quote:
Zoalng ik nog in me badjas door me huis heen loop, en met nog niet heb omgekleed, is het voor mij ochtend.quote:
wat is die eerste? Kun je daar je DS Lite in doen? Die ziet er wel gaaf uit in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:25 schreef Chanty87 het volgende:
Heb net deze en deze besteldWilde ook deze maar die hebben ze niet meer... I'm a sucker for goodies
![]()
tis moeilijk werk hoor, je moet sturen enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef Tain het volgende:
Fucking kut NSanderhalf uur lang op 20 meter van Amsterdam CS stilgestaan in de trein omdat die kloothommel van een machinist een rood sein had gemist
Hij kon ieder geval wel remmen, stonden iets van 5 meter voor een andere treinquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis moeilijk werk hoor, je moet sturen enzo
bijna dood ervaring lololololol!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij kon ieder geval wel remmen, stonden iets van 5 meter voor een andere trein
Als de DS Lite zo'n 12 cm breed is wel jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:14 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat is die eerste? Kun je daar je DS Lite in doen? Die ziet er wel gaaf uit in ieder geval![]()
Zat er eigenlijk een echt einde aan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als de DS Lite zo'n 12 cm breed is wel jaKom trouwens net van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
![]()
Must-see!!!
Whehe, je trapte erin. Je trapte erinquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
MMaRsu doe me is unblocken op msn paupertje
ja mmarsu is een pauperquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Whehe, je trapte erin. Je trapte erin
PARTEEEEHHH! Btw, MMaRsu is niet eens online
niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
*points finger
Jij bent dronken!![]()
![]()
![]()
Muhahaha, en ik lijk dronken. Maar ik ben gewoon irritant
ah dat is te doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, nog maar circa 177 posts voordat de SC dicht is....![]()
Ook niet blauw?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef Gamedemon het volgende:
Godver ik ben nooit oranje geweest
Jij ben newbie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:15 schreef Laniboekje het volgende:
Vandaaaag is rooooood, de kleur van GD
nee das laniboekje, de tofste GAM usertquote:
Wii?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee das laniboekje, de tofste GAM usert
quote:
Uit Lanilandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar komen Lanies vandaan?
Niet echt. Veel subverhalen die een boel vragen achterlaten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zat er eigenlijk een echt einde aan?
Ik voel me achtergesteld. En Bernie ook denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee das laniboekje, de tofste GAM usert
Ach, je moet hem niet serieus nemen. Hij is dronken, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ik voel me achtergesteld. En Bernie ook denk ik.
je wilt me geeneens in je msn lijst hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ik voel me achtergesteld. En Bernie ook denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef Laniboekje het volgende:
En nu ga ik tandjes poetsen en slapen.
Weltrusten lieve GAMkinders van me.
Says who?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je wilt me geeneens in je msn lijst hebben
voeg me toe danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |