Weet je mn plaatje niet, Gellius?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef Gellius het volgende:
Hier maar verder - deze heeft het juiste nummertje.
Natuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:30 schreef Treinhomo het volgende:
Charlie Brown.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:30 schreef Treinhomo het volgende:
Charlie Brown.
In dit geval nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de visboer nog open zijn?
Dan zal je haar wel voor je oren hangen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Gellius het volgende:
Nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan zal je haar wel voor je oren hangen...![]()
Tuurlijk wel; 't fluiten van de wind.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:Alsof jij nog wat hoort met al dat rammelend ijzerwerk in jouw oren.
Neuh.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef Treinhomo het volgende:
Vage pielie-pielie trommelaar ?
Oh...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh.
Van oorsprong Italiaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef pos het volgende:
Een grieks hoofd.
Helaas niet, hij zat in de confectie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Gellius het volgende:
Heeft ie een goeie afhaalpizzeria in Amsterdam Oost?
Zolang je niet over de afsluitdijk naar de C1000 gaat niet hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen..., of zou dat te bekrompen zijn?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zolang je niet over de afsluitdijk naar de C1000 gaat niet hoor.
Om van de Wibautstraat nog maar te zwijgen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef Gellius het volgende:
Mijn God! De Amstel is vlakbij!
Ik was eigenlijk net van plan om even een kijkje te gaan nemen aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef Gellius het volgende:
Mijn God! De Amstel is vlakbij!
Doe het niet Scrutinizer!! Er is zoveel om voor te leven!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk net van plan om even een kijkje te gaan nemen aanDe Amstel
![]()
Hm. Klassieke muziek?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneer is niets ontwerperigs. Wel van de artistieke kunne.
Ik kan niet anders, ik moet iedere dagquote:
O? Wat dan?quote:Er is zoveel om voor te leven!
Nee, muziek speelt wel een belangrijke rol in meneers bestaan, maar volgens mij niet van de klassieke variant.quote:
Het beheersen van de correcte RJP-nummering, bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
O? Wat dan?
Dat is veel te hoog gegrepen voor mij, ik heb me geschikt naar mijn beperkingen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het beheersen van de correcte RJP-nummering, bijvoorbeeld...
Dzjes?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, muziek speelt wel een belangrijke rol in meneers bestaan, maar volgens mij niet van de klassieke variant.
Als dát alle ambitie is, die je hebt in het leven, loop dan ook maar lekker de Amstel in.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is veel te hoog gegrepen voor mij, ik heb me geschikt naar mijn beperkingen.
En bedankt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als dát alle ambitie is, die je hebt in het leven, loop dan ook maar lekker de Amstel in.![]()
En de Noordzee erbij, voor mijn part...![]()
Nee, het is een regisseur.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Produceert hij muziek?
Jack Nicholson heet ook geen Johniequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Treinhomo het volgende:
Jij heet helemaal geen Johnnie. Jij heet Herman.
Altijd wel geweten dat die smeerlap niet te vertrouwen is...quote:
Die heet nu toch Jay ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
Gelukkig heet Johnny Carson wél gewoon Johnny.
Da's gewoon kinnesinne.quote:
Leuk. Dat blijkt volgens mij vooral bij het voorstellen enzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's gewoon kinnesinne.
Ben daar 3 jaar geleden geweest. Hij is écht grappig.
Nou, vooral voor de daadwerkelijke opnames, als-ie met mensen op de foto gaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
Leuk. Dat blijkt volgens mij vooral bij het voorstellen enzo.
Welterusten, lieve Herman...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:59 schreef Gellius het volgende:
Ik ga maar es slapen. Welterusten, Wicci en Pis!
Ik schuif hier ook net een pizza de combi in...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongelui ik ga nog even ontbijten.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:59 schreef Gellius het volgende:
Ik ga maar es slapen. Welterusten, Wicci en Pis!
Schoot de duitsers in mineurquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat het Del. pierro is hoor
Welke plannen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef Gellius het volgende:
Dat pas dan ook mooi bij al die idiote plannen om dit subforum een nieuwe hippe naam te geven.
Heb het topic hierover inmiddels ontdekt...quote:
Wel, als ik de feedbacktopics goed begrijp, leeft het idee dat als je C&H een andere naam geeft, er vanzelf nieuwe frisse usertjes zullen toestomen om nieuwe frisse topics te openen. Nieuwe wijn in nieuwe zakkenquote:
Ja, vandaar ook een kringloopplaatje. Herhalingen horen bij de zomer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:42 schreef Gellius het volgende:
Goeiemorgen Berkery! Wat is het rustig hè?
Eh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb het topic hierover inmiddels ontdekt...
Engelsquote:
Voel je ook niks aan je water ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef Gellius het volgende:
Ik weet het niet Treinhomo, ik heb er geen zicht op.
Ja, officieel wel. Het is de heer Bela Lugosi, vermaard vampier- of ander monstervertolker. Die keek al zo van zichzelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Acteur?
nderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef pyl het volgende:
Da's toch Nol Havens (?), de vrolijke Bossche Bol van Suzanne?
Oh, hoi pyl.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, officieel wel. Het is de heer Bela Lugosi, vermaard vampier- of ander monstervertolker. Die keek al zo van zichzelf.![]()
quote:
quote:Boris Leonidovich Pasternak was een twintigste-eeuwse Russische auteur. Hij werd geboren in Moskou op 10 februari 1890 (Gregoriaans) of 29 januari (Juliaans) en stierf op 30 mei 1960.
Hij werd geroemd om zijn poëzie en de roman Dokter Zjivago (1958), de sage over de avonturen van een jonge arts tijdens de Eerste Wereldoorlog en de Russische Revolutie. De Sovjetautoriteiten weigerden de publicatie van de roman toe te staan, maar het verscheen uiteindelijk toch in het Italiaans en het Engels in 1987. Pasternak won de Nobelprijs voor de Literatuur van 1958, maar hij werd door de Sovjetregering gedwongen de prijs te verwerpen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef pyl het volgende:
Da's toch Nol Havens (?), de vrolijke Bossche Bol van Suzanne?
Dat bandje van hem, VOF de Kunst, was toch wel Bosch'?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef Treinhomo het volgende:
Nolleke is een Tilburgenees...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef Gellius het volgende:
Pil.
De allermooiste.quote:Ze is mooi he?
Grmmbl... ik heb je weleens anders horen praten...quote:
Ik tel 2 Rotterdammers, 2 Tilburgers, een Oosterhouter en een Utrechtenaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:42 schreef pyl het volgende:
Dat bandje van hem, VOF de Kunst, was toch wel Bosch'?
Want?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef Gellius het volgende:
Het is een Tong80 trouwens, zie ik nu pas!
Iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:13 schreef Gellius het volgende:
Haar naam staat in 't linker onderhoekje.
Das goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Gellius het volgende:
Jane Seymour.. Da's van een geheel andere orde.
quote:Top Stevie Nicks Accessories
9. Velvet hooded cloaks
8. Anal coke straw
7. Cockatiel
6. Ruched leg-warmers
over boots
5. Mad-hatter top hat
(feather optional)
4. Batwing sleeves
3. Lindsey Buckingham
2. Tambourine with ribbons,
roses and/or baby's breath
1. Shawl with good weight
for twirling
Dat moet je ook goed lezen, Gellius. Wij willen een maam die de inhoud van het forum dekt. Aangezien dat nu niet het geval is, wordt dat binnenkort rechtgezet. Dat heeft niets met 'hip willen zijn' te maken. Je kunt er dan wel hier over gaan klagen, maar ik heb liever dat je dat doet in het topic wat daarvoor bedoeld is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wel, als ik de feedbacktopics goed begrijp, leeft het idee dat als je C&H een andere naam geeft, er vanzelf nieuwe frisse usertjes zullen toestomen om nieuwe frisse topics te openen. Nieuwe wijn in nieuwe zakken. In het kader van deze frisse nieuwe-naam actie wordt veelvuldig gesuggereerd de term "oorlog" of "krijgskunde" in de forumtitel op te nemen. "Cultuur & Krijg", "Oorlog en Geschiedenis", enfin dat werk. Kennelijk wordt het krijgsbedrijf als een belangrijke historische motor gezien, maar ja, het blijft altijd moeilijk om oorzaken en gevolgen van elkaar te onderscheiden, zeker in een diffuus vak als geschiedenis.
Ik heb deze aflevering al 's ooit gezien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:08 schreef Gellius het volgende:
'Roest. Is die al eerder geweest ofzo?
Donald Jones natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:11 schreef Gellius het volgende:
Haha, okee. Dan weet jij al wat het volgende plaatje wordt dus.
I'm just saying dat ik je mening waardeer, maar dat ik het jammer vindt dat je niet mee doet aan de discussie. Tuurlijk mag je het er hier over hebben, maar aldaar kunnen we er waarschijnlijk ook iets mee. (Mag hopen dat je me niet als agent ziet trouwensquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Gellius het volgende:
Wat een regelzucht weer, Natalie. Ik mag het in de rij bij de bakker toch ook wel over groenten hebben, als mij dat belieft? Of kan ik dan een agentje verwachten die mij tot stilte maant en een beduimeld routekaartje naar de dichtstbijzijnde bakker in de hand duwt?
On topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Gellius het volgende:
Doe's een plaatje, Natalie! Dan blijven we ontopic.
Oké, duidelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:13 schreef Gellius het volgende:
Oh, maar dat is een heel ander vaatje gelijk. Maar aangezien ik heel weinig effect van zo'n naamswijziging verwacht, heeft het ook geen zin om daar over mee te babbelen.
Working on itquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Gellius het volgende:
Doe's een plaatje, Natalie! Dan blijven we ontopic.
Da's een niet-topic...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef Gellius het volgende:
Nee: "ontopic".
Willem Bever?quote:
Da's ook een klote-streek; een dergelijk woord verzinnen voor een aandoening waarbij men niet deugdelijk kan spellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef Gellius het volgende:
Da's notopic, niet ontopic. Ben je dyslectisch?
Grin, same herequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:26 schreef Gellius het volgende:
Europese koningshuizen: mijn sterke kant hè?
Misschien is er nog wel een plekje vrij in de Amstel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Gellius het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat ik nu al maanden in het dummies-topic zit te posten, wel?!
Hoewel ik nauwelijks enige daadwerkelijke interesse in de Europese Vorstenhuizen heb (met uitzondering van Eugene de Bauharnais natuurlijk), lees ik wel graag boeken over Wenen aan het einde van de negentiende eeuw, in deswelks kader ik ooit ' A Nervous Splendor' vanquote:
Of anders de Noordzee, nietwaar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien is er nog wel een plekje vrij in de Amstel.![]()
Die kustlijn past ons allemaal...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:32 schreef Gellius het volgende:
Of anders de Noordzee, nietwaar?
Kut. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
...agentje...dat...
Tja; je wordt zómaar geen dummie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Gellius het volgende:
Kut. Je hebt gelijk.
Ja. tis leuk nieuwsquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef Gellius het volgende:
het nieuws brandt je op de lippen?
Scrut zit in zijn tentje in het Oosterparkquote:
Het is een visser?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Scrut zit in zijn tentje in het Oosterpark![]()
Karpers, Boilies enzo.....quote:
Beetverklikkers, groen tentje,onderlijntje,stretcher........quote:
Niet zo nieuwsgierig, wycciequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Is het goede nieuws alleen voor Scrut, of mogen wij het ook weten?
Pardon?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:41 schreef Berkery het volgende:
"HOC"![]()
Ik dacht dat het een grapje was van Gellius![]()
Vanochtend:quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
Pardon?
Nu lees ik dat C&H niet meer is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Gellius het volgende:
[...]
In het kader van deze frisse nieuwe-naam actie wordt veelvuldig gesuggereerd de term "oorlog" of "krijgskunde" in de forumtitel op te nemen. "Cultuur & Krijg", "Oorlog en Geschiedenis", enfin dat werk. Kennelijk wordt het krijgsbedrijf als een belangrijke historische motor gezien, maar ja, het blijft altijd moeilijk om oorzaken en gevolgen van elkaar te onderscheiden, zeker in een diffuus vak als geschiedenis.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Gellius het volgende:
Oh dat. Ik maak zelden grapjes, berkery.
Inderdaad, ik denk dat Fok! er wel een server bij kan gaan huren. Krijgen we hier ook van die leuke animated adhd-usericoontjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef Gellius het volgende:
En nu maar wachten op die frisse nieuwe usertjes!.
Nee!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
Inderdaad, ik denk dat Fok! er wel een server bij kan gaan huren. Krijgen we hier ook van die leuke animated adhd-usericoontjes![]()
![]()
In die zin dekt de nieuwe naam de lading dus inderdaad. Ik zal er overigens niet wakker van liggen of we nu SCH, C&H of HOC heten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef pyl het volgende:
Okay, in dat geval zeg ik Alma Mahler.
Werd er al niet genoeg aan oorlog gedaan in C & H, trouwens? Naar mijn idee ging het altijd alleen maar over oorlog - en deszelfs bijverschijnselen en neveneffecten.
Dat een term als "cultuurgeschiedenis" niet eens valt ....![]()
Ik zou dat ook even zeggen in het bewuste topic SOS: let's spice this forum up!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef pyl het volgende:
Werd er al niet genoeg aan oorlog gedaan in C & H, trouwens? Naar mijn idee ging het altijd alleen maar over oorlog - en deszelfs bijverschijnselen en neveneffecten.
Dat een term als "cultuurgeschiedenis" niet eens valt ....![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg wie is Plunk... en niet wat Plunk is.quote:
Hmmmmmm ..... ik zie dat daar al volop verstandige dingen zijn gezegd (Parabola, Vliegvrager). Het nut van een naamswijziging zie ik in het geheel niet. De ambities voor een subforum als C & H wat minder hoog stellen - dat is het enige wat er voor die lieve Natalie opzit, vrees ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:07 schreef peaceman het volgende:
Ik zou dat ook even zeggen in het bewuste topic SOS: let's spice this forum up!
Dat is er tenslotte niet voor niks...
Persoonlijk denk ik dat er veel bij C&H weggehaald is tbv andere subfora, waardoor C&H er min of meer bekaaid vanaf is gekomen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ..... ik zie dat daar al volop verstandige dingen zijn gezegd (Parabola, Vliegvrager). Het nut van een naamswijziging zie ik in het geheel niet. De ambities voor een subforum als C & H wat minder hoog stellen - dat is het enige wat er voor die lieve Natalie opzit, vrees ik.![]()
Mis!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef Gellius het volgende:
Da's 'n topzakenman (een beroepsnaam die later door de vreemde term "Keptènovinduztrie" is vervangen), niet? Jaren 50 gok ik.
Nee, met de natuurwetenschappen had meneer niets van doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:44 schreef Berkery het volgende:
Een kernfysicus?
Tssssssssk. Je bent hard toe aan een vakantie, Gellius. Meneer staat er juist als een morsige jurist bij. Van huis uit dan, hè.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:56 schreef Gellius het volgende:
'n Menswetenschapper? Hij staat er wel antropologisch bij, zie ik nu.
Hmmmmm ..... hij was strafrechtsgeleerde, criminoloog en ook volkenrechtskundige. Tezamen met zijn benoeming tot rechter in het oorlogstribunaal te Tokio (1946) bracht die combinatie iets nieuws teweeg, en dat nieuwe heeft meneer "op de kaart gezet", zoals dat tegenwoordig heet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:03 schreef Gellius het volgende:
Juristen zijn mijn achilleshiel, pyl. Ik heb hun leeg gezelschap zoveel mogelijk proberen te mijden. Dat was dom van me, want nu herken ik ze minder snel.
Hm. Oorlogsjurist?
Hoe romantisch Gellius!quote:
Toch vallen juristen in de praktijk vaak mee hoor. Of ik tegen, dat kan ook.quote:En natuurlijk is ze geen juriste!
Ik ga nu eerst weer even onder water, ff douchen.quote:
Die meneer had dan ook alleen van doen met het Tribunaal van Tokio, na de Tweede Wereldoorlog. Bovendien is hij daarvan nauwelijks bekend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet je zeker dat die meneer met tribunalen van doen heeft? Ik heb gewerkt bij een tribunaal en ben hem nooit tegen gekomen.
En toch kunnen ook Helvetische vogelaars boeiende personen zijn - zeg ik uit principe (maar nu ik het nog eens overlees ...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef Gellius het volgende:
Juristen zijn de zwitsers onder de ornithologen, zeg ik altijd maar. Nou, dan weet je 't wel.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, een poledermatomologigolodoloog. Röling?
Het kàn, maar het is uiterst onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef pyl het volgende:
[..]
En toch kunnen ook Helvetische vogelaars boeiende personen zijn - zeg ik uit principe (maar nu ik het nog eens overlees ...).
Altijd wel ergens, Scrut.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er oorlog?
Hmmm moet nog een hele middag alleen hier... maar okay... jij een prettig weekendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed...., ik ga maar weer. Prettig weekend plaatjesraders
Ook mijn eerste gedachte!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:45 schreef pyl het volgende:
Charles de Gaulle vermoedelijk.
Dat is meer in de richting, zij het nog altijd mijlenver naast.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:45 schreef Treinhomo het volgende:
Pete Townsend ?
Over hoeveel mijlen heb je 't dan ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef Gellius het volgende:
Dat is meer in de richting, zij het nog altijd mijlenver naast.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
Hey we heten andersMoest wel even zoeken hoor....
Goedesmiddags overigens
Helemaal goed...ondanks kortere nachten door Bimmel Juniorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:00 schreef fotoloog het volgende:
@Bwen keep up the good work
@Bim redelijk,en met jou?
Goed hoor Bim, was net van plan om Memoirs of a Geisha te kijken maar dacht mwah laat ik ff kijken wat er bij RJP gaande is. Na enige omzwervingen heb ik t eindelijk gevondenquote:
Goede keuze! Films kijken kan je doen als UPC de verbinding weer eens onverhoopt aan het "updaten" is en het halve dorp naar sneeuw zit te kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor Bim, was net van plan om Memoirs of a Geisha te kijken maar dacht mwah laat ik ff kijken wat er bij RJP gaande is. Na enige omzwervingen heb ik t eindelijk gevonden![]()
Ach voor je het weet vraagt ie om je autosleutels....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Helemaal goed...ondanks kortere nachten door Bimmel Junior![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach voor je het weet vraagt ie om je autosleutels....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |