Nee, dat je zo uit je slof schiet vanwege een plaatje. Als het je niet boeit scroll je toch door?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]![]()
En wat is verder zo vreemd aan mijn bericht? Dat ik het woord "joden" gebruikt? Gelukkig noemen ze zichzelf niet zo![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, Tomasso is op vakantie heb ik uit betrouwbare bron. Who cares?
Helaas is dat waar. Ik zal de Irc rellen missen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
pwnd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Houdoequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
pwnd.
Ik ga pas over een kwartiertje weg
Geen idee wat ik ga doen. Beetje uitzieken in tuin enzo. Ze zijn alleen wel de basisschool aan het mollen en ik hoor als ik in de tuin zit de gebouwen krijsen onder het zware gewicht dat over de lokalen rijdt.. het doet me pijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen Lani, Bernie en SDPlannen voor vandaag?
Ik mag weer lekker werken, gelukkig hoef ik maar van 13 tot 17 en heb ik de avond gewoon voor mezelf.
Je kan je beter afvragen wat ik verkeerd gedaan heb waardoor ze mij nog steeds oranje en dus buitenbeentje laten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben niet meer oranjeWat heb ik verkeerd gedaan
![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen wat ik verkeerd gedaan heb waardoor ze mij nog steeds oranje en dus buitenbeentje laten..
Serieusquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen. Beetje uitzieken in tuin enzo. Ze zijn alleen wel de basisschool aan het mollen en ik hoor als ik in de tuin zit de gebouwen krijsen onder het zware gewicht dat over de lokalen rijdt.. het doet me pijn![]()
Emotionele waarde ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SerieusMP3 speler in, boek erbij en je hebt nergens last van.
Overigens werd ik vanmorgen wakker van de glazenwassers die bij ons achter aan het spelen zijn met hun hoogtewerken. Ze hebben nog geen raam gedaan volgens mij, maar ze staan wel de hele ochtend al met die machine heen en weer te gaan
Je bent nog oranje omdat er nog geen FA is geweest die je heeft opgemerkt. Blijf rustig in GAM zitten en kom niet in ONZ of FOK ofzo. Dan zien ze het en is het zo voorbij
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Emotionele waarde ja!![]()
Volgens mij he, beginnen ze gewoon niet aan je raam omdat het TE smerig is, die mensen hebben ook een CAO waarin staat welke dingen ze dan wel moeten doen en welke dingen ze mogen laten.
Ik zeg niets, ik had stiekem gehooopt dat ik ook oranje zou blijvenquote:Overigens verblijf ik bijna altijd in GAM, ik ga eens kijken hoelang het duurt tot ik zwart gemaakt ben. Als iedereen even lief en dan ook vooral lief zijn mondje houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |