Nee ! The beatles gingen betere muziek maken en werden populairder. Deep purple gingen minder goede muziek maken en werder minder populair dit laatste geld voor bijna alle one hit wonders en bandjes met goede eerste albums maar slechte 2de (en geen 3de)quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:53 schreef OFfSprngr het volgende:
"Hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden"
Gaat anders in de meeste gevallen op.
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe populairder een band wordt hoe slechter hun muziek wordt, of wellicht andersom, hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden.. kies iets.
exactquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.
Ik ben een echte "fan" van Muse, maar hun eerdere albums kan ik veel beter waarderen dan toen ze "commercielere" muziek gingen maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.
Ik zeg niet ALLE gevallen, de MEESTE!, leer LEZEN.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ! The beatles gingen betere muziek maken en werden populairder. Deep purple gingen minder goede muziek maken en werder minder populair dit laatste geld voor bijna alle one hit wonders en bandjes met goede eerste albums maar slechte 2de (en geen 3de)
Ja en ik zeg dat dat niet waar is ik zeg dat de meeste bands populairder worden als betere muziek gaan maken (of als ze langer bestaan)quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeg niet ALLE gevallen, de MEESTE!, leer LEZEN.
Zeker niet als ze betere muziek maken, de massa is stupide, waarom is het anders altijd de slechte muziek die bovenaan de top40 staat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat dat niet waar is ik zeg dat de meeste bands populairder worden als betere muziek gaan maken (of als ze langer bestaan)
Maar als we het omdraaien jij vind wat bovenin de top 40 staat altijd slechte muziek want de massa heeft immers geen smaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker niet als ze betere muziek maken, de massa is stupide, waarom is het anders altijd de slechte muziek die bovenaan de top40 staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |