even hierop reageren.quote:op maandag 24 juli 2006 21:06 schreef weirdmicky het volgende:
ik heb overigens veel relaties gehad in de zoektocht naar volledige zekerheid, maar pas nu ik een tijdje single heb, word ik echt zeker van mezelf.
ik blijf bij mn vriendin omdat ik gek op haar ben. en zij op mij. dat draait idd om aandacht, gezelschap, seks etc. snap het punt niet zo.quote:op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef weirdmicky het volgende:
tegenwoordig walg ik van allemaal stelletjes. ze blijven bij elkaar vanwege de aandacht, vanwege het niet durven alleen zijn, omdat ze hun leven en hun relatie niet evalueren, om de seks, etc etc etc.
ik zou op sommige moment ook wel weer es single willen zijn. en dat is niet omdat ik zo gebonden ben aan mn vriendin ( hebben beide ook onze eigen dingen ) maar meer het idee van es "iets anders" ofzo. denk dat iedereen dat gevoel wel es heeft. ik ben absoluut niet bang om alleen te zijn; heb genoeg vrienden om me heen, en in dat opzicht heb ik ook echt geen vriendin nodig. ik ben alleen stapelgek op dr, en vind haar veels te bijzonder om te laten gaan.quote:op zaterdag 26 augustus 2006 18:27 schreef ivo1986 het volgende:
tja bij elkaar blijven omdat ze niet alleen durven te zijn merk ik niets van, ik ben inmiddels weer single.. maja
idem.quote:op zaterdag 26 augustus 2006 14:44 schreef dawg het volgende:
nu even serieus: zou leuk zijn om weer eens verliefd te worden, maar ik word niet zomaar verliefd, dus ik stap ook niet zomaar in een relatie.
ken het...quote:op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef catchy het volgende:
zijn der meer mensen die bang zijn om weer verliefd te worden?
weer jezelf openstellen en jezelf geven aan iemand.
weer een relatie beginnen.
om er later achter te komen dat het weer niet zo mocht zijn?
ze vallen bij bosjes om me heen.
ook bij mij.
het lijkt steeds weer voor niets.
bestaat die echte liefde wel, die ene waarmee het echt klikt?
kiezen we gewoon steeds niet voor de juiste?
moeten we niet voor die vurige liefde gaan en gewoon voor veilig en stabiel?
ik wil het nog niet opgeven, het moet tog kunnen?
maar toch, soms is er die twijfel.
zijn we wel echt gemaakt voor "tot de dood ons scheidt' ?
ben ik de enige, ligt het aan mij?
en zo zit het. goed gezegd.quote:op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef mindermutsig het volgende:
[..]
verliefd worden overkomt je, liefde moet groeien en tot de dood ons scheid is een keuze.
natuurlijk kan je als de eerste kriebels voorbij zijn een punt achter je relatie zetten maar dan zal je nooit een lange relatie krijgen.
tijdens een relatie heb je gewoon momenten dat je opnieuw ervoor kiest om bij elkaar te blijven, of je nog bij elkaar past enz. het probleem is volgens mij dat mensen geen doorzettingsvermogen hebben, bij de minste hobbel wordt de handoek in de ring gegooit. niemand is 24/7 zijn hele leven gelukkig, zoiets gaat met ups en downs, een relatie ook. je kunt ervoor kiezen om die hobbels samen te nemen of uit elkaar te gaan. zo simpel is het.
het sprookje van happily ever after bestaat niet, als je dat verwacht houd je jezelf voor de gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |