alcoholisten vinden zichzelf ook niet verslaafd. erkenning is de eerste stap. overigens zeg ik niet dat jij bij de club hoort, maar je kent zelf ook vast wel wat figuren die 24/7 met sex bezig zijn en eigenlijk alleen nog maar met hun pik denken...quote:op zondag 23 juli 2006 09:40 schreef joeyt het volgende:
[..]
![]()
ik denk toch echt niet minder helder als ik regelmatig sex heb...![]()
zo simpel is het gelukkig niet.quote:op maandag 24 juli 2006 20:52 schreef jopido het volgende:
het enige juiste argument:
zo werkt het en niet anders
als je er niet tegen kunt, heb je pech
als dat je eigen keuze is, is dat prima. je zal in tijden van eenzaamheid echter hard op je neus kunnenvallen als je wordt geconfronteerd met jezelf. het is een vorm van wijsheid als je ook prima alleen kan leven.quote:op maandag 24 juli 2006 21:03 schreef jopido het volgende:
ik heb een vrouw in mijn leven nodig om mij zekerder te voelen, ja
is daar iets mis mee dan? een vrouw geeft toch de mooiste, lekkerste en beste bevestiging die je kunt krijgen? ik geniet van aandacht!
i aint looking for it.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef theyoung1 het volgende:
keep the faith, stop looking for it, let life lead the way.
mensen die zeggen het ook daadwerkelijk gevonden te hebben,quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef theyoung1 het volgende:
het bestaat wel degelijk zeker en ik ben ook strontjaloers op de mensen die het ook daadwerkelijk vinden.
hier ben ik het 100% mee eensquote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef theyoung1 het volgende:
keep the faith, stop looking for it, let life lead the way.
neuh, geen pessimist. alleen nog nooit (niet) dat ware tegengekomen denk ik.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:23 schreef catchy het volgende:
[..]
mensen die zeggen het ook daadwerkelijk gevonden te hebben,
hebben hun roze bril vergeten af te zetten.
en de mensen waarvan je denkt dat ze het gevonden hebben,
hebben een addertje onder hun grasmat zitten.
zoals een grote man ooit zei:
"elk voordeel heb ze nadeel"
en tis maar net of je door de mindere dingen heen kunt kijken..
of der mee kan (leren) leven.
ben ik nou een pessimist?
verliefd worden overkomt je, liefde moet groeien en tot de dood ons scheid is een keuze.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef minotarumon het volgende:
zijn we wel echt gemaakt voor "tot de dood ons scheidt' ?
ik denk het niet![]()
ik ben eerder bang om nooit meer zo verliefd te worden als 'toen'quote:op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef catchy het volgende:
zijn der meer mensen die bang zijn om weer verliefd te worden?
prcies dat ja...quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef sanne1805 het volgende:
[..]
ik ben eerder bang om nooit meer zo verliefd te worden als 'toen'
misschien gewoon geduld hebben tot je weer de 'juiste'tegenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |