Zelf nog geen ervaring mee, maar ik heb er ook negatieve berichten over gehoord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
Via Discogs durf ik niet meer te bestellen..... slechte ervaring mee....
De beoordeling was erg positief....quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef technopunx het volgende:
Okee. Heb er zelf gelukkig betere ervaringen mee. Vind het wel een makkelijke site om leuke muziek, meestal voor een redelijke prijs te kopen. De kwaliteit van de cd/lp en de beoordeling van de verkoper staan er ook bij.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef Gillingham het volgende:
Vandaag viel Draft 7.30 op de deurmat. Ben benieuwd of ie kan tippen aan Confield.
Ben je meer van de Incunabula - LP5 era of van de Confield - Oversteps era?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Maar elk album vind ik op z'n eigen manier erg goed. Kan ook niet echt een favo aanwijzen want dat verschuift voortdurend
Hm toch wel iets meer van het eerdere werk. Envane en Garbage vind ik erg goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ben je meer van de Incunabula - LP5 era of van de Confield - Oversteps era?
Ik vind nummers als Bike, Autriche, 444 en Lowride echt een paar van de beste ambient techno nummers ooit gemaakt. Maar het zit hem vooral bij de sfeer bij mij, dus is hyperpersoonlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:29 schreef Gillingham het volgende:
Incunabula is wellicht het enige album waar ik weinig mee heb. Het is aardig, maar het klinkt me te gedateerd (het gebruikte materiaal en het geluid wat daarmee gecreëert wordt) en generiek (weinig uniek) vergeleken met later werk van Autechre.
Toch kan ik niet direct zeggen dat ik een favoriete era heb. Ik vind bijvoorbeeld zowel Tri Repetae als Confield geweldig.
Juist, kort maar krachtig. Ben blij dat ik de stap kon maken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef On het volgende:
Mooi gezegd wel. Het werk van Autechre zijn wel albums waar je moeite voor moet doen. Het moet je eerst laten ontregelen zodat je vervolgens gewend kan raken aan hun structuur en dan zal je merken dat, hoe koud en abstract hun muziek ook mag klinken, het vanzelf een bepaalde warmte vrij laat komen.
Ze waren live anders dan ik verwacht had. Ik zag ze bij hun tour ivm Oversteps. Veel dansbaarder. Wel erg tof overigensquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Aschkael het volgende:
ach...als je pulse demon van Merzbow gewend bent dan is Confield een walk in the park....wel een erg fijne wandeling trouwens. wat mij betreft hun opus magnum. Wil ze wel weer een keer live zien...altijd een bijzondere ervaring.
Beetje dnb/techno sfeertje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:25 schreef The_Substitute het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen hoe op deze muziek gedanst moet worden. Ik ga hiervoor altijd rustig zitten en achterover hangen en zo geniet ik er van. Wat voor sfeer/energie hangt er als zij draaien/spelen?
Draaien ze dan ook echt andere versies of bvb snellere versies?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Beetje dnb/techno sfeertje.
Met Plaid bijvoorbeeld ook. Live ook heel anders dan op hun albums. (Nouja die ene keer dat ik ze zag dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |