ik heb nu ook geen last van een raaskallende godsdienstwaanzinnige. ze werpt eerder averise dan begrip op. prima zaak voor extremisten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:11 schreef Neenetje het volgende:
Gewoon opsluiten met pen en papier in een achteraf kamertje.
Niemand die er meer last van heeft.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb nu ook geen last van een raaskallende godsdienstwaanzinnige. ze werpt eerder averise dan begrip op. prima zaak voor extremisten.
neen, angst is een slechte raadgever. overigens is dit een extremist tegen een extremist (als het tot bommen komtquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]Wacht maar tot andere godsdienstwaanzinnigen bommen op Zwolle gooien.
Niet dat ik er dan last van heb.. maar je begrijpt het idee wel toch?
Ach van mij mag ze heur.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, angst is een slechte raadgever. overigens is dit een extremist tegen een extremist (als het tot bommen komt) die begrijpen elkaar beter. jabbar van der ven mocht ook van alles zeggen van de eo.
Ik wel als het nou alleen het huis van dat geval is nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]Wacht maar tot andere godsdienstwaanzinnigen bommen op Zwolle gooien.
Niet dat ik er dan last van heb.. maar je begrijpt het idee wel toch?
klopt. maar dan wel voor de hardcore monoteïstendenkers, en daar zijn er maar heel weinig van binnen de christelijke kring.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef rutger05 het volgende:
Voor de meeste christenen is de 'profeet' Mohammed wel een valse profeet/ dwaalleraar.
Wat een gore hypocriet die Tonca.quote:De voorzitter van het Contactorgaan Moslims & Overheid, Ayhan Tonca, noemt het gedachtengoed van de Zwolse evangeliste ''volstrekt belachelijk''. Tonca: ''Dit slaat werkelijk nergens op. Natuurlijk, er is vrijheid van meningsuiting, maar dit is wel een heel bekrompen manier om het thema te benaderen. Ongepast om te denken dat alles buiten de christelijke God gelijkstaat met de verdoemenis en hel.''
Nee dat niet maar zegt ze dat danquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Op puur formele gronden gezien heeft ze natuurlijk wel gelijk. Religie en verbroedering zijn niet echt synoniemen.
In plaats van iemand gestoord noemen alleen maar voor iets anders verkondigen uit het riedeltje van mohammedanen en islamofielen zou je natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat religie en verbroedering niet de synoniemen van verbroedering zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef skippy22 het volgende:
Nee dat niet maar zegt ze dat dan
Wat een dooddoenertje.quote:
Is groot varken iets nieuwsquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat een dooddoenertje.
Christenen hoeven niet in Allah of Groot Varken te geloven. Dat valt nu eenmaal onder godsdienst vrijheid.
hence chistenen. staat in de koran... heb ikquote:
Groot Varken is er altijd al geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef skippy22 het volgende:
Is groot varken iets nieuws
ze noemden theo ook een groot varken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Groot Varken is er altijd al geweest.
Ik vermoed anders dat de meeste christenen de 'profeet' Mohammed als dwaalleraar/ valse profeet zien en terecht. Dat hoeft echter niet in de weg te staan om andersgelovigen respectvol te behandelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt. maar dan wel voor de hardcore monoteïstendenkers, en daar zijn er maar heel weinig van binnen de christelijke kring.
pausen praten al jaren met islamitische en joodse gemeenschappen vol respect met elkaar. ze helpen elkaar zelfs.
die mensen die christendom als oorspronkelijk zien tav de islam hebben natuurlijk gelijk, maar moeten niet vergeten dat de talmoet de echte oorsprong is. dus de vervalser beschuldigd de laatste vervalser van vervalsing. vreemde zaak kapitein haddock. einz.
Volgens de profeet (Theo) was God een varken. Dat zijn volgens hem intelligente dieren. (Dus iets wat aanneembaar is en niet het gevolg van een epilepsie aanval zoals bij de zogenaamde profeten Paulus en Mohammed).quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
ze noemden theo ook een groot varken.
off: kende mohamed b toevallig abu jaja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |