Komt vanzelf wel hoor, we hebben de tijd. Vond de vorige plaat toch ook niet zo overdonderend dat ik direct sta te springen. Verre van zelfs, eigenlijk. De Moondog Jr.-plaat en I Paint Pictures... blijven onovertroffen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Stom, stom, stom... Pure klasse, subtiele pracht, fenomenale uitvoeringen! Ik kom superlatieven tekort!

Foei! Hoop voor je dat het niet uitverkocht is...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, scherp. Daar moet ik ook nog even kaarten voor regelen!

Volgens mij zijn er nog wel kaarten....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Foei! Hoop voor je dat het niet uitverkocht is...

Ow dat zou wel zonde zijn zeg..... ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee, via onze vrienden van Ticketmaster ging het feest even niet door. Misschien dat er in de loop van volgende week nog kaarten vrijkomen, anders ga ik het even aan de kassa proberen.

Deze week maar even langs de kassa van Nighttown. Tot op heden nog geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Gaat het nog lukken om erbij te zijn DD?

Dat is idd merkwaardig....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Deze week maar even langs de kassa van Nighttown. Tot op heden nog geen tijd voor gehad.
Wel merkwaardig dat de Nighttown site niet aangeeft dat het uitverkocht is, terwijl er via Ticketmaster geen kaarten meer te krijgen zijn.

Nee, Paradiso idem dito.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd merkwaardig....
Wij gaan zelf naar Paradiso... Lukt dat ook niet via ticketmaster? Alhoewel.. Ticketmaster gooit toch de kaartverkoop op slot 1 of 2 weken voor het concert?

tja meer dan 2 weken vantevoren als het nog niet uitverkocht is op slot gooien, lijkt me wat zot...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, Paradiso idem dito.
En bij m'n eerste poging zat ik nog binnen de periode van 2 weken.

Ach gossiequote:

Dat zou tof zijn ja! Moet je ons wel ff opzoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:48 schreef DaisyDuke het volgende:
3voor12 geeft deze week kaartjes weg voor Zita Swoon! Wie weet ben ik gelukkig in het spel deze week!

Moderne versie van house-warming.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Tupperware-parties, lingerie-parties en Zweedse cosmetica-parties zijn mij overigens bekend, maar Beton-parties...

Natuurlijk! Maar laat ik me niet rijk rekenen, heb nog nooit wat gewonnen bij onze vrienden van de VPRO.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn ja! Moet je ons wel ff opzoeken natuurlijk
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |