Klopt, ik zat verkeerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Jasza het volgende:
8-0 ruststand was het.
Wordt idd gespaard voor de kraker tegen Hardenberg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet spelen toch?
Dat worden hoge telefoonkostenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:42 schreef Ordinair het volgende:
Naar wie mag ik dinsdag een smsje sturen als Ajax scoort?
quote:
www.ajaxfilmsite.nlquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik zoek trouwens nog een site met heel veel live recorded ajax songs.. Dus die vanaf de F-side of Vak410 opgenomen zijn.Altijd leuk..
Ik heb er nu een paar.
MIJquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:42 schreef Ordinair het volgende:
Best zielig dat we de stand niet weten..
Naar wie mag ik dinsdag een smsje sturen als Ajax scoort?
Zal die kut vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:42 schreef Jasza het volgende:
Hunter speelt vandaag niet.
Ligt eraan naast wie hij in de dug-out zit...quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan naast wie hij in de dug-out zit...
quote:Stam wil carrière bij Ajax afsluiten 12 juli 2006
Jaap Stam, hier nog als speler van AC Milan: 'Bij Ajax beëindig ik mijn carrière' Jaap Stam hoopt zijn spelersloopbaan bij Ajax te kunnen afsluiten. Dat meldt de van AC Milan overgenomen verdediger deze week in Voetbal International. "Ik vind het vooral lekker weer terug te zijn in Nederland", zegt Stam in het blad. "Ik ga voor een van de grootste clubs in Nederland spelen, wat wil je nog meer? Ik heb er enorm veel zin in."
Over twee jaar, wanneer de routinier bijna 36 is, wil Stam zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen. "De komende twee jaar wil ik bijdragen aan de ontwikkeling van deze talentvolle groep. Daarna stop ik ermee. Bij Ajax beëindig ik mijn carrière."
Volgens mij moet je wel kaartjes kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Badabingea het volgende:
maar zaterdag als ze in Bennekom spelen, kan ik daar gewoon heengaan? en dan hopen dat ze kaartjes hebben?
Je hebt kans dat ze op zijn, maar op dit moment zijn er nog genoeg kaarten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Badabingea het volgende:
maar zaterdag als ze in Bennekom spelen, kan ik daar gewoon heengaan? en dan hopen dat ze kaartjes hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |