quote:
Tunesië was erg lekker, warm, zonnig, lekker briesje erbij, niet teveel gedaan en lekker aan het zwembad gehangen ..quote:
Merci en cker ... Maar ben nu wel blij weer in NL te zijn ... Die franssprekende lims met hun rare eten heb ik na 8 dagen wel gezien ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Welcome back
Lekker wezen chillen met de billen?
mooi, kom je BBQ-en?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Tunesië was erg lekker, warm, zonnig, lekker briesje erbij, niet teveel gedaan en lekker aan het zwembad gehangen ..
[..]
Merci en cker ... Maar ben nu wel blij weer in NL te zijn ... Die franssprekende lims met hun rare eten heb ik na 8 dagen wel gezien ..
Alleen terugreis was k*t .. Vluchtomgeboekt etc ... kortom 3 uur vertraging ... Vanmorgen om 5:10 geland ...
Naajsquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Tunesië was erg lekker, warm, zonnig, lekker briesje erbij, niet teveel gedaan en lekker aan het zwembad gehangen ..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je doet alsof het een vrije keuze is, terwijl je van ons moet.
Opbokken dus![]()
Fokking hell, die zijn lastig jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Merci en cker ... Maar ben nu wel blij weer in NL te zijn ... Die franssprekende lims met hun rare eten heb ik na 8 dagen wel gezien ..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Fokking hell, die zijn lastig ja![]()
2 of 3 jaar geleden was ik ook een paar dagen met de auto richting het zuiden van Marokko gegaan. Gaan ze Frans tegen mij praten??Hallooow, ik kan Marokkaans heuuurr
Om mijn goede oude collega Frits even de quoten:quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je doet alsof het een vrije keuze is, terwijl je van ons moet.
Opbokken dus![]()
Was jij niet weg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om mijn goede oude collega Frits even de quoten:
Zak in de stront vent!
Eigewijze Fransen en Marokkanen, lekkere combiquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
[..]
En als je Marokkaans terugpraat gaan ze gewoon door
Terwijl ik geen Frans kan
maar het is echt zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ga niet eens moeite doen om het te checken, geloof er niks van
Wanneer was BBQ ? Enne niks halal, eerste wat ik deed op Schiphol was stevig doorstappen naar de Burger King ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
mooi, kom je BBQ-en?
we hebben zelfs een aparte halalbbq voor het geval je je bekeerd hebt in de laatste week
Leuker nog, ze spreken daar Frans maar als ze weten dat je toerist bent krijg je in 1 zin nog wat woordjes Engels en Duits erbij ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
[..]
En als je Marokkaans terugpraat gaan ze gewoon door
Terwijl ik geen Frans kan
TF is een veel betere mod, vreaag hem maar. Ik modder maar wat aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje standvastheid moet je toch wel hebben als mod
Ok, gelezenquote:
Zelfde als voor BazzieK geldt, onze pispaalquote:
Geef anders heel de Fok!MC modkrachten, regelen wij die shizzle wel even [insert mislukte ganstersmilie]quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TF is een veel betere mod, vreaag hem maar. Ik modder maar wat aan
... en dus ben je uiteindelijk vele euro's lichter huiswaarts gekeerd?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leuker nog, ze spreken daar Frans maar als ze weten dat je toerist bent krijg je in 1 zin nog wat woordjes Engels en Duits erbij ...
quote:
Als een lul op een drumstel toch ?quote:
Nee valt mee ... Amper wat gekocht daar .. En de prijzen zijn goed te doen, 1 Tunesische Dinar is ongeveer 0,66 eurocent .. Fooi voor de kamermeisjes is bijvoorbeeld 3 tot 5 dinar per week voldoende ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
... en dus ben je uiteindelijk vele euro's lichter huiswaarts gekeerd?![]()
Weet niet welke munteenheid ze daar hebben, ook dirhams ofzo?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als een lul op een drumstel toch ?
Of als een tang op een varken maar dat vinden de lims misschien nie ok ..
Tang op een drumstel, lijkt me de gulden middenwegquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als een lul op een drumstel toch ?
Of als een tang op een varken maar dat vinden de lims misschien nie ok ..
Wie geeft er nou kamermeisjes fooi, die sporen toch allemaal nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee valt mee ... Amper wat gekocht daar .. En de prijzen zijn goed te doen, 1 Tunesische Dinar is ongeveer 0,66 eurocent .. Fooi voor de kamermeisjes is bijvoorbeeld 3 tot 5 dinar per week voldoende ...
Repsetcquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Tang op een drumstel, lijkt me de gulden middenweg![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie geeft er nou kamermeisjes fooi, die sporen toch allemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik voor 4 dinar per week elke dag schone lakens en handdoeken krijg, en ze vouwen er elke dag een mooi kunstwerkje van en we krijgen 3x bloemetjes, dan kan ik dat best missen ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie geeft er nou kamermeisjes fooi, die sporen toch allemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nou liefquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ik voor 4 dinar per week elke dag schone lakens en handdoeken krijg, en ze vouwen er elke dag een mooi kunstwerkje van en we krijgen 3x bloemetjes, dan kan ik dat best missen ...
Was ook meer om -XX- op stang te jagen. Ik gaf / geef ook fooi, alhoewel dat nooit kan compenseren voor de teringzooi die ik altijd van hotelkamers maakquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als ik voor 4 dinar per week elke dag schone lakens en handdoeken krijg, en ze vouwen er elke dag een mooi kunstwerkje van en we krijgen 3x bloemetjes, dan kan ik dat best missen ...
Weer zo'n rockster-wannabe ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ook meer om -XX- op stang te jagen. Ik gaf / geef ook fooi, alhoewel dat nooit kan compenseren voor de teringzooi die ik altijd van hotelkamers maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |