En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog met slakkie naar de parade geweest
ADHD...quote:
Nerd!quote:
Geile ding..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat geile ding of die ouwe teef?
Geef mij koffie...quote:
Slakkiequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...
Ow, ik zat zo te lezen:
Ik heb gewerkt bij:
* Euronet
* Wanadoo
Ik werk nu voor
* Orange Nederland Breedband BV.
En Graz werkt al (denk een half jaar, zoniet langer) weer bij Euro... Wana... Orange.
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.quote:
Der zit wel een delegatie, ik zit in hartje Amsterdam.. En ga nu ff jumpstarten....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef GI het volgende:
Zitten jullie nog steeds in het euronet gebouw op sloterdijk Slak ?
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.quote:
Ach misschien kan ik wat van je lerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.
Garantie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
Ik ben wat afgevallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.
De mental images als je in DIG die topics leestquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
I was pinged @ #dig (ja, ik ben er wel niet wel niet wel niet)quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ha die slakkie, ping je op je eigen naam of zo
Wie weet.. of ik van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach misschien kan ik wat van je leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |