Tja, zou kunnen, maar dat kan dan OVERAL voor gelden, en ik WOON hier nou eenmaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Misschien wel heel veel! Weet jij veel, je bent er nooit geweest. Misschien vind je er wel iets wat je in A'dam niet tegen komt. De kans is waarschijnlijk groter dat dat niet het geval is, maar je weet nooit.
Van 1,50 tot 2,50. Heb ook wel eens 2,70 in Arnhem betaald.......quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost een biertje in Amsterdam?
en hoe vond je het?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Steenwijk: ja
Haarlem: ja
Den Helder: ja (marine museum, of naar de onderzeeboot o.i.d.)
Vlissingen: ja (wezen vissen en met de boot geweest)
Amerika: nee (maar staat nog wel op me lijssie)
ja in je keet kost het een euroquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, trouwens:
Beter bier komt uit de Provincie..
Case closed. Slotje.
nou doeiquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, trouwens:
Beter bier komt uit de Provincie..
Case closed. Slotje.
¤2,70 = gewoon pure pwnage.. Dat betaal je bij een concert nog niet eens. Ik ga vlak na de zomer een avond stappen in A'dam btw, wat is een leuke tent om als student heen te gaan (jaja, talloze opties in het immer gezellige A'dam, maar noem ff de leukste 'die moet je gezien hebben' tent)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van 1,50 tot 2,50. Heb ook wel eens 2,70 in Arnhem betaald.......
Dat is echt onmogelijk om te zeggen. Waar hou je van, wat voor muziek, druk, niet te druk. 16 jarigen, 30 jarigen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
¤2,70 = gewoon pure pwnage.. Dat betaal je bij een concert nog niet eens. Ik ga vlak na de zomer een avond stappen in A'dam btw, wat is een leuke tent om als student heen te gaan (jaja, talloze opties in het immer gezellige A'dam, maar noem ff de leukste 'die moet je gezien hebben' tent)?
Schotland is ook een soort van provincie, vs London enzo...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef HeatWave het volgende:.
Mijn favo bier komt idd uit de provincie, maar mijn favo Whiskey uit Schotland, oh oh, wat nu?
hangt ervan af wat voor muziek je houd, als jevan tool houd kan je best wel naar korsakoffquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
¤2,70 = gewoon pure pwnage.. Dat betaal je bij een concert nog niet eens. Ik ga vlak na de zomer een avond stappen in A'dam btw, wat is een leuke tent om als student heen te gaan (jaja, talloze opties in het immer gezellige A'dam, maar noem ff de leukste 'die moet je gezien hebben' tent)?
wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schotland is ook een soort van provincie, vs London enzo...
Hélder.
Dat kost het ook tijdens piekuur in Groningen (0,50¤ zelfs)..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja in je keet kost het een euro
Black and Wihte op het Leidseplein draait ook wel Tool, en IK ben er vaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hangt ervan af wat voor muziek je houd, als jevan tool houd kan je best wel naar korsakoff
ja hier ken ook plekken waar ze bier voor 60 eurocent schenkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat kost het ook tijdens piekuur in Groningen (0,50¤ zelfs)..
Dus niet alleen de boer'n uhhuchties hebben lage prijzenDie geldwolv'n in de greute statte weet'n ook wel van want'n..
![]()
Geweldig lijkt me dat.. TOOL wat gedraaid wordt in een club o.i.d. Beetje jammer dat ik dan praktisch de enige van mijn vriendengroep ben die dan uit zijn plaat gaat. Maar een avondje hardtrance (of hoe je het ook noemt, dat is een scene waar ik zó niet thuis in ben) kan er ook wel in. Mits er pils is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Black and Wihte op het Leidseplein draait ook wel Tool, en IK ben er vaak.
5 euro op de damquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
dan vraga ik em af waar jij dat dan gedronken hebquote:
Op de dam op het terras. Ik weet niet meer precies hoe het heet maar naast de Bijenkorf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan vraga ik em af waar jij dat dan gedronken heb
ja, das een hotel waar een kamer begint bij 240 euro de nachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Op de dam op het terras. Ik weet niet meer precies hoe het heet maar naast de Bijenkorf.
dan hoef je alsnog niet te reagerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wachten op het slotje, en me vermaken met jouw taalfouten..
Niks hoeft. *tongzoen*quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef donald_dick het volgende:
dan hoef je alsnog niet te reageren![]()
Als dat de criteria zijn, dan is Den Haag dus een kutdorp.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
1 disco
2 kroegen
3 aldi's(die zitten altijd in kutdorpen omdat de grond daar lekker goedkoop is
4 hangketen waar de plaatselijke 12-15 jarige zich klemzuipen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |