oowquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Herald het volgende:
omdat Marokkanen de bouw zouden verstoren en later de gasten zouden aanranden, daarom!
Whehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef Herald het volgende:
omdat Marokkanen de bouw zouden verstoren en later de gasten zouden aanranden, daarom!
Achter de CSquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef Lucille het volgende:
Waar zou die toren dan moeten staan? Er is geen plek voor.
Lijkt me geen goed plan, waar moeten de hoeren dan naar toe?quote:
naar Amsterdam-westquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, waar moeten de hoeren dan naar toe?
we moeten hem nog groter maken dan die van PARISquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
Bovendien moet je dan alle reisgidsen gaan herschrijven, omdat er nu in staat dat de Eiffeltoren in Parijs staat. Enig idee hoeveel dat gaat kosten?
iedereen met een doos Mechano verzamelen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Zuen het volgende:
Hmm, best wel een goed idee eigenlijk. Kom we bouwen er een1!1
gewoon Amsterdam hernoemen tot Parijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
Bovendien moet je dan alle reisgidsen gaan herschrijven, omdat er nu in staat dat de Eiffeltoren in Parijs staat. Enig idee hoeveel dat gaat kosten?
Dat kent Parijs ook, veel rouger krijg je het nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:49 schreef longinus het volgende:
Wij hebben een rode buurt, een magneet voor allochtonen.
En waar gaan we al die mensen laten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:49 schreef Zuen het volgende:
we kunnen ook een ander gebouw maken veel mooier dan eifeltoren, en dan komen er waarschijnlijk wel 10 miljard mensen naar amsterdam!!!
Die gaan paaldansen onder de toren!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
in dat gebouw :LD:D:D:Dquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
En waar gaan we al die mensen laten?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Playdoh het volgende:
Goed idee![]()
Gewoon jatten die toren uit parijs en in amsterdam plaatsen
als frankrijk dan gaat vragen of ze toren terugmogen gewoon doen alsof je neus bloed
Ik doe ook altijd alsof ik 'Ou est le coffeeshop?' niet versta.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Playdoh het volgende:
Goed idee![]()
Gewoon jatten die toren uit parijs en in amsterdam plaatsen
als frankrijk dan gaat vragen of ze toren terugmogen gewoon doen alsof je neus bloed
matig..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:54 schreef cyberstalker het volgende:
Haha, en dan natuurlijk een kaartje voor de toren kopen, en dan zo op die toren gaan stampen. Die kaartjesverkoper helemaal flippen natuurlijk (mijn toren, wat doe je)
Jij zo van: Ja whehe ik heb hem toch gekocht! hehehe.
hihiquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:54 schreef cyberstalker het volgende:
Haha, en dan natuurlijk een kaartje voor de toren kopen, en dan zo op die toren gaan stampen. Die kaartjesverkoper helemaal flippen natuurlijk (mijn toren, wat doe je)
Jij zo van: Ja whehe ik heb hem toch gekocht! hehehe.
Ja whehe dan kan je de palen van de eiffeltoren palenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de eifeltoren is toch een meisje?
En de piramides op de Veluwe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
hihi![]()
we moeten maar Vrijheidsbeeld stelen en hem in Noord zee doen
Gaten genoeg in dat dingquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja whehe dan kan je de palen van de eiffeltoren palen.
Parijs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
wat hebben we nog meerquote:
Van heroine spuiten ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Zuen het volgende:
Hmm, best wel een goed idee eigenlijk. Kom we bouwen er een1!1
Asielcentraquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
En waar gaan we al die mensen laten?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:09 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Amsterdam is een jodenstad. Joden zullen niet snel een toren van babel bouwen, dat laten ze meestal aan Nebudkadnezar over. Feyenoord is me club.
Ja een Piramide ...das origineel ...hebben ze vast nog nergensquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom zou je nog een keer die toren willen kopieeren? in Japan hebben ze ookal hun eigen eifeltoren (alleen dan met een zendmast erop zodat ze kunnen patsen dat ie hoger is), Kunnen wij niks anders bedenken om te jatten? een Piramide bijvoorbeeld? komen veel meer mensen op af dan zo'n paupertoren.
11 keer zoveel in parijs bedoel je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef Merkie het volgende:
Meki, er wonen 3x zoveel mensen in Parijs als in Amsterdam.
Dat maakt ook wel wat uit, hoorrrrr.
En wachten tot ie vol zit en dan plat gooien iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:47 schreef SunChaser het volgende:
Amsterdam zou de grootste Moskee van de wereld moeten bouwen!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:47 schreef SunChaser het volgende:
Amsterdam zou de grootste Moskee van de wereld moeten bouwen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |