Ver verleden werkte ik bij de C1000, daar was dit ook het geval zowel bij vlees(waren) en de kaasafdeling...klein zwartpennenstreepje links van de barcode en hoppa de koeling weer inquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
<<<knipperdeknip>>>
De Real, een soort grote AH van de Metro groep, heeft enorme klappen gehad nadat men in het nieuws was gekomen dat men vlees wat aan datum was van nieuwe verpakkingen voorzag en nieuwe datums erop!
Onzin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef Thorical het volgende:
Een verschil tussen aldi nord en sud is dat sud geen tabakswaren verkoopt.
Kaufland en Aldi in Klevequote:Op donderdag 13 juli 2006 08:20 schreef kaputwiehund het volgende:
* kaputwiehund doet zijn boodschappen bij de Edeka in Kleve.
Uitgebreid assortiment. Goede vleesafdeling. Aparte slijteri j met uitgebreide wijnafdelingVoldoende parkeerplaats. Perfect eigenlik. Ik haal tegenwoordig zelfs mijn brood in Duitsland. Stukken lekkerder als je het mij vraagt.
Andere supermarkten uit het lijstje ken ik wel, maar ik kom er, behalve bij de Aldi (die zit naast de Edaka) eigenlijk niet.
Modieus gelul.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
Nederlanders houden niet van eten, vandaar dat elke supermarkt in het buitenland beter is dan welke AH dan ook.
Neehoor, wij zijn gewoon veels te snel tevreden.quote:
Nee het is gelul.quote:
Ik denk dat jij gewoon geen vergelijkingsmateriaal hebt en het buitenland slechts als tourist kent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is gelul.
Allereerst is het al gelul als je het letterlijk neemt: het is geen enkel probleem om waardeloze supermarkten in België en Duitsland te vinden, die absoluut niet op kunnen tegen een gemiddelde AH.
Maar als we het niét al te letterlijk nemen, en vooral de tendéns van de post eruit halen, namelijk het populaire riedeltje dat er niets deugt in Nederland op culinair gebied, dan vind ik dat dus modieus gelul. Ja er is nog steeds een brede laag van slechte supermarkten en waardeloze restaurants. En ik zal ook niet beweren dat de culinaire beleving in Nederland tot de top in Europa behoort. Maar de kritische consument kan al járen prima terecht bij prima winkels en prima horeca.
Maar goed, het zit een beetje in de Nederlandse aard om de eigen cultuur belachelijk te maken. Vooral Nederlanders die in het buitenland wonen, doen graag superieur over hun "nieuwe land", ook al zijn ze dan niet helemaal eerlijk.
Ik denk dat jouw argumenten een beetje op zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon geen vergelijkingsmateriaal hebt en het buitenland slechts als tourist kent.
Neuh, maar als jij een toon aanslaat als:quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw argumenten een beetje op zijn.
Dan vraag je daaromquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
Vooral Nederlanders die in het buitenland wonen, doen graag superieur over hun "nieuwe land", ook al zijn ze dan niet helemaal eerlijk.
Nou succes dan, met weer een "bei uns ist alles besser"-achtig topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, maar als jij een toon aanslaat als:
[..]
Dan vraag je daarom
Hoe zei je ook weer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou succes dan, met weer een "bei uns ist alles besser"-achtig topic.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw argumenten een beetje op zijn.
Jij bent degene die niet met tegen-argumenten komt, onder het mom van dat ik de verkeerde toon aansla. Dus dan houdt de discussie op, lijkt me.quote:
Dat hoorde ik van veel collega's die in Venlo woonde. Die gingen dan de grens over om te shoppen enzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef Klonk het volgende:
ik kan niet anders dan piet gelijk geven, en nee ik woon niet in Duitsland (helaas), maar ik woon dicht tegen de grens aan en doe een aanzienlijk deel van mijn boodschappen in DLD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |