Jawel, ik kreeg alvast een pijnstiller van te voren maar toch blijft het pijn doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je geen pijnstillers meegekregen?
ibuprofen werkt best goed in deze.
ik zou dan ook als ik jou was snel nog wat gaan innemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg alvast een pijnstiller van te voren maar toch blijft het pijn doen.
Ik moest al naar de kaakchirurg voor het weghalen van een ontsteking en mijn tandarts heeft me gelijk ook doorverwezen voor die verstandskiezen. En ik neem over een uurtje een pijnstiller dan mag het geloof ik weer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef Thijz het volgende:
Die van mij moet er morgen ook uit. De laatste, gelukkig. Krijg je weer zo'n krater in je mond.![]()
Maar bij de kaakchirurg? Ik zit gewoon bij mijn tandarts?![]()
Meekrijgen? Ibuprofen? Dat koop ik altijd gewoon bij de drogist voor 1 a 2 euro per pakjequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je geen pijnstillers meegekregen?
ibuprofen werkt best goed in deze.
ik krijg een receptje mee van de tandarts, krijg je sterkerequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Meekrijgen? Ibuprofen? Dat koop ik altijd gewoon bij de drogist voor 1 a 2 euro per pakje![]()
dan 'mag' het?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moest al naar de kaakchirurg voor het weghalen van een ontsteking en mijn tandarts heeft me gelijk ook doorverwezen voor die verstandskiezen. En ik neem over een uurtje een pijnstiller dan mag het geloof ik weer.
dat het pijn doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Megumi het volgende:
Wat is je klacht??
Pfff...Ik kreeg van mijn tandarts toen er getrokken werd helemaal niets mee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik krijg een receptje mee van de tandarts, krijg je sterkere
Het doet pijn, ik moet er nog 3 laten trekken en ik kan nu niet teveel in de zon zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Megumi het volgende:
Wat is je klacht??
want? heb je er antibiotica bij gekregen ofzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het doet pijn, ik moet er nog 3 laten trekken en ik kan nu niet teveel in de zon zitten.
Was een optie maar dat hebben we niet gedaan. De volgende keren laat ik er 2 trekken omdat je maar aan één helft mag trekken, is mij verteld. Dan moet ik er nog één laten trekken en ook nog die ontsteking weg laten halen maar gelukkig kan dit allemaal nog even wachten. Maar uiteindelijk zal ik nog 3 keer naar de kaakchirurg moeten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef ParanoidEv het volgende:
Waarom heb je ze niet allemaal tegelijk laten doen? Heb ik ook gedaan, dan ben je er gelijk van af.
Het kutste vond ik eigenlijk nog het spuitje in mijn gehemelte, bah.
Ach, de ingreep opzich voel je niks van..quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef Scorpie het volgende:
OMG ik moet binnenkort ze ook laten trekken, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
alcohol mag wel, werking van de AB wordt alleen wat minder, die van de alcohol des te meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Was een optie maar dat hebben we niet gedaan. De volgende keren laat ik er 2 trekken omdat je maar aan één helft mag trekken, is mij verteld. Dan moet ik er nog één laten trekken en ook nog die ontsteking weg laten halen maar gelukkig kan dit allemaal nog even wachten. Maar uiteindelijk zal ik nog 3 keer naar de kaakchirurg moeten.
En ik heb dus antibiotica gekregen waardoor je dus niet teveel in de zon mag zitten en geen alcohol mag drinken..![]()
Het is toch wel even lekker om met een biertje buiten in de zon te zitten maar dat zit er even niet in. En ik zal je topic even lezenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alcohol mag wel, werking van de AB wordt alleen wat minder, die van de alcohol des te meer
mijn topicje al gelezen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |