Pfff met 20-30 mins was je wel thuis, lag er aan waar precies je heen ging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
En hoe ver was het fietsen na dat uitgaan?
dan is het een kutdorpquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:39 schreef VonHinten het volgende:
[..]
1 hebben we niet
2 zijn er een paar, maar zitten alleen ouwe lui en gaan mensen van 16-22 niet heen
3 hebben we niet
4 hebben we niet
hij verstaat gewoon geen boersquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
Ik leg me bij jou onbekwaamheid tot discussiëren (en communiceren in het algemeen) neer..
Hehe nee hoor, maar ik leg me er bij neer.. De mix van serieuze argumenten, loze opmerkingen en trieste inkoppers wordt me te veel. Ben ik serieus loopt hij inkoppers te maken, maak ik een inkopper dan is dat boerengelul.quote:
ben ik hartstikke mee eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi. MBO'ers zijn geen studenten. FYI.
en mensen met lts zwakstroom dan?quote:
Tsja iedereen studeert op zijn eigen niveau.. Maar in deze geef ik je gelijk. MBO = imho geen studeren.quote:
tsja, ik maak geen inkoppers. jij geef aan punten aan waaraan je kan zien dat jouw 'stadje'een dorp is. daaruit mag en kan ik een conclusie trekken. dat mijn conclusie mij niet aan staat en en ik ineens incompetent ben, ja, daar kan ik niks aan doen. dat is jouw mening en dat is je goed recht. daarbij blijf ik je wel een boertje vindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, maar ik leg me er bij neer.. De mix van serieuze argumenten, loze opmerkingen en trieste inkoppers wordt me te veel. Ben ik serieus loopt hij inkoppers te maken, maak ik een inkopper dan is dat boerengelul.
Gaap. Maar wel leuk vermaak hoor ..
Lol .. eerst geef je aan hoe een boerendorp te herkennen, dan laat ik zien dat die redenering van jou iig niet op mijn oorspronkelijke geboorteplaats slaat.. En vervolgens zeg je: het is alsnog een dorp. Terwijl je er nooit geweest bent en het zelfs officieel een stad is én helemaal niet veel boeren/landarbeiders wonen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, ik maak geen inkoppers. jij geef aan punten aan waaraan je kan zien dat jouw 'stadje'een dorp is. daaruit mag en kan ik een conclusie trekken. dat mijn conclusie mij niet aan staat en en ik ineens incompetent ben, ja, daar kan ik niks aan doen. dat is jouw mening en dat is je goed recht. daarbij blijf ik je wel een boertje vinden
nog wat te melden wat wel over amsterdam en boeren te maken heeftquote:
Tsja het is maar op welk punt je het vergelijkt natuurlijk. Elke plek heeft zijn voordelen. Het is maar wat je zoekt in een woonplaats.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh, altijd leuk dat argument "Amsterdam is NIETS vergeleken met New York en parijs etc."
Klopt, maar wat meer dan een vlekje koeiestront is JOUW kutdorp dan wel niet???
een mooi stukje fryslanquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh, altijd leuk dat argument "Amsterdam is NIETS vergeleken met New York en parijs etc."
Klopt, maar wat meer dan een vlekje koeiestront is JOUW kutdorp dan wel niet???
schattebout, jouw zelf bedachte 'stadje' heeft niet eens een discotheek. ik ken dorpen met 700 inwoners en die hebben zelf s een discotheek. je hoeft dan geen einstein te zijn dat het een kutdorp is. maar dat zal ee buitenluitje wel niet begrijpenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Lol .. eerst geef je aan hoe een boerendorp te herkennen, dan laat ik zien dat die redenering van jou iig niet op mijn oorspronkelijke geboorteplaats slaat.. En vervolgens zeg je: het is alsnog een dorp. Terwijl je er nooit geweest bent en het zelfs officieel een stad is én helemaal niet veel boeren/landarbeiders wonen.
Dan denk ik:Ben je wel goed snik?
Das dus OOK generalisatie. Ik ben echt in de meeste (steden dan) plekken in Nederland wel geweest hoor. En bijv Utrecht heeft het met de grachtenterrassen beter gedaan dan Amsterdam. Er is in elke plek wel IETS te vinden dat misschien op DAT vlak leuker is dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Tsja het is maar op welk punt je het vergelijkt natuurlijk. Elke plek heeft zijn voordelen. Het is maar wat je zoekt in een woonplaats.
Grootste probleem is generalisatie over en weer en totaal geen kennis van de leefwereld van beide..
hihi, ik wil je aanrakenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |