Numlock stond uit. Mijn gasverbruik is ongeveer hetzelfde gebleven. Zou je makkelijk stroom kunnen aftappen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen buren die ineens in sport auto's rondrijden?
en hoeveel moet je lappen
Ik betaalde 60 euro. Mijn maandbedrag is nu bijna verdubbeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef Slasher het volgende:
Ik kreeg 500 euro terug, blijkbaar betaalde je te weinig
Troost je ik betaal 150 euroquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik betaalde 60 euro. Mijn maandbedrag is nu bijna verdubbeld.
Wees blij, het is gedeeltelijk je eigen fout (je kijkt het niet na dus je hebt je financiele zaakjes niet op orde) en eneco is zo schappelijk dat je dus 6 maanden de tijd krijgtquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef HassieBassie het volgende:
Ik kreeg een naheffing van 800 euro
Waren die lijers van Eneco 'vergeten' mn maandbedragen te incasseren. Ik merk zoiets niet, omdat het me geen ene hol interresseert.
Gelukkig is Eneco een heel fijn bedrijf, die gewoon durven te erkennen dat zij een fout hebben gemaakt en dat die fout dus nooit ten koste van mij mag gaan. Ik krijg dus wel 6 maanden de tijd om die 800 euro op te hoesten
Hebben ze niet geschat omdat ze je meterstand 'niet hebben mogen ontvangen'?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef skiczukie het volgende:
En ik moet even 469 euro bijlappen, en mijn voorschot wordt nu 109 euro. Wtf, mijn electriciteitverbruik is verdriedubbeld.Ik snap er geen hol van.
Eneco heeft een automatische incasso, dus dan ga ik ervan uit dat ze daar gebruik van maken. Dat deden ze ook gewoon ieder jaar, behalve vorig jaar dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wees blij, het is gedeeltelijk je eigen fout (je kijkt het niet na dus je hebt je financiele zaakjes niet op orde) en eneco is zo schappelijk dat je dus 6 maanden de tijd krijgt
Jij woont in Polen ofzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef KNAK het volgende:
Ik betaal per maand 12 euro
![]()
maar ik heb dan ook wel weer 2x een powercut van 2 minuten ~ 1 uur per dag
![]()
Nuon zeker? Dat heb ik namelijk meer gehoord. Ik vermoed grootschalige fraude bij Nuon, en dat is geen geintje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Numlock stond uit. Mijn gasverbruik is ongeveer hetzelfde gebleven. Zou je makkelijk stroom kunnen aftappen?
indiaquote:
Hier ook. naheffing van 700 euro :Squote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef bluebit het volgende:
ow, was bij mij hetzelfde verhaal. vorig overgestapt naar een andere leverancier (zou goedkoper zijn namelijk) en op basis van mijn vorig verbruik schatten ze mijn maandbedrag in op 60 euro.
afrekening was dus iets minder dan 400 euro + nieuwe maandbedrag a 99 euro.....
fijn...groene stroom.
en we maken een schatting op basis van eerder verbruik...yeah right....
Waar ben je naar toe gegaan dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef bluebit het volgende:
ow, was bij mij hetzelfde verhaal. vorig overgestapt naar een andere leverancier (zou goedkoper zijn namelijk) en op basis van mijn vorig verbruik schatten ze mijn maandbedrag in op 60 euro.
afrekening was dus iets minder dan 400 euro + nieuwe maandbedrag a 99 euro.....
fijn...groene stroom.
en we maken een schatting op basis van eerder verbruik...yeah right....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |