quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:04 schreef hydrah het volgende:
Vroeger, zat ik op het puntje van mijn stoel te wachten om naar de "Free Record Shop" te rennen om het nieuwe album van Muse te scoren.
Als sinds 1999 koop ik de albums van Muse dubbel, 1tje om te beluisteren en de andere om gesealed te houden met plezier doe ik dit en dit heeft mij al vele jaren luisterplezier gegeven.
In 1999 begonnen ze goed met hun ShowBizz, gevolgd door hun beste album 'Origin of Symmetry' ze gingen helaas toen was commercieler door cd's als Hullabaloo uit te brengen. Ik heb het aangehoord en het was goed te versmaden, toen brachten ze een minder commercieel product naar voren genaamd 'Absolution' 1 van mijn duidelijke favorieten.
Maar nu komt de klacht, de 11de hebben ze een nieuw album gepresenteerd waar ik (zoals eerder vermeld) op het puntje van mijn stoel voor zat, Black Holes and Revelations, dat zou HET album moeten worden.
Nu heb ik een nieuwtje MUSE, NEE SORRY, totaal verkeerd, hier heb ik niet op zitten wachten op een kut album zonder het 'geschreeuw' of toonvastheid van Matthew Bellamy, het enige liedje wat goed te versmaden is, zal zijn Supermassive Black Hole maar dit is dan ook het enigste liedje op de hele KUT cd.
Ik zeg, MUSE ga terug in de tijd en maak goede muziek !!11!!!!
Jah, maar ja dat heb ik ook met alle cd's van Korn en ICP.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus nu heb je 2 kutcd's, een die je niet wil luisteren en 1 die je gesealed houdt?
Kun je niet beter gewoon 1 exemplaar kopen? Mocht je 'm dan wel goed vinden, kun je er nog een bij kopen en gesealed laten. Waar ik ook het nut niet zo van inzie, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef hydrah het volgende:
[..]
Jah, maar ja dat heb ik ook met alle cd's van Korn en ICP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |