Zoals?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef most_wanted het volgende:
En ik wil meer Lesbeau plaatjes zien.
Spijkerbroeken en pottenkapselsquote:
OMG! SUPERGEILE PLAATJES!quote:
Potje van mequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
Overigens, ik ben wel nieuwsgierig of jullie bij het zien van mijn foto's denken "hee, nog een pot"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Je weet wat dat betekent....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef most_wanted het volgende:
En ik wil meer Lesbeau plaatjes zien.
Zal ik dat even in de OP zetten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je weet wat dat betekent....
Wij hebben hier zo onze lokale gewoontes....
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Potje van me.
Dat je getrouwd bent met een vent doet er niet toe, je bent van in de ontkenningsfase, je hebt gewoon jezelf nog niet ontdekt, je bent Pot geef maar toe, GEEF NOU MAAR TOE.Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderer is gewoon 'n homo geboren in 'n verkeerd lichaam....alias Capriccio Dieu Donné
Lees de spoilerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee,
Wonderer is gewoon 'n homo geboren in 'n verkeerd lichaam....
Good for you.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:29 schreef renz0r het volgende:
Ik ben ook lesbisch en ik kom er openlijk voor uit
En wat nou als er echt mannen zijn die dat doenquote:
Zou jij er problemen mee hebben als 'n échte man dat doet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat nou als er echt mannen zijn die dat doen?
you go girl!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:29 schreef renz0r het volgende:
Ik ben ook lesbisch en ik kom er openlijk voor uit
Dan gaan we gewoon zwaar in de ontkenning natuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat nou als er echt mannen zijn die dat doen?
Niet direct, maar ik vraag me af in hoeverre onze zusters zich aan hun eind van de deal houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zou jij er problemen mee hebben als 'n échte man dat doet?
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet direct, maar ik vraag me af in hoeverre onze zusters zich aan hun eind van de deal houden..
Of wij keuren de desbetreffende piem0l gewoon af.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon zwaar in de ontkenning natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of wij keuren de desbetreffende piem0l gewoon af.
"Helaas, deze bekoort ons niet genoeg. NEXT!".
Ik vertrouw erop dat ze niet al te weinig naslagwerken van het vrouwlijk schoon hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet direct, maar ik vraag me af in hoeverre onze zusters zich aan hun eind van de deal houden..
Niks afhakken, die om die piemel te keuren moeten we 't grondig in real life testenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of wij keuren de desbetreffende piem0l gewoon af.
"Helaas, deze bekoort ons niet genoeg. NEXT!".
Waarom martelen als je er ook plezier aan kan hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks afhakken, die om die piemel te keuren moeten we 't grondig in real life testen.
(mompelt iets over electriciteitsdraad om de eikel binden)
Wat een heerlijk sadistisch mannetje ben jij tochquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks afhakken, die om die piemel te keuren moeten we 't grondig in real life testen.
(mompelt iets over electriciteitsdraad om de eikel binden)
Dat was dus de vraag van mij: waarom afhakken terwijl j er nog zoveel plezier aan kunt beleven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom martelen als je er ook plezier aan kan hebben.
Ik had het over afkeurenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was dus de vraag van mij: waarom afhakken terwijl j er nog zoveel plezier aan kunt beleven.
Sadistisch? Ik heb het toch nog niet over De duizend doden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een heerlijk sadistisch mannetje ben jij toch.
Ik rust me kaasquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sadistisch? Ik heb het toch nog niet over De duizend doden?
Slaap zacht prinsjequote:
Hij snapt hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee,
Wonderer is gewoon 'n homo geboren in 'n verkeerd lichaam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |