Wij missen hem allemaalquote:
Dat is weer eens iets anders dan de kutkwaliteit van menig supermarkt (met AH op kop).quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb met C1000 en vlees prima ervaringen, het rundvlees is regelmatig zo mooi dat het op Kobe beef lijkt.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wij missen hem allemaal![]()
En het ergste is dat die jongen waarschijnlijk alles terug gaat lezen en al die posts over hem leest en daar een mooi topic over gaat openen als dankwoord![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan de kutkwaliteit van menig supermarkt (met AH op kop).
Vind maar eens een slager die goed vlees heeft..quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef znarch het volgende:
Ga naar een echte slager dan
Had vanavond net een stukje over c1000 in jouw De geliefste supermarkten in Duitsland. topic geschreven...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind maar eens een slager die goed vlees heeft..
Maar bij de AH is alles altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
C1000 heeft vaak beter vlees dan de AH.
De pausquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik ben al twintig jaar vegetariër.
hee jij!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had vanavond net een stukje over c1000 in jouw De geliefste supermarkten in Duitsland. topic geschreven...
C1000 onbetaalbaar, met je gehalveerde uitkering mischien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik bedoelde trouwens gewoon vlees voor op den boterham, no way dat ik daarvoor naar de slager ga die ook nog eens onbetaalbaar is![]()
En het vlees is ook wel enigzins te eten, behalve als het bedorven is wat ik nu dus niet weet![]()
Ik doelde op de enige slager in de buurt die vrij duur isquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
C1000 onbetaalbaar, met je gehalveerde uitkering mischien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |