en ik van haar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 'waardeloze user' jou niet bedoelde TS!![]()
Hehe, die mannen ook altijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Everett het volgende:
Ja, ik weet het ook niet precies. Het is gewoon een gevoel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |