Maar je zegt net dat je voor ¤45 sigaretten hebt gehaald + getankt. Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Afgelopen weken van allerlei betalingen moeten verrichten waardoor mijn saldo deze week tot bijna 0 was gedaald.
Gelukkig kan ik altijd nog putten uit het reservepotje zoals ik dat noem. Gisteren banktransfer gedaan tussen 2 rekeningen van de Rabobank. Normaal gesproken staat het dan binnen een aantal minuten erop.
Nou ok. Ik vanmorgen tanken en sigaretten halen (euro of 45 in totaal). Haal de pas erdoorheen, toets pincode in: Saldo ontoereikend......![]()
WTF. Stond ik dan. Kon ik mijn legitimatie inleveren en s'avonds terugkomen halen als ik betalen kon.
Had ik 1: Geen sigaretten vandaag 2: Een bijna lege tank.
KK Rabobank![]()
![]()
![]()
+ Jullie reclames zijn ook kut met die lelijke grafkop
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je voor ¤45 sigaretten hebt gehaald + getankt. Hoe doe je dat dan?
maar vanwaar dat saldo tekort? je had toch geboekt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Die wou ik halen. Snap je het niet ? Moet ik de moeilijke woorden eruit halen ?
Had je maar geleerd he jong.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Die wou ik halen. Snap je het niet ? Moet ik de moeilijke woorden eruit halen ?
Had je maar geleerd he jong.
Ik had getankt droplul.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tyfus kneus, lees je eigen tekst.
Waarom moet jij je ID inleveren als je niets haalt?
Die moest je inleveren, dus heb je wat gehaald, dus heb je de goederen. Dus niet lopen klagen maar leren accepteren.
Toch jammer dat je dat niet wilt inzien.
Nee, dat hebben ze er weer uit gehaald!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Je had al getankt neem ik aan. Dus heb je toch een volle tank.
Snel editten he ponylulletje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had getankt droplul.
Of dacht je dat ze me lieten wegrijden met 41 euro euro 95 in de tank ?
Benzine ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef L4mpje het volgende:
Waarom ID kaart inleveren als je niets te betalen had?
Maar waarom in godsnaam je sigaretten weer terug geven als ze je ID ook al hebben. Dat snap ik niet helemaal.quote:
ROFLquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Afgelopen weken van allerlei betalingen moeten verrichten waardoor mijn saldo deze week tot bijna 0 was gedaald.
Gelukkig kan ik altijd nog putten uit het reservepotje zoals ik dat noem. Gisteren banktransfer gedaan tussen 2 rekeningen van de Rabobank. Normaal gesproken staat het dan binnen een aantal minuten erop.
Nou ok. Ik vanmorgen tanken en sigaretten halen (euro of 45 in totaal). Haal de pas erdoorheen, toets pincode in: Saldo ontoereikend......![]()
WTF. Stond ik dan. Kon ik mijn legitimatie inleveren en s'avonds terugkomen halen als ik betalen kon.
Had ik 1: Geen sigaretten vandaag 2: Een schuld bij een tankstation![]()
KK Rabobank![]()
![]()
![]()
+ Jullie reclames zijn ook kut met die lelijke grafkop
Omdat de benzine al erin zit. Of dacht je dat ze dat met een rietje eruit gaan zuigen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam je sigaretten weer terug geven als ze je ID ook al hebben. Dat snap ik niet helemaal.![]()
Je had ook eerst kunnen checken of het geld wel was overgeschreven, had je weer een blamage bespaart.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat de benzine al erin zit. Of dacht je dat ze dat met een rietje eruit gaan zuigen.
Probeer zelf maar eens. Tank je je tank vol en haalt er een pak peuken of whatever bij. Kijken of je de sigaretten ook nog meekrijgt![]()
Ik kreeg ze toen wel mee.... Gewoon zeggen: stuur maar een acceptgiro. Zijn ze nog wettelijk verplicht ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat de benzine al erin zit. Of dacht je dat ze dat met een rietje eruit gaan zuigen.
Probeer zelf maar eens. Tank je je tank vol en haalt er een pak peuken of whatever bij. Kijken of je de sigaretten ook nog meekrijgt![]()
Wat nou als je ook geen ID bij je had.. Had je dan familie/vrienden moeten bellen om voor jou te komen betalen? Dat zou pas dikke ownage zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat nou als je ook geen ID bij je had.. Had je dan familie/vrienden moeten bellen om voor jou te komen betalen? Dat zou pas dikke ownage zijn![]()
Maar je hebt gelijk, 99% van de tijd staat het geld er gelijk op als je het over maakt (zeker als dat naar een andere RABO-rekening is) en het is rete frustrerend als je dan ineens in de winkel staat zonder geld![]()
Daarom check ik ook altijd even op de andere rekening of het geld er wel op staat, ik wil dat niet in een winkel uitproberen.![]()
1: Toevallig weet ik van een vriend van me die op een tankstation gewerkt heeft dat er soms mensen bij waren die de hele cd collectie van de auto achterlieten of frontje radio etc. En heb je helemaal niks, tsja dan zit er niets anders op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat nou als je ook geen ID bij je had.. Had je dan familie/vrienden moeten bellen om voor jou te komen betalen? Dat zou pas dikke ownage zijn![]()
Maar je hebt gelijk, 99% van de tijd staat het geld er gelijk op als je het over maakt (zeker als dat naar een andere RABO-rekening is) en het is rete frustrerend als je dan ineens in de winkel staat zonder geld![]()
Daarom check ik ook altijd even op de andere rekening of het geld er wel op staat, ik wil dat niet in een winkel uitproberen.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Martijn23 het volgende:
mag ik nou een ban?
Moet je me even uitschelden met harder en grovver taalgebruik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Martijn23 het volgende:
mag ik nou een ban?
Van mij wel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Martijn23 het volgende:
mag ik nou een ban?
Wat een halsquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Martijn23 het volgende:
bij deze verklaar ik Sandstorm tot gefrustreerde rabobankkneus die tankt, niet betalen kan, niet kan roken en dan savonds op fok komt huilen, jammer dat Zidane rood heeft anders kon ie jou neerkoppen zwijn
Iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet je me even uitschelden met harder en grovver taalgebruik.
Vooral veel ziektes etc. erin verwerken.
Sow jij bent grof ! Moderators help me !quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef Martijn23 het volgende:
ok eh wacht ff een woordenboek pakken.......................
oja komt ie: Kankerkneus met een longembolie ....of zoiets nouja haha
Nee, maar je zei:quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
-knip-
2: Rabobank heeft de fout gemaakt met hun trage afhandeling. Of dacht je dat ik 10 minuten ga F5en op die kk site.
Dus misschien de vanmorgen even moeten checkenquote:Gelukkig kan ik altijd nog putten uit het reservepotje zoals ik dat noem. Gisteren banktransfer gedaan tussen 2 rekeningen van de Rabobank. Normaal gesproken staat het dan binnen een aantal minuten erop.
Nou ok. Ik vanmorgen tanken en sigaretten halen (euro of 45 in totaal). Haal de pas erdoorheen, toets pincode in: Saldo ontoereikend......
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Martijn23 het volgende:
neptankert
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Martijn23 het volgende:
en nu? of wijk ik van het topic af neptankert
Ik stond om 5:45 naast me nest man. Of dacht je dat ik dan al ga internetten. Das pas kansloosquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, maar je zei:
[..]
Dus misschien de vanmorgen even moeten checken![]()
Tenminste, dat zou ik doen om dus een scenario als jij vanmorgen had te vermijden![]()
ja ieder zn meug, maar goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik stond om 5:45 naast me nest man. Of dacht je dat ik dan al ga internetten. Das pas kansloos![]()
Heb je gedronken? Of ben je een beetje baldadig (onder groepsdruk van een stel vriendjes achter je)?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Martijn23 het volgende:
en nu? of wijk ik van het topic af neptankert
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Heb je gedronken? Of ben je een beetje baldadig (onder groepsdruk van een stel vriendjes achter je)?
Slaap jij niet op de toetsenbord dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik stond om 5:45 naast me nest man. Of dacht je dat ik dan al ga internetten. Das pas kansloos![]()
Pure Ownage!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Slaap jij niet op de toetsenbord dan?
Ik stond vanmorgen trouwens om 04.45 op! Woohow, niet alleen de Rabobank owned je, maar ik ook qua opstaan: owned!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |