Er staat (aan de andere kant van het naaktstrand weliswaar) een bord waarop hoogstwaarschijnlijk staat dat er alleen nakend gerecreeerd mag worden, maar wij kwamen daar niet recreeren, alleen die laatste 300 meter lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:52 schreef 7th_wave het volgende:
op grond waarvan meende hij jullie iets te kunnen maken dan?
zolang hij niet bevoegd is om boetes uit te delen kan ie je toch niets maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat (aan de andere kant van het naaktstrand weliswaar) een bord waarop hoogstwaarschijnlijk staat dat er alleen nakend gerecreeerd mag worden, maar wij kwamen daar niet recreeren, alleen die laatste 300 meter lopen
Hij was bang dat zijn vriend een langere leuter had dan hij !quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
Had gewoon je broek uitgetrokken man. Is niemand daar die het opvalt.
Om het Snekermeer kan je niet even heenlopen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef Magistic het volgende:
Maar was het verder wel leuk in Sneek?
Idd, ik loop altijd 4 kilometer om 300 meter lang naar bejaarde koppels te glurenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
300 Meter?![]()
Dan kom je sowieso om te gluren.
Nee, je bent een mietje omdat je gepwned werd door die noob beveiligingquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, ik loop altijd 4 kilometer om 300 meter lang naar bejaarde koppels te gluren![]()
En aan iedereen die zegt dat ik een mietje ben en gewoon mijn kleren uit had moeten trekken: gaan jullie zelf ook altijd naar het naaktrecreatiegebied?
Nee, dat doen we niet allemaal. Maar ik zou niet zo'n jankbakkes zijn en omdraaien en 4 km teruglopen... Laat gewoon effe die broek zakken man, schijt aan die mensen. Echt kinderachtig ben je! Je hebt zeker een kleine schwanz waarvoor je je schaamt ofzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Idd, ik loop altijd 4 kilometer om 300 meter lang naar bejaarde koppels te gluren![]()
En aan iedereen die zegt dat ik een mietje ben en gewoon mijn kleren uit had moeten trekken: gaan jullie zelf ook altijd naar het naaktrecreatiegebied?
Welk deel van "100% gekleed" snap je niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Had die gast dan de bonnenuitschrijvert tussen zijn bilnaad ?![]()
![]()
En de pen in zijn poepert.
Dat was idd de beste oplossing geweest als ik mijn portemonnee (met briefgeld) en mijn telefoon niet bij me had gehad...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef crossover het volgende:
Dan ga je toch gewoon het water in en zwem je een stukkie..
Nou eigenlijk zagen we hem al rijden toen wij daar het naaktgedeelte op liepen en ik zei nog tegen mijn vrienden dat als hij in discussie ging we moesten zeggen dat hij nog veel gekleder was dan wij. Maar hij begon echt al op zo'n toon van "broek uit of heel snel oprotten!" dat we die opmerking maar niet meer gemaakt hebben...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Ik was in discussie gegaan over het feit dat hij wel kleren aan had..
Jij hebt je gewoon laten aftroeven door die vent, daar kom het eigenlijk op neer?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zagen we hem al rijden toen wij daar het naaktgedeelte op liepen en ik zei nog tegen mijn vrienden dat als hij in discussie ging we moesten zeggen dat hij nog veel gekleder was dan wij. Maar hij begon echt al op zo'n toon van "broek uit of heel snel oprotten!" dat we die opmerking maar niet meer gemaakt hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |