Volslank is niks mis mee. Maar dat woordje te, hè. Dat maakt het wat lastiger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:22 schreef Bendeleider het volgende:
Wel degelijk resultaat!
Hier op werk lopen ook van die part-time doe moeders rond en die lusten wel een vers stuk vleesch.
Jammer dat ik geen trek in die dames heb.
Ze zijn me wat te ''volslank''.
Het is zorgwekkend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volslank is niks mis mee. Maar dat woordje te, hè. Dat maakt het wat lastiger.
Geef dan maar door aan mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:42 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is zorgwekkend.
Ik heb echt bewondering voorhun onderstel die dit gevaarte moet dragen hé.
Maar er lopen ook lekkere kippetjes bij maar die zijn te jong...
Ze zijn niet gespeend van een bandiet zoals jij!quote:
Goedemorgen Sannequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
Alles chill hier?
Koel is o.k.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Goedemorgen Sanne![]()
Zo chill en koel als maar kan zijn
Airco @ work dus ik ben ook koel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef Averon het volgende:
[..]
Goedemorgen Sanne![]()
Zo chill en koel als maar kan zijn
Tot op het frigide af jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:33 schreef Sanne het volgende:
Alles chill hier?
Aventura is inderdaad wat te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Averon het volgende:
Eh, Bendeleider, al succes?
Mischien dat je iets lager moet mikken en een werk-MILF moet proberen, kan je daarna je opwerken naar damn-she-is-hot-MILF
Neen,....quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Averon het volgende:
Eh, Bendeleider, al succes?
Mischien dat je iets lager moet mikken en een werk-MILF moet proberen, kan je daarna je opwerken naar damn-she-is-hot-MILF
Kul.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Aventura is inderdaad wat te hoog gegrepen.
Denk niet dat een vrouw (of man) ooit te hoog gegrepen kan zijn. Wellicht is het op dit specifieke moment kansloos, maar niemand weet wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Sanne het volgende:
Aventura is inderdaad wat te hoog gegrepen.
Of een kindquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef Averon het volgende:
[..]
Denk niet dat een vrouw (of man) ooit te hoog gegrepen kan zijn. Wellicht is het op dit specifieke moment kansloos, maar niemand weet wat de toekomst brengt.![]()
Wellicht een straatverbod
quote:
En alimentatie, maar je moet wat over hebben voor goede sexquote:
Dan ga ik wel een middagje wandelen in Woensel West.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:15 schreef Averon het volgende:
[..]
En alimentatie, maar je moet wat over hebben voor goede sex![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier volgens mij toch al verloren
Laat ik het eens anders aanpakken en er een enigzins Freudiaanse draai aan geven:
Wat wil de rijpere vrouw?
Een onstuimige jonge sexgod?Een schuchtere jongeman die ze de kneepjes van het liefdesspel kan bijbrengen? Een oude lelijke vadsige rijkaard met een zwak hart? Een "sex-and-the-city-natte-droom-jonge-god" die niet alleen het gras komt maaien? De intellectuele puisterige nerd die gedichten schrijft en bloemen koopt?
Vertel het eens aan ons!
Dat was ik vroeger, is dat ergquote:
Dan is het vooral jammer dat je dat nu niet meer bent.quote:
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:47 schreef Pune het volgende:
[..]
Dan is het vooral jammer dat je dat nu niet meer bent.
Maar je leeft in het celibaatquote:
Dat komt alleen voor in filmsquote:
quote:
Want je kan heel goed grasmaaien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de natte droom van elke vrouw met een grote tuin!
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar je leeft in het celibaatOf hou jij meer van kijken?
Tussen willen en hebben zit een groot verschil..dus..quote:
Dus voor jou geen halsbrekende toeren 's avonds als je in de boom klimt om een glimp van je douchende overbuurjongen op te vangen?quote:
Welnu: Wat wil je hebben dan?quote:Tussen willen en hebben zit een groot verschil..dus..![]()
Broodje lul met mosterdsaus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dus voor jou geen halsbrekende toeren 's avonds als je in de boom klimt om een glimp van je douchende overbuurjongen op te vangen?
[..]
Welnu: Wat wil je hebben dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef Elegy het volgende: Welnu: Wat wil je hebben dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:10 schreef Bendeleider het volgende:
Broodje lul met mosterdsaus.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Elegy het volgende:
Een onstuimige jonge sexgod? Een "sex-and-the-city-natte-droom-jonge-god" die niet alleen het gras komt maaien?
Heb je uberhaubt een tuin?quote:
Nee geen tuin ,wel een dakterras.quote:
Alweer?quote:Ik zag stiertje lopen @ markt vandaag !
Jawel maar in Almelo werk ik,....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee geen tuin ,wel een dakterras.![]()
[..]
Alweer?Vorige week hebben jullie elkaar toch ook gezien op de markt?
Wel erg toevallig hoor.Hebben ze in Hengelo nooit markt?
Is dit een verkapte ik wil ook neuken post?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Is dit nu een verkapt sc topic?
Wtf is dat voor een smiley...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik wil ook neuken post?
Deze wel namelijk![]()
Vanavond in Hengelotropical night! Kijken of die tropische bui omslaat naar vunzige geilheid en beslagen ramen!
http://forum.fok.nl/topic/884371quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:43 schreef DenniZZ het volgende:
Je post hem toch echt zelf!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef DenniZZ het volgende:
Het lijkt een beetje op die hormonen poel waarin jij bijna verdrinkt!![]()
Ja, die vriendin dus, weet die van jou uitgebreidde online MILF hunt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Bendeleider het volgende:
![]()
Ik ga vanavond die hormonen uit mijn lijf jagen!
Vriendin komt eindelijk weer langs!
Sterker nog ze heeft al gepost in deze reeks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Ja, die vriendin dus, weet die van jou uitgebreidde online MILF hunt?
Ik dacht dat jij het was.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al vorderingen Bendeleider?
Wat is de username van je vriendin?
wahahahaaahaaaa haaaquote:
Doubledildoquote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al vorderingen Bendeleider?
Wat is de username van je vriendin?
Je hebt een vriendin met zo'n username en denkt nog iets tekort te komen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |