wat vind je van Riddle Box?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja, en die niet alleen ook alle Forgotten Freshnesses en Dark Lotussen.
Nee, want dan moet hij eerst door alle debielen heenlopen die het niet waard zijn om Muse te aanschouwen. Want Muse is alleen ZIJN band en Muse is er alleen voor zijn vermaak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan ga je lekker bij de andere helft staan.
Koop je de muziek ook niet via iTunes om de "artiest" te steunen voor op je MP3 speler? Nep fanquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik knal hem zo wel even op m'n mp3 spelert voor onderweg.
Wel ok, ik prefereer Milenko boven alles. alhoewel de Jeckel Brothers ook aardig in de buurt komt.quote:
I tunes is voor mensen met een Ipod, die MAC/Apple aanbidden helaas voor onze witte vrinden doe ik dat niet en blijf ik aan de nederlandse grond met een Philips mp3 speler uitgebreid met een setje Shure dopjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop je de muziek ook niet via iTunes om de "artiest" te steunen voor op je MP3 speler? Nep fan.
Matthew zal weer kunnen slapen vannacht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef hydrah het volgende:
Okee ik heb nu respect voor de laatste 2 liederen
Nee ik haat radioheadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n elitaire Radiohead fan
90% van de iPod gebruiker weet niet eens dat Apple ook computers maakt. En Philips heeft de Mp3 speler vast uitbesteed aan onze taiwanese vrinden, net zoals Muse hun muziek hebben uitbesteed aan 13 jarige koters. Alles draait om geldquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef hydrah het volgende:
[..]
I tunes is voor mensen met een Ipod, die MAC/Apple aanbidden helaas voor onze witte vrinden doe ik dat niet en blijf ik aan de nederlandse grond met een Philips mp3 speler uitgebreid met een setje Shure dopjes.
Niets is erger dan een TOOL fan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"IK kende Muse lekker in 1999 al, ten tijde van Uno!"quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tool.quote:
Toolquote:
Muse heeft wel eens iets leuks gemaakt, vind ik. Maar dat is maar een klein deel van het repertoire. Hetzelfde geldt voor Radiohead.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen Radiohead is tof van dit rijtje.
Jij bent zeker zo'n hiphop kliek-gangster.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het allemaal takkeherrie, muse, radiohead, frans bauer, lief klein konijntje en weet ik veel wie jullie allemaal in de hitparades laten komen
mag ik je handtekening?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
"IK kende Muse lekker in 1999 al, ten tijde van Uno!"
Radioheadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen Radiohead is tof van dit rijtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |