Tabak is volgens de legende een van de redenen waarom Theo en Karl Albrecht ieder zelfstandig door zijn gegaan. Inmiddels verschillen de formules echter aanzienlijk, waarbij Aldi Süd eerder is begonnen met de beweging weg van de pure harddiscount, bij Aldi Nord gebeurt dit in een langzamer tempo. Dit had er weer veel mee te maken dat Theo Albrecht (Nord) veel langer volledig de touwtjes in handen heeft gehouden, terwijl Karl eerder het bedrijf aan zijn kinderen overdroeg.quote:
hypermarchés zijn meestal wel goed qua voedsel, maar de rest is meestal ook maar van zeeman niveau.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist een winkel zonder kraak of smaak. Een soort uitgewoonde Aldi, met een een halve Zeeman er tegenaan geplakt.
Ik weet wel dat dit topic over Duitsland gaat, maar zelf houd ik toch meer van Franse Hypermarché's. Groot, enorm assortiment en prima kwaliteit. Gaan wel minder voor de laagste prijs dan Duitsers, maar dat is bij voeding niet altijd ongunstig![]()
Even voor de zekerheid: Dan heb je het over de Parmigiano Reggiano, niet de Gran Padano he? Is namelijk een nette prijs voor een Duitse supermarkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Trends hier bij de discounters zijn:
Steeds meer en luxe kant en klaar maaltijden, luxe producten voor kleine prijzen (Stuk échte parmazaan voor 12,99 de Kilo)
Parmigiano Reggiano,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: Dan heb je het over de Parmigiano Reggiano, niet de Gran Padano he? Is namelijk een nette prijs voor een Duitse supermarkt.
Ah, ik geloof dat ik die ken, daar heb ik nog eens een paar hammen gehaald en wildzwijnworstjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Code's doe ik niet aan, weet alleen dat we hier veel verbruiken en het in Italie voor een Euro of 7 a 8 per kilo in de supermarkt te vinden is als je een beetje goed zoekt (Weet ff niet meer de naam van de supermarkt in Siena Sud waar we dit onlangs nog voor slechts 7 Euro per kilo meenamen).
.
Piet! Je bent terug!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik geloof dat ik die ken, daar heb ik nog eens een paar hammen gehaald en wildzwijnworstjes
![]()
Volgens mij heette de supermarkt "Conrad"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik geloof dat ik die ken, daar heb ik nog eens een paar hammen gehaald en wildzwijnworstjes
![]()
Denk je echt dat het daardoor komt? Ik vraag me af waarom ze dan wel tomatensap hebben.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef 18konijn het volgende:
Ik vrees dat Nederlanders ze door het rode sap een beetje eng vinden...
Een supermarkt van de METRO groep (Die oa ook de Macro heeft)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef JanisJoplin het volgende:
Wat is REAL eigenlijk precies? Ik ken het namelijk niet.
Hebben ze dan ook meer dan alleen voedingsmiddelen, of dat niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een supermarkt van de METRO groep (Die oa ook de Macro heeft)
Ja, veel meer, stereo´s TV, kleding, etcquote:Op maandag 24 juli 2006 16:48 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook meer dan alleen voedingsmiddelen, of dat niet?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |