Ach, zie het zo; Die kinderen van toen hebben nu wellicht een kont van van twee bij driequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Flyga het volgende:
Weet je waar ik achteraf nogal van baal?![]()
Vroeger waren er in groep 1 en 2 enzo altijd van dei kinderen die hele lekkere dingen mee naar school kregen. En ik kreeg altijd een banaan en een pakje helly...
Maar ik bedoel dus de kinderen die choco prince koekjes mee kregen en liga's met chocolade erin en lekkere taxi!!!!!!
Maar neee ik kreeg natuurlijk fruit wat helemaal verlepte in mijn trommeltje![]()
bah bah bah
Ik vind boterhammen al niet zo lekker en diezelfde boterhammen 4 a 5 uur later zijn helemaal niet te eten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef Spacehamster het volgende:
Ik kreeg dingen mee als een zakje met appel partjes (eeewww, die werden helemaal bruin) of een boterham met hagelslag (met boter....getver!) of nog erger een broodje kaas.
Ik vind boterhammen meenemen zo vies want ze worden zo klef en zweterig na een paar uurtjes.
En een appel is wel okee maar dan wel graag heel zodat ie nog vers is.
Op een gegeven moment ging ik de lunch stiekem weggooien.
En weer later weigerde ik de lunch gewoon.
Ik kocht liever zelf een reep of een beker drinkyoghurt.
Kleuter 1: pakje yogho yogho en een ligaquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik werd altijd kwaad omdat ik geen bier mee mocht nemen naar school.![]()
Ik liga! Ik at alleen dat binnenste op. De rest gooide ik wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kleuter 1: pakje yogho yogho en een liga
Kleuter 2: pakje appelsap en een evergreen
Kleuter 3: krat Amstel en berehap
tegenwoordig mag je blowen op schoolquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik werd altijd kwaad omdat ik geen bier mee mocht nemen naar school.![]()
Echt niet!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:09 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
tegenwoordig mag je blowen op school
Wij moesten dat ook. Ik had een keer geen zin en had mijn ogen open (toen moest je ogen dicht doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef Nyx96 het volgende:
Wij moesten altijd bidden
Heilige Maria, moeder van God...
Verder kwam ik niet
En als er nu eens dieven kwamen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef Nyx96 het volgende:
Wij moesten altijd bidden
Heilige Maria, moeder van God...
Verder kwam ik niet
Onze liga's hadden geen binneste alleen die droge koek ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:53 schreef Jorie het volgende:
[..]
Ik liga! Ik at alleen dat binnenste op. De rest gooide ik wegEn van drinken ook taxi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |