Maar je zegt net dat je voor ¤45 sigaretten hebt gehaald + getankt. Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Afgelopen weken van allerlei betalingen moeten verrichten waardoor mijn saldo deze week tot bijna 0 was gedaald.
Gelukkig kan ik altijd nog putten uit het reservepotje zoals ik dat noem. Gisteren banktransfer gedaan tussen 2 rekeningen van de Rabobank. Normaal gesproken staat het dan binnen een aantal minuten erop.
Nou ok. Ik vanmorgen tanken en sigaretten halen (euro of 45 in totaal). Haal de pas erdoorheen, toets pincode in: Saldo ontoereikend......![]()
WTF. Stond ik dan. Kon ik mijn legitimatie inleveren en s'avonds terugkomen halen als ik betalen kon.
Had ik 1: Geen sigaretten vandaag 2: Een bijna lege tank.
KK Rabobank![]()
![]()
![]()
+ Jullie reclames zijn ook kut met die lelijke grafkop
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je voor ¤45 sigaretten hebt gehaald + getankt. Hoe doe je dat dan?
maar vanwaar dat saldo tekort? je had toch geboekt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Die wou ik halen. Snap je het niet ? Moet ik de moeilijke woorden eruit halen ?
Had je maar geleerd he jong.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Die wou ik halen. Snap je het niet ? Moet ik de moeilijke woorden eruit halen ?
Had je maar geleerd he jong.
Ik had getankt droplul.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tyfus kneus, lees je eigen tekst.
Waarom moet jij je ID inleveren als je niets haalt?
Die moest je inleveren, dus heb je wat gehaald, dus heb je de goederen. Dus niet lopen klagen maar leren accepteren.
Toch jammer dat je dat niet wilt inzien.
Nee, dat hebben ze er weer uit gehaald!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Je had al getankt neem ik aan. Dus heb je toch een volle tank.
Snel editten he ponylulletje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had getankt droplul.
Of dacht je dat ze me lieten wegrijden met 41 euro euro 95 in de tank ?
Benzine ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef L4mpje het volgende:
Waarom ID kaart inleveren als je niets te betalen had?
Maar waarom in godsnaam je sigaretten weer terug geven als ze je ID ook al hebben. Dat snap ik niet helemaal.quote:
ROFLquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Afgelopen weken van allerlei betalingen moeten verrichten waardoor mijn saldo deze week tot bijna 0 was gedaald.
Gelukkig kan ik altijd nog putten uit het reservepotje zoals ik dat noem. Gisteren banktransfer gedaan tussen 2 rekeningen van de Rabobank. Normaal gesproken staat het dan binnen een aantal minuten erop.
Nou ok. Ik vanmorgen tanken en sigaretten halen (euro of 45 in totaal). Haal de pas erdoorheen, toets pincode in: Saldo ontoereikend......![]()
WTF. Stond ik dan. Kon ik mijn legitimatie inleveren en s'avonds terugkomen halen als ik betalen kon.
Had ik 1: Geen sigaretten vandaag 2: Een schuld bij een tankstation![]()
KK Rabobank![]()
![]()
![]()
+ Jullie reclames zijn ook kut met die lelijke grafkop
Omdat de benzine al erin zit. Of dacht je dat ze dat met een rietje eruit gaan zuigen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam je sigaretten weer terug geven als ze je ID ook al hebben. Dat snap ik niet helemaal.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |