Nu verwacht ze je ook he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.
Maar voor -XX- kunnen de Lims ook wel een klein stukje omrijden anders.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
LolllNiedorp is hetzelde ja
![]()
maar doe geen moeite joh ikookhier of iemand anders!
Ik weet niet eens wat me rooster is volgende week
Als ik vrij ben kom ik misschien zelf wel, te voet te paard of op de fiets!
Drinken ze dat in Friesland uit koffiekopjes?quote:
Nee, maar ik was te lui om een andere smiley te zoeken.. duh!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Drinken ze dat in Friesland uit koffiekopjes?![]()
![]()
Hahaha geweldig!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
smerige slette buren...ben je met je pa bezig je motorhok aan t pimpen (isoleren), loop je samen vrolijk "bier en tieten" te zingen, begint de buurvrouw te zeiken dat haar zoontje van 2 het op z'n bed mee ligt te zingen...(aardig menneke trouwens)...
hok wordt wel übermooi
kusje, ik ga een biertje vatten
Oh, voor de iets minder zakelijke toon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke buren heb je!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef dribbel79 het volgende:
en nog maar te zwijgen van de buurman die notabene zjn hele fucking dakkapel aan het pimpen is, de hele buurt ligt vol met schroeven en zooi, gaat HIJ lopen zeiken dat er wat piepschuim over t plein dwarrelt...
neuk jou, aap...![]()
Checkt profiel...Friesland...jammer had wel een sateetje gelustquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bier verbroedert!
Hmm broodje saté met bier![]()
![]()
Nou ja, hij trekt eindelijk zijn bek eens open.quote:
Kratjuh is terug van vakantie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef richardgie het volgende:
Tering jantje.Zit ik effe te chatten:1 1/2 topic vol gespamt.Ga het dus echt niet allemaal nalezen.
Korte samenvatting gewenst
Weet je al wat voor rubber?Heb zelf metzlers,bevallen perfect.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, hij trekt eindelijk zijn bek eens open.![]()
Met deze progressie schat ik in dat hij zich binnen 36 uur aanmeldt.![]()
[..]
Kratjuh is terug van vakantie.![]()
Faithy post vandaag weer ineens opzienbarend veel.![]()
Mijn wielen zijn onder de motor vandaan voor vers rubber.Vrijdag ophalen.
![]()
Verder zijn mijn tortilla chips alweer op.![]()
De tweede zak vandaag..
Ik heb ze al 2 maanden in huis, MPP uit Spanje via www.rodamoto.netquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
Weet je al wat voor rubber?Heb zelf metzlers,bevallen perfect.
Is wat dat betreft echt klote he een ketting.Ben dan ook wat blij met m'n cardan.Geen velgen meer poetsen etc.Perfectquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
@Richardgie: ik wil een cardan.1.5 uur op de velgen zitten poetsen, en zodra het er weer opzit....
![]()
Zo staat mijn schatje er nu bij.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |