hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Ik heb helaas geen photoshop skills, maar wel p41ntskillz.
Kun je misschien voor de verandering een foto waarin je recht in de camera kijkt posten? Dit hele naar beneden kijken maakt het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:14 schreef J-Will het volgende:
jullie kunnen gewoon niet photoshoppen
ken ik u?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kun je misschien voor de verandering een foto waarin je recht in de camera kijkt posten? Dit hele naar beneden kijken maakt het alleen maar lastiger.
En jeetje, wat zie jij er anders uit dan dat ik in gedachte had. [afbeelding]
Ph34r Brushahzquote:
Ik ken je van posten op het forum. Ik had me bij jou een puisterig nerdje voorgesteld. De werkelijkheid is anders.quote:
en dan plaats je je topic in ONZquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef J-Will het volgende:
Hehe goed topic
Maar één serieuze reactie zou het wel leuker maken
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsejblieft. Een hele verbetering, al zeg ik het zelf
[afbeelding]
Photoshop is al opgestart.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef J-Will het volgende:
ik maak er wel één, als je dan gaat photoshoppen tenminste
altijd opvallend dat deze dikke fart terug moet grijpen op het aantal posts, als er iemand eerder dan hem geregistreerd is terwijl ie zelf zonder leven 39 ppd haaltquote:
quote:
Prachtig!! Sprekend!!quote:
Ik ga al proberen, maar ik moest even mee doen.quote:
scuzi, je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ga al proberen, maar ik moest even mee doen.
De andere kinderen mochten ook [afbeelding]
en de matching gordijnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef veldmuis het volgende:
Whehehehe die lamp!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:35 schreef __droogkloot__ het volgende:
De vorm van de bovenkant van je hoofd is belangrijker denk ik. Als je daar zo'n bobbel hebt dan staat een kort kapsel je niet echt denk ik. Je hebt ook een enigzins lang gezicht dus ik weet niet of kort haar wel verstandig is.
Ik moet zeggen dat het kapsel wat je nu hebt je leuk staat en ik me afvraag of kaal ook zo leuk is.quote:
ik kan dat welquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand er misschien 1 maken met ATTENTION WHORE eronder![]()
*mompelt iets over zonder toestemming foto's plaatsen op fok*quote:
zoietsquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand er misschien 1 maken met ATTENTION WHORE eronder![]()
het is zeker te makkelijk om dat nu ook daadwerkelijk te doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee, je had gewoon mijn andere foto moeten pakken, niet die met mijn meisje erop![]()
BIj deze heb je toestemming dat te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:48 schreef J-Will het volgende:
[..]
het is zeker te makkelijk om dat nu ook daadwerkelijk te doen?
beetje flauw dat iemand met de naam razor heem niet even kaal kan shoppen/paintenquote:
Ben me best nu aan het doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje flauw dat iemand met de naam razor heem niet even kaal kan shoppen/painten![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee, je had gewoon mijn andere foto moeten pakken, niet die met mijn meisje erop![]()
Volgend topic:quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
Die met die vrouw is wel okay maar niet waar ik om vroeg.
ja hallo dit is ONZ hier hoef je niet goed te soepen !quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
mèn jullie zijn echt slecht
Waarom zie ik altijd de leukste photoshops voorbij komen maar als je ze nodig hebt, ho maar.
Jongen, je vraagt hoe het eruit zou zien. Misschien is het niet naar maatstaven een geniale photoshop, maar je kunt nu wel in ieder geval zien dat kaal zijn jou net zo slecht staat als Lucille in een rok.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef J-Will het volgende:
mèn jullie zijn echt slecht
Waarom zie ik altijd de leukste photoshops voorbij komen maar als je ze nodig hebt, ho maar.
quote:
Janken kreng. Damn, wees niet zo'n mietje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef J-Will het volgende:
pff laat maar hoor, allemaal eikels zijn jullie. Rotzakken.
Ondankbare hond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:07 schreef J-Will het volgende:
pff laat maar hoor, allemaal eikels zijn jullie. Rotzakken.
Die in je broek? Een Duitse.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:10 schreef J-Will het volgende:
wat is dat voor helm?
Dat heet subtiel doch effectief wegsoepen van je weelderige haardos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:16 schreef J-Will het volgende:
nee dat space-monster ding wat DikkeDiarree heeft gesoept
Komop mensen
wie ben jijquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef snadrem het volgende:
Hee T. Als je persee kaal wil, dan neem ik volgend jaar naar college wel een schaar mee![]()
Je moet dit topic 20x uitprinten en uitdelen tijdens een college!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef snadrem het volgende:
Hee T. Als je persee kaal wil, dan neem ik volgend jaar naar college wel een schaar mee![]()
snadremquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
Waarom die je geen lang haar?
[afbeelding]
Wij zien hem naar de kapper gaan, en zich kaalscheren.quote:
Dan is het te hopen dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef J-Will het volgende:
geniaalHulde
Duidelijk dat ik het ga doen
nu m'n dinnetje nog overhalen, die is de baas
nog even off topic. je maakt me nieuwsgierig waarom je posts hebt verwijderd nu.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
* Ik heb héél wat offtopic posts verwijderd.
Ontopic posten of wieberen!
Omdat het offtopic is. Duh! En omdat het baggerreacties waren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog even off topic. je maakt me nieuwsgierig waarom je posts hebt verwijderd nu.
Ja dat ligt eraan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef J-Will het volgende:
sterk topic van mezelfGisteren goed gelachen met m'n vrienden en zij vonden ook dat ik het duidelijk moest doen.
ik vind je een lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef J-Will het volgende:
sterk topic van mezelfGisteren goed gelachen met m'n vrienden en zij vonden ook dat ik het duidelijk moest doen.
Weet je dat je met die uitgestreken grijns sprekend op "Wild Bill" uit The Green Mile lijkt?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
En als het niet staat painten wij er gewoon weer haar op hoor![]()
En wat dacht je van een baard?
[afbeelding]
Nou nog een muts en dan lijkt hij op die knecht van David de Kabouterquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
[afbeelding]
krijg nou tietenquote:
Kaal met baard staat je duidelijk het best!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |