de stroom komen we toch niet aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:36 schreef menesis het volgende:
hehe ik zou wel oppassen, straks doe je het fout en staat je badje onder stroom![]()
uhm...het is een waterpomp...die pompt water rond...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:41 schreef Fokkedup het volgende:
Zal wel een elctromotertje zijn? Die kunnen over het algemeen wel tegen wat water (ook terwijl ze draaien) maar de levensduur gaat er wel van achteruit. Mocht je m wel openhalen en er zit al water of veel zooi in, dan kun je hem waarschijnlijk wel TIJDELIJK fixen, want naar de tering gaan duurt dan niet lang meer
Klop iets nie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
(...)
we willen geen mannetje die dat komt doen want dat kan mijn mannetje zelf wel...
(...)
hij durft het niet goed aan want hij is bang dat ie 'm niet goed waterdicht weer terug in elkaar krijgt. En waar maak je zoiets mee schoon eigenlijk? en hoe ziet een waterpomp eruit vanbinnen? Is dat een ingewikkelde zaak om te doen?
nee dat klopt wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef FiscBiker het volgende:
[..]
Klop iets nie.
Als zo'n mannetje daar toch een uurtje mee bezig is, heb je alle zekerheid en is-ie zijn geld makkelijk waard.
Natuurlijk wil een bedrijf het zelf doen, anders komt er alleen maar gedonder van. Je vriend durft hem niet open te maken, maar beweert wel dat hij hem zelf kan installeren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dat klopt wel.
we willen het liefst gewoon de pomp vervangen voor een nieuwe. maar de bedrijven die ik tot nu toe hebben gebeld willen geen pomp voor ons bestellen zonder 'm ook zelf te monteren.
Dat is niet nodig, dat kan mijn vriend heel goed zelf.
De pomp openmaken is een ander verhaal, daar heeft hij zo het idee bij dat hij die niet helemaal weer goed waterdicht gaat krijgen omdat daar rubbers tussen zitten die toch al 7 jaar oud zijn.
ja dat is het inderdaad. De pomp moet met een paar schroeven weer vastgezet worden op de bodemplaat van het bad, en de stekker steek je terug in de plek waar die vandaan kwam, en de slangen (2) zet je er weer terug aan. Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Natuurlijk wil een bedrijf het zelf doen, anders komt er alleen maar gedonder van. Je vriend durft hem niet open te maken, maar beweert wel dat hij hem zelf kan installeren?![]()
Denkt hij dat het gewoon een paar schroefjes aandraaien is ofzo?
er is op zich nog ruimte net onder het bedieningspaneel. Dat zit bovenop de rand, dus we gaan 'm wel verplaatsen zodat we er makkelijker bij kunnen voor het geval dit weer gebeurt. Dit verklaart ook wel waarom we de vorige keer dat dit gebeurde het nog met gootsteenontstopper op hebben kunnen lossen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Conflict het volgende:
Is het niet een goed idee om ervoor te zorgen dat die waterpomp buiten de jacuzzi komt, zodat je niet iedere keer dat hele bad hoeft op te hijsen? Gewoon een slang en dan buiten het bad in een waterdicht kastje.
Dan is het gewoon kalk. Ik weet niet of rubber goed tegen antikalk kan, eerst ff op de fles kijken. Als het geen probleem is zou ik 'm gewoon vol met dat spul spuiten en een uurtje laten staan. Misschien werkt datquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
er is op zich nog ruimte net onder het bedieningspaneel. Dat zit bovenop de rand, dus we gaan 'm wel verplaatsen zodat we er makkelijker bij kunnen voor het geval dit weer gebeurt. Dit verklaart ook wel waarom we de vorige keer dat dit gebeurde het nog met gootsteenontstopper op hebben kunnen lossen.
Heb je geen ondernemer in je kennissenkring ofzo... het moet toch wel te doen zijn om iemand te vinden die het hele ding vóór je kan bestellen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
tsja die leveren weer niet aan particulieren
Meestal verkopen dat soort bedrijven alleen via dealers. Gaat je zeer waarschijnlijk niet lukken dus. Welke leverancier moet het vandaan komen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Heb je geen ondernemer in je kennissenkring ofzo... het moet toch wel te doen zijn om iemand te vinden die het hele ding vóór je kan bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |