Het is Fok!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Vooral dat wereldvreemde. Wij maken hier idd echt NOOIT iets mee, er komt geen toerist niets....
Geen Amsterdam liefhebber, prima, maar lul niet zo randdebiel-achtig...
*Lelijk dialectquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
* gezelligheid is er niet. Tenzij je in een volksbuurt komt of woont
* wegen zouden is goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
* na het donker bellend over straat lopen. Idem. De kans is groot aanwezig dat een zwarte schaduw jou telefoon uit de handen rukt
* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen. En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef Intxaurraga het volgende:
*Trams die je sokken doormidden snijden
Het is juist zo aangenaam om zonder gedachten dolend door een stad te lopen. Zonder hinder van moordlustige tramchauffeurs.quote:
beetje een dom argument.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is juist zo aangenaam om zonder gedachten dolend door een stad te lopen. Zonder hinder van moordlustige tramchauffeurs.
Mensen die zo idioot schrijven zijn meteen niet serieus meer te nemen. Jammer van je lap tekst maar je telt nietquote:wegen zouden is goed moeten zijn
Precies. En nu gelijk ook van Duitsland af.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Daar is mee te leven, who needs boeren?
Ach, die hebben nog vliegvelden enzo..... als we ze nodig hebben vinden we ze welquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En nu gelijk ook van Duitsland af.
Doodsverwensing, wat zijn ze toch agressief he, die niet Amsterdammersquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
Ik hoop dat er een paar dammen doorbreken
Doe jij de aanvraag achter de schermen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Doodsverwensing, wat zijn ze toch agressief he, die niet Amsterdammers.
Donequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe jij de aanvraag achter de schermen?
in kleine kutdorpjes is het zo gezellig dat iedereen zo binnen komt via de achterdeur terwijl je lekker ligt te krikken met je boerin/hond/kip/geitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
idd, dat krijg je met een grote stad. dat een klein kutdorp alleen een rijkstraatweg heeft die nog eens aangelegt is met kinderkopjes zodat je ingewanden naast je liggenquote:* wegen zouden is goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
ja. als boer heb je dat niet, daar heb je geen dekking. maar je moet wel oppassen dat je aardappelen niet gestolen wordenquote:* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
nee, als je een boerendorp binnerijdt wordt je meteen warm ontvangen. niemand wil met je spreken omdat je een buitenstaander bentquote:* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen. En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
ja, niet iedereen wil uit in een plaggenhut/dranklokaal/containerquote:* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
teveel boeren/onverstaanbare dialectenquote:* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
teveel boeren die denken dat ze het wel kunne oplossen. die polen inhuren omdat ze lekker goedkoop zijn. nederlands praten ze niet, maar ze willen wel voor 150 euro per maand in mijn hooiberg met ze 10en slapenquote:* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
ik denk dat de rode diesel naar je hoofd is gestegenquote:Amsterdam. Leuke stad om er een paar jaar te wonen of een dag er te zijn. Om er te wonen of werken, wat een pauperstad.![]()
Best gezellig hoor, in watergraafsmeer !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
Och, dat is in veel andere plaatsen net zo. Heb je wel eens geprobeerd met de auto door Hilversum te rijden ?quote:* wegen zouden is eens goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
Ach gut, een schaduwquote:* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk eigenlijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
Ja, dat gebeurt me bijna elke avond !quote:* na het donker bellend over straat lopen. Idem. De kans is groot aanwezig dat een zwarte schaduw jou jouw telefoon uit de handen rukt
Het wordt op het ogenblik verbouwd ja, maar wat bedoel je met "altijd" ?quote:* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen.
Nee nou wordt ie mooi, zwervers die willen dat ik in een hotel ga slapenquote:En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
Ik weet niet naar welke toko's jij toe gaat, maar waar ik kom zijn de prijzen normaal hoor.quote:* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
Er zijn er overal veel van hier - in verhouding tot jouw dorpquote:* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
Niet zo veel last van moet ik zeggen, ook niet toen ik er tussen woonde in oost.quote:* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
zo, gefixtquote:Amsterdam. Leuke stad om er een paar jaar te wonen of een dag er te zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat jullie me lief vinden
De reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties in dit opicquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |