nee veel te warmquote:Op zondag 16 juli 2006 15:22 schreef mordradead het volgende:
Hoi mensen hoe gaat het in good ol NL? Groetjes van mij uit Moskou hihi
Anyways, ik zit hier nu in een internetcafe en er zit een oude kerel naast me op zoek naar lekkere jonge russische jongens met foto waarna hij met ze gaat msn'en hihi.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voeg me toe danik zal geen MMaRsu achtige versier pogingen ondernemen want dat vind ik kansloos
Ik vind het hier serieeus koud, in de Frankrijk was het heerlijk weer, maar toen ik hier uit de auto stapte was het koudquote:
Ti dishovka suka pidarasquote:Op zondag 16 juli 2006 15:22 schreef mordradead het volgende:
Hoi mensen hoe gaat het in good ol NL? Groetjes van mij uit Moskou hihi
Anyways, ik zit hier nu in een internetcafe en er zit een oude kerel naast me op zoek naar lekkere jonge russische jongens met foto waarna hij met ze gaat msn'en hihi.
...............................quote:Op zondag 16 juli 2006 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
Dit wilde ik ff met jullie delen
[afbeelding]
nou, daar word je gelukkig vanquote:Op zondag 16 juli 2006 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
is dat op de PUG?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 16 juli 2006 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
EA world
Vond het beetje teleurstellende event. De line-up was matig, Black was behind closed doors, het enige goede was het gratis voedsel.quote:
We vervreemden een beetje van de SC heb ik zo het ideequote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
erm ok
ik had afgelopen vrijdag tijdens een filmavondje gewoonweg geen trek in bierquote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Bier Roy, bier
Precies wat ik bedoelquote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Bier Roy, bier
Hehe dat kanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik had afgelopen vrijdag tijdens een filmavondje gewoonweg geen trek in bierIk was nog verzadigd van de avond daarvoor
Hey Roy, ik heb overigens een DS geleend van een vriend van mequote:
Tsja, ik kwam die nacht zo dronken thuis als ik lang niet was geweest. Maag en hoofd waren er niet blij mee, al viel het uiteindelijk mee. (Hele lichte hoofdpijn die snel bij trok en geen voedsel wat er via de mond weer uitkwam)quote:
Colaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |