Leer eens typen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
gooooooooooooooooooooooodeeemorgen lani
Wat een bombrief wel niet voor elkaar kan krijgen hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:26 schreef Morthill het volgende:
ik zie trouwens dat je je redactie tag weer terug hebt Laniboekje
laniboekje en games.fok is als MMaRsu met jointjes, ze kunnen geen dag zonder elkaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef Laniboekje het volgende:
Ze konden abernaturlich niet zonder me!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laniboekje en games.fok is als MMaRsu met jointjes, ze kunnen geen dag zonder elkaar
yepquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:33 schreef Morthill het volgende:
[..]Wordt FOK!games hier nu met drugs vergeleken?
maakt dat mij een dealerquote:
Precies, we zijn gewoon allemaal junkiesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
Verslavend is het wel, dus waarom niet meteen het label drugs er aan hangen he?
bij junkies denk ik gelijk aan mensen die inbreken zodat ze geld hebben om hun verslaving voort te kunnen zetten. Breek jij in bij huizen om daar te gaan internetten en te FOKkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies, we zijn gewoon allemaal junkies
Nee om lege kratten bier te jatten voor het statiegeld zodat ik mijn internet provider weer een maand voorruit kan betalenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
bij junkies denk ik gelijk aan mensen die inbreken zodat ze geld hebben om hun verslaving voort te kunnen zetten. Breek jij in bij huizen om daar te gaan internetten en te FOKken
Bernie, ik wilde je net om raad gaan vragen welk DS spel ik zou moeten gaan kopen. Maar laat het nu maar ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was gisteren aan de dunne poep.
wss zegt ie animal crossing + wifi dingetje zodat je koffie bij hem kan drinkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie, ik wilde je net om raad gaan vragen welk DS spel ik zou moeten gaan kopen. Maar laat het nu maar ...![]()
Mja, dat is waar ook. Iemand anders met een DS die een leuk spel weet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wss zegt ie animal crossing + wifi dingetje zodat je koffie bij hem kan drinken
Animal Crossing, Mario Kart, Big Brain academy (quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie, ik wilde je net om raad gaan vragen welk DS spel ik zou moeten gaan kopen. Maar laat het nu maar ...![]()
Wat ben je ook een ongelofelijk droge BOER!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Dat steeds herhalende vinkje linksboven is irritant.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
Mijn nieuwe site
Willen jullie even je mening geven?
Sorryquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:55 schreef capibar het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ongelofelijk droge BOER!
Zit ik hier rustig mijn ijsje op te slurpen, krijg ik de mededeling dat je aan de dunne bent.
Owjah.. Logo is nog niet afquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:03 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat steeds herhalende vinkje linksboven is irritant.
Voorderest moet er bier op.
Jezus Berniequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
Het flashje moet beter in de site worden verwerkt, nu staat het er als een blok opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
Mijn nieuwe site
Willen jullie even je mening geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |