abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:55:22 #1
153376 pielin
waar moet die piel in?
pi_39758954
Hallo,

Ja dit is een kloon, een een flink lang verhaal. Een integrale samenvatting vind je onderaan

Al enige tijd heb ik heel leuk mailcontact met een meisje dat ik hier op fok heb ontmoet. Heel gezellig allemaal, we hebben al menig saai uurtje op het werk kunnen vullen met gesprekken over van alles en nog wat. Waar we naar kijken, luisteren, wat we lekker vinden om te eten, wat we lekker vinden in bed. Heel openhartig allemaal.
Enkele maanden geleden vertelde ze me dat zij en haar vriendje een open relatie wilden gaan proberen. Beide partners mogen dus als ze daar behoefte aan hebben sex (of wat je ook wil doen) hebben met anderen. Dit leek ze leuk om
a. de spanning van een andere partner eens te ervaren , en
b. op die manier uit te vinden hoe diep hun gevoelens voor elkaar zaten.

Ik was daar erg in geïnteresseerd, maar lange tijd bleef het alleen bij praten over. Ik heb zelf een prima relatie, al bijna 3 jaar, en ook al ben ik zelf wel voorstander van een vrije sexuele moraal, mijn vriendin is dat absoluut niet. Ze heeft ook altijd heel resoluut gezegd: als je andere vrouwen wil neuken, dan ga je maar bij me weg. Dit houdt dus ook in dat een triootje er wat haar betreft niet komt. Best jammer eigenlijk, maar dat wilde ik voor haar wel doen.

Toch gaat het knagen. Je bent benieuwd hoe het zal zijn met een ander, en dat kon ik met m'n mail-meisje heel goed bespreken. Ze snapte m'n dilemma, zij heeft daar natuurlijk geen last van met een vriend die het oké vindt dat ze d'r vrijheid een beetje gaat verkennen. Uiteindelijk hebben we toch maar besloten om eens af te spreken, en kijken of we het in het echt net zo goed zouden kunnen vinden als via de mail. Afgelopen weekend was haar vriendje een weekend weg met vrienden, dus dat leek haar een goed moment. Hij wist overal van, ik heb mijn vriendin ook verteld dat ik die mailvriendin eens ging opzoeken. Niks stiekums aan tot hiertoe

Het was een leuk weekend, en om een lang verhaal kort te maken: er is ook geneukt. Dat was ook eigenlijk wel onvermijdelijk, na al die spannende mailtjes in de paar dagen voor ik ernaartoe ging. We hebben het meerdere keren gedaan, het was bloedgeil, het voelde zo spannend en nieuw om eens een ander dan de partner te hebben waar je al jaren mee vrijt. We vonden het allebei geweldig lekker! Voor haar was het zelfs vrij emotioneel omdat ze nu ineens besefte dat lust iets is wat je met meerdere mensen zou kunnen beleven, maar dat liefde alleen met d'r vriendje kan. Wat dat betreft was het al een leerzaam weekend voor ons allebei, ik denk er precies zo over als zij. Ook al ben ik degene die ongeoorloofd vreemdgaat: ik had tenslotte geen toestemming, zij wel.

Voor ons allebei voelt het weer als een boost voor onze eigenlijke relatie: we beseffen hoe goed dat zit, hoeveel liefde waard is, en dat anderen daar niet tussen kunnen komen. Toch voel ik me nu schuldig, niet omdat ik vreemd ben gegaan, maar omdat ik me niet schuldig voel. Ik heb een leuk weekendje gehad, ik hou nog evenveel van m'n eigen vriendin, zo niet meer, dus wat is het probleem? Leuke redenatie zou je zeggen, maar toch klopt er ergens iets niet. Tenslotte heb ik wel iets gedaan dat niet binnen de grenzen van mijn relatie viel.
Ik zal dit niet vertellen aan mijn vriendin. Als ik dat doe is m'n relatie over, en dat is het me niet waard. M'n schuldgevoel is te klein om er last van te krijgen, of chronische impotentie. Zonnegeur en rozenschijn zou je zeggen?

Een laatste newsflash is nog dat wij samen eens hebben zitten grappen over een triootje. Nadat ze d'r vriendje heeft verteld over afgelopen weekend, gaf hij aan daar niet afwijzend tegenover te staan... Dat zou dus een kans voor me zijn om iets te ervaren wat met m'n eigen vriendin waarschijnlijk nooit gaat gebeuren... Moeilijke keuze, want ik wil eigenlijk proberen om na deze ene testcase m'n leven te beteren, en niet meer dit soort escapades uit te voeren. Maar misschien krijg ik die kans nooit meer en zal ik me er altijd om voor m'n kop slaan.

De samenvatting: Ik heb geneukt met een ander, iemand met een open relatie. Ik heb geen open relatie. zij mag het, ik mag het niet. Ik voel me niet schuldig, het was maar lust, puur vriendschappelijk bedoeld, en ik hou hierdoor nog evenveel, zoniet meer van mijn vriendin dan voor dit weekend. Toch zal ik het niet vertellen, want dat kost me m'n relatie. [/einde samenvatting]

Dit openhartige stukje proza gaat ongetwijfeld een storm van kritiek opleveren, maarre... iemand die het gevoel herkent en me niet al bij voorbaat met een -smiley -(de typische fok-reacties kan ik al wel voorspellen)- veroordeelt ?

woensdag 12 juli 2006 @ 16:56:56 #2
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_39758987
Wil je dat we het goedpraten dan?
pi_39759027
Ik ken het gevoel ja. Het gras is altijd groener bij de buren. Gelukkig ben ik niet verder gegaan dan erover te praten
pi_39759066
Tja....lastig parket zo te lezen? Gaat het je trouwens alleen om de sex met dat meisje of komt er gevoel bij kijken?
pi_39759140
quote:
Maar misschien krijg ik die kans nooit meer en zal ik me er altijd om voor m'n kop slaan.
Maar je houdt geen rekening emt de gevoelens van je vriendin. De stap van dit weekend is al zo egoistisch als wat maar als je hierop ingaat ben je echt een egoist en kun je beter maar eerlijk zijn met t risico dat het uitgaat. Een relatie is geven en nemen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:03:08 #6
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_39759180
eikel
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_39759191

Sorry. Ik kon het niet laten.

Nee, ik denk niet dat je het haar moet vertellen. En over dat je je niet echt schuldig voelt, misschien komt dat nog, misschien niet. Je hebt er mooi nog een ervaring bij, en als je het je vriendin niet verteld, heb je er alleen baat bij.
Hallo
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:03:45 #8
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39759200
Ik neuk elke dag met andere vrouwen. Zolang je niets verteld tegen iemand is het heerlijk en kun je savonds nog een keer bij je eigen vrouwtje!

Easy does it
:r Patty Brard :r
pi_39759207
Je bent een teringlijer dat je je meisje in de maling neemt op deze manier.

Kap met je relatie en ga anderen neuken tot je klaar bent voor iets voor altijd

cocksucker dat je er bent
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_39759215
Open relaties.
pi_39759233
een 'open relatie' bestaat vooral essentieel bij het 'vertrouwen' dat er tussen de partenrs bestaat ... oftewel als zij aangeeft dat het vreemdgaan enkel een bevestiging ervan is dat ze werkelijk liefde voelt voor haar partner, maar de 'lust' ook met anderen kan beleven...
Betekent het niet dat jij kan beweren: "Ja, datzelfde geld eigenlijk ook bij mij".
omdat in jouw relatie iets essentieels ontbreekt en dat is het vertrouwen en de eerlijkheid.

Als je het vasthoud dat je de waarheid niet tegen je vriendin wilt vertellen en tegen haar liegt en dat ook vol blijft houden, zit jijzelf fout ... niet eens enkel omdat je sex met een ander gehad hebt (dat wilde jij kennelijk, en je zegt een voorstander te zijn van een 'open relatie')... maar vooral omdat je erover tegen je partner wilt liegen.

Ik vermoed eigenljk dat je dat wel degelijk goed doorhebt, dat jijzelf foutzit en je nu uitvluchten verziont om maar jouw verantwoordelijkheid te ontlopen (dat je het niet vertellen wilt omdat dan de relatie voorbij zou zijn... hoe zeker ben je daarvan? misschien is ook dan juist je relatie wél te redden, enkel moet _jij_ r dan moeite voor doen, moet jijzelf door het stof).
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_39759235
wat is het probleem nou dan?
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_39759244
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef addictivebeat het volgende:
Open relaties.
Dat kan alleen als je niet echt van je partner houdt.
pi_39759248
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik neuk elke dag met andere vrouwen. Zolang je niets verteld tegen iemand is het heerlijk en kun je savonds nog een keer bij je eigen vrouwtje!

Easy does it
waarom heb je dan uberhaupt een relatie?
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:05:04 #15
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_39759259
hmz!? het is kiezen of delen
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:05:25 #16
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39759268
Mooi verhaal, maar zou het toch niet gedaan hebben. Eenmalige sex kan een hoop kapotmaken.
Tot zover de kwaliteitspost
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:05:27 #17
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39759270
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat kan alleen als je niet echt van je partner houdt.
Whehehehe. Scherp.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:07:08 #18
153376 pielin
waar moet die piel in?
pi_39759308
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef Mr-Z het volgende:
Wil je dat we het goedpraten dan?
Nee hoor. Ik weet zelf ook wel dat het niet helemaal in de haak is, trots op m'n zwakheid ben ik niet.

@admiraal anaal: verliefde gevoelens zijn er niet voor het mailmeisje, alleen vriendschappelijke. Dat voelen we allebei zo, daarom zijn we ook deels zo blij met die ontdekking: we houden dus allebei alleen van onze partners, en anderen vormen geen bedreiging daarvoor.

Tenzij dit soort gedrag chronische vormen aan gaat nemen en je elke week buiten de deur ligt te neuken, maar dat wil ik graag voorkomen
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:07:28 #19
120135 JohnnyBe
1,2,3,5,8,13...
pi_39759319
Ik vind dit altijd van die onzin dingen. Wat niet weet wat niet deert mensen, dat is gewoon fucking echt zo! Ik zeg niet dat ik ben vreemd gegaan, in tegendeel, ikben al 3,5 jaar trouw aan mn vriending. Stel nou dat mn vriendin elke avond als ik niet thuis ben een andere gozer ligt te pompen, maar ik weet het niet, dan is het toch niet erg. Als ze eerlijk zou zijn en ik weet het wel, ja dan kan ze dr boeltje pakken, andersom is dat dan ook zo, niet dan.
Nogmaals, ik zeg niet dat je vreemd moet gaan, maar zo lang je gewoon je bek houdt is er niks aan de hand, niet zeggen dus!!
Ja lachen joh
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:07:50 #20
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39759326
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Mooi verhaal, maar zou het toch niet gedaan hebben. Eenmalige sex kan een hoop kapotmaken.
Dan maar meerdere malen, als het toch al stuk is.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:08:22 #21
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39759340
Maar goed, een trio met twee mannen...nee, 2 vrouwen...ja !
Tot zover de kwaliteitspost
pi_39759370
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef JohnnyBe het volgende:
Ik vind dit altijd van die onzin dingen. Wat niet weet wat niet deert mensen, dat is gewoon fucking echt zo! Ik zeg niet dat ik ben vreemd gegaan, in tegendeel, ikben al 3,5 jaar trouw aan mn vriending. Stel nou dat mn vriendin elke avond als ik niet thuis ben een andere gozer ligt te pompen, maar ik weet het niet, dan is het toch niet erg. Als ze eerlijk zou zijn en ik weet het wel, ja dan kan ze dr boeltje pakken, andersom is dat dan ook zo, niet dan.
Nogmaals, ik zeg niet dat je vreemd moet gaan, maar zo lang je gewoon je bek houdt is er niks aan de hand, niet zeggen dus!!
Relaties zijn gebaseerd op vertrouwen????? en iemand die dat flikt eleke keer als de partner weg is met een ander neuken is niet te vertrouwen. Mijn geweten zou dat niet lkunnen en mensen die dat wel kunnen alsjeblieft zeg neem dan geen relatie
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:09:45 #23
103012 Nies
Die hekse
pi_39759372
Je hoeft je ook niet schuldig te voelen over het vreemdgaan. Dat zijn je eigen zaken. Ik zou me toch zorgen maken om het feit dat jij gewoon de beloftes die jij je vriendin gedaan hebt (nee liefje, ik neuk niet buiten de deur) niet nagekomen worden.
Schijnbaar knaagt het ook al wat langer want je hebt het je vriendin nog gevraagd ook.
Als jij zo lichtjes denkt over afspraken die jij met je vriendin hebt gemaakt, dan zou ik nog maar 's goed nadenken over wat voor een relatie je hebt. Buiten de deur neuken en vervolgens mooi je mond houden.
Wat mij betreft kon je wieberen. Ik denk dat je vriendin wel iets meer respect verdient dan dit.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_39759378
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef JohnnyBe het volgende:
Ik vind dit altijd van die onzin dingen. Wat niet weet wat niet deert mensen, dat is gewoon fucking echt zo! Ik zeg niet dat ik ben vreemd gegaan, in tegendeel, ikben al 3,5 jaar trouw aan mn vriending.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:10:38 #25
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_39759395
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef snotje het volgende:

Nee, ik denk niet dat je het haar moet vertellen. En over dat je je niet echt schuldig voelt, misschien komt dat nog, misschien niet. Je hebt er mooi nog een ervaring bij, en als je het je vriendin niet verteld, heb je er alleen baat bij.
Ik hoop toch echt van harte dat je dat niet serieus meent..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')