wow, scherp! zo op de late ochtend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef veldmuis het volgende:
In principe is dit een KLB-topic over jezelf, of zit ik ernaast?
Dankje! Ik ben zo scherp omdat ik Firefox gebruik!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
wow, scherp! zo op de late ochtend!
type you toch lekker everything in het english?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nu spellingscontrole in Firefox maar het stomme is dat het alleen een Engelse checker is!!
..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo scherp omdat ik Firefox gebruik!
dikke pret!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
FF is een kekke user.
Thank you! Great idea!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
type you toch lekker everything in het english?
heej!quote:
tjonge ... is FF dan toch niet allesomvattend?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nu spellingscontrole in Firefox maar het stomme is dat het alleen een Engelse checker is!!
en jij zuigt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
Firefox is cool !
dank je, ik ben snel van begripquote:
en ik vond het lullig om mn eigen topique vol oud te horenquote:
want zoiets doe je gewoon niet!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
en ik vond het lullig om mn eigen topique vol oud te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |