quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Er staat een nieuw gedicht op mijn Bupatih.Blogspot!
En dit keer écht gebeurd.
quote:Ik zie nog net haar blauwe ogen en haar recherwang
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, ik moest met één hand typen.
Nee?quote:
Dat meen je niet.quote:
Lieg ik ooit?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef rena het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Denk je dat nou echt
![]()
![]()
Welke Amerikaan bekijkt er mijn gedichtje?!quote:9. 13 juli 23:05 Chicago Kent College of Law, Verenigde Staten
Een student Rechten? Ze gaan je aanklagenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke Amerikaan bekijkt er mijn gedichtje?!
Ik doe met je meequote:
Waarom laat je daar geen reactie achter eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht. Dat zal hij wel weer zijn geweest!![]()
![]()
Zat ik al een keer over na te denken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom laat je daar geen reactie achter eigenlijk?
Slaap lekker.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Jepz, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:08 schreef Ovidius het volgende:
Check!Vroeg opstaan geeft je meer plezier van je dag, jongens!
!!
niks mis met werken tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus wat staan sommige mensen nog vroeg op.. hebben jullie nog geen vakantie![]()
Nee, nog geen vakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook een goedemorgen..
Jezus wat staan sommige mensen nog vroeg op.. hebben jullie nog geen vakantie![]()
Ik al één keer en ik ga over 2,5 week nog een keerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben al 2 keer op vakantie geweest..
Nu ben ik 3 weken vrij/oproepkracht en daarna 3 weken werken..
en dan studeren![]()
Was het leuk, gisteren/vannacht?quote:
`quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb me aardig vermaakt. Veel bier en tequila (met zout en citroen natuurlijk).
Tof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Internationaal en europees recht..
Het idd wel spul waar je snel van kan gaan kotsen. Ik ben een bikkel alles binnengehouden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
`
Goed zo!
Buiten dan die tequila, want daar moet ik al van kotsen als ik het alleen maar ruik. Wat zeg ik? Als ik andere mensen het ritueel met citroen en zout zie doen, krijg ik al kokhalsneigingen.
Vroeger iets te vaak iets te veel gedronken en uiteindelijk een keer dood- en doodziek van geworden.
Zo'n peuter was een keer op mijn broek gesprongen. Zijn baasje liep ermee, ik liep langs en hup het sprong op mijn been en bleef ook hangen,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk het niet![]()
Dit is btw de deugniet
[afbeelding]
En dat vertel je MIJ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ze was hier overigens wel vóór Erik, rena en Odyseuss!
Nee, het is wat er staat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat een vriendelijk verzoek om uit dit topic weg te blijven?![]()
Ze was er ook eerder dan jij, P.quote:
Die probeerde ik dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:en
zijn wel reuze interessant, hoor!
LOL... Ik heb smilies ontdekt.
Ah, zo bedoel je.quote:
Heb je al een masterplan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ah, zo bedoel je.
Ik bedoel: laten we get rid off rena, Erik, Ody.
Jeweet.![]()
En heeft het succes?quote:
Da's fijn, jochie.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:en
zijn wel reuze interessant, hoor!
LOL... Ik heb smilies ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |