oowquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Herald het volgende:
omdat Marokkanen de bouw zouden verstoren en later de gasten zouden aanranden, daarom!
Whehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Herald het volgende:
omdat Marokkanen de bouw zouden verstoren en later de gasten zouden aanranden, daarom!
Achter de CSquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef Lucille het volgende:
Waar zou die toren dan moeten staan? Er is geen plek voor.
Lijkt me geen goed plan, waar moeten de hoeren dan naar toe?quote:
naar Amsterdam-westquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, waar moeten de hoeren dan naar toe?
we moeten hem nog groter maken dan die van PARISquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
Bovendien moet je dan alle reisgidsen gaan herschrijven, omdat er nu in staat dat de Eiffeltoren in Parijs staat. Enig idee hoeveel dat gaat kosten?
iedereen met een doos Mechano verzamelen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Zuen het volgende:
Hmm, best wel een goed idee eigenlijk. Kom we bouwen er een1!1
gewoon Amsterdam hernoemen tot Parijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
Bovendien moet je dan alle reisgidsen gaan herschrijven, omdat er nu in staat dat de Eiffeltoren in Parijs staat. Enig idee hoeveel dat gaat kosten?
Dat kent Parijs ook, veel rouger krijg je het nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:49 schreef longinus het volgende:
Wij hebben een rode buurt, een magneet voor allochtonen.
En waar gaan we al die mensen laten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:49 schreef Zuen het volgende:
we kunnen ook een ander gebouw maken veel mooier dan eifeltoren, en dan komen er waarschijnlijk wel 10 miljard mensen naar amsterdam!!!
Die gaan paaldansen onder de toren!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, waar moeten de hoeren dan naar toe?
in dat gebouw :LD:D:D:Dquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
En waar gaan we al die mensen laten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |